Νάρια:
Η πιεση που νιωθω αυτη τη στιγμη ειναι αφόρητη,παντα γραφω τέλεια στα διαγωνίσματα και σημερα εξαιτίας αυτης της τσουλας δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ.Αν το καλοσκεφτεις παλι κρύβεται η Χριστίνα πισω απο ολο αυτο.Δεν θα ησυχάσω ποτε αν δεν την βγαλω απ τη ζωη μου.Πρεπει να το παρω αποφαση και να την ξεχάσω αλλα πως; Ζουσα τοσα χρονια απομακρυσμένη απο την Χριστίνα επειδή με απατησε και δεν το αντεχα.Δεν λέω πως ηταν λαθος που τη χώρισα,αντιθέτως πολυ καλα της εκανα,αλλα δεν αντεχω μακρυα της ουτε στιγμη.Οταν δεν την εχω την θελω σαν τρελη και οταν ειναι κοντα μου τρεμω να την ακουμπήσω μηπως και με καταστρέψει οπως παντα κανει.Δεν ειναι γραφτο να ειμαστε μαζι και μαλλον η οποιαδηποτε.σχεση που εχουμε πρεπει να τελειωσει και θα της το πω με την πρωτη ευκαιρια.
Φευγω απο το σχολείο και ακουω το όνομά μου.Γυρναω πισω μου και βλεπω τον Ερμή να με πλησιάζει.
-Ευ που πας μικρή; Μου λεει και με κοιταει λιγο περιεργα.
-Σπιτι και αν δεν σε πειραζει θελω να παω μονη μου.
-Και βεβαια με πειραζει.Τι επαθες στα καλα καθουμενα;
-Ποια καλα καθουμενα ρε Ερμή;Εχουν ερθει τα πανω κάτω και αυτο εχεις να πεις οταν σου λεω οτι θελω να μεινω μονη μου;
-Οκ σορυ απλα δεν περιμενα να σε πειραξει τοσο πολυ αυτο που έκανε η Αντιγόνη.Ετσι και αλλιως εσυ και η Χριστίνα δεν ειστε πια μαζι και η Αντιγόνη δεν προκειτε να ξανακανει παρεα μαζι μας αστο πανω μου αυτο.
-Τι θα κανεις;
-Θα δεις οταν θα μας πλησιάσει αυριο στο διάλειμμα.Αν έρθει!
-Δεν θέλω να της πεις τιποτα απλα αγνοησε τη.Εχεις δικιο δεν ειμαι μαζι με την Χριστίνα μπορεί να κανει οτι θελει μαζι της.Και οσο για αυτα που ειπε για εμενα μπορει και να ισχυουν.
-Τι εννοεις;
-Δεν θελω να ειμαι μαζι της.Ειμαι καλυτετα μακρυα της και ετσι θα παραμεινωμεινω.Θα γυρισουμε στην παλια καλη σχεση μας που δεν λεγαμε ουτε γεια.
-Τι να σου πω ρε Ναρια κανε οτι θες.Απλα προσεχε τι λες γιατι μπορεί να το μετανιώσεις και τότε μπορει να ειναι αργα και η Χριστίνα να μην γυρισει σε εσενα.
-Δεν θελω να γυρισει και αν δεν γυρισει ακομα καλυτερα.Τελος.
-Οκ οπως θες.Να προσεχεις και οταν φτασεις στειλε μου να ξερω πως εισαι καλα οκ;
YOU ARE READING
Η Προδοσία(1)
RomanceΜία ιστορία που αναφέρετε στις δυσκολίες των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και την προδοσία μεταξυ των ζευγαριών μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι... Η συνέχεια του βιβλίου λέγεται: "Η Εξιλέωση(2)" Άλλη μια ιστορία της gogoleon που θα σε τρελάνει ειν...