Κεφάλαιο 14

210 15 0
                                    

Κλειω:

Η ανάσα του βαριά και λαχανιασμένη καθως με σφυρικοπει με το μεγαλο του μόριο.Η πλατη του σκληρή αφου ολοι οι μυς του παλεύουν για την ευχαρίστησή μου.Οι μεγάλες παλάμες του διασχίζουν όλο το κορμί μου και τώρα τα χείλη του πιέζουν το στόμα μου.Τα χείλη του είναι καυτά και η ηδονή διαπερνά όλο μου το σώμα.
Κοντεύω...μη...σταματάς του λέω και εκείνος συνεχίζει πιο γρήγορα και τελειώνω.Το σώμα μου τρέμει αφού τελειώνω για τριτη φορά και τα βογγητά μου σφραγίζονται απ'το στόμα του που εξακολουθεί να βρίσκεται στο δικό μου.Νομίζω πως δεν θα αντέξω άλλο αλλά εκείνος κατεβαίνει από τα χείλη μου και φιλάει αργά πάντα τον λαιμό μου μετά το στέρνο μου μετά το στήθος μετά την κοιλιά μου και εκεί που κοντεύει να φιλήσει τηδ βουβονικη μου περιοχή αρχίζει και φιλαει τα ποδια μπούτια μου απο μεσα.Μια το ενα και μια το αλλο.Πλησιάζει.Ξαφνικά δίνει ενα απαλό φιλι στην κλειτορίδα μου και η καρδιά μου χτυπαει σαν τρελή ποθοντας την γλωσσα του. Συνεχίζει τα φιλια εκεί μέχρι που ξεκινάει να με γλείφει χωρίς να υπαρχει αυριο και βάζει δυο δάχτυλα μέσα μου.Ισως αυτή να ειναι η καλύτερη στιγμή της ζωης μου.Ολα είναι τελεια.Ο Λουκάς συνεχίζει και εγώ γατζονω τα σεντόνια και η μέση μου λυγίζει καθώς το κεφάλι μου γερνει προς τα πίσω.Τα βογγητά μου ειναι δυνατά και ο Λουκάς το δείχνει να το απολαμβάνει.Γίνετε πιο γρηγορος και τελειώνω και πάλι.

Χριστίνα:

-Σήμερα είναι η καλύτερη μέρα της ζωή μου αν εξαιρέσεις τ...αυτο που έμαθα. Η Νάρια με κοιτάει με τα φωτεινά ματια της και εγω παραληρω.Δεν με ρωτάει τι ήταν αυτό,λογικά δεν θέλει να χαλάσει την στιγμή.Τα πόδια μας είναι μπλεγμένα και τα ζεστά μας κορμιά δεν εχουν απομακρυνθεί δευτερόλεπτο το ένα απ'το άλλο.Εγω βρίσκομαι στην αγκαλιά της και νιώθω ασφάλεια,σιγουριά, αγάπη.

-Γιατί η δεύτερη;Ποια είναι η πρώτη; Μου λέει γεμάτη απορία.

-Η μέρα που σε γνώρισα. Της απαντω και εκεινη λιώνει απο ευχαρίστηση δίνοντάς μου ένα ρουφηχτο φιλί και η αγκαλιά της τώρα είναι πιο σφιχτή. Δεν θέλω να φύγω.Θέλω να μείνουμε έτσι για πάντα.

-Μη φύγεις τότε.Μη φύγεις ποτέ ξανά. Η δεύτερη πρότασή της ξερω οτι εχει βαθύτερο νόημα.Δεν προκειτε να την αφησω ποτε ξανα.Δεν ειμαι ευτυχισμένη μακρυά της και έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν.

-Ποτέ ξανά. Της λέω και βυθίζομαι και πάλι στα καυτά φιλιά της.

* * *

Η Προδοσία(1)Where stories live. Discover now