Κεφάλαιο 9

222 19 0
                                    

Το φως που μπαίνει από την κλειστή κουρτίνα είναι λιγοστό και φωτίζει τα καταξανθα μαλλιά της.Πως μπορώ να αντισταθώ σε αυτό το θαύμα που έχω μπροστά μου;Βαδίζω αργά προς τον καναπέ και κάθομαι δίπλα της.Μπορώ να αισθανθώ την αμηχανια της.Τα πόδια της είναι κολλημένα το ένα με το άλλο με τα χέρια της μαγκωμενα ανάμεσά τους.Σκύβω και προσπαθώ να βρω τα χείλη της και εκείνη τη στιγμή σηκώνεται και προχωράει προς το παράθυρο.Το βλέμμα της πέφτει πάνω στο πιάνο που βρίσκεται στην γωνία του σαλονιού.

- Δεν ήξερα ότι έχεις πιάνο.Μου λέει.

-Υπάρχουν πολλά που πρέπει να μάθεις για 'μένα.
Σηκώνομαι και στέκομαι δίπλα της απολαμβάνοντας την θέα του καληγραμμου κορμιού της και μπορώ να ακούσω τη βαριά ανάσα της.Το πιάνο είναι του αδερφού μου αλλά ξέρω και εγώ να παίζω λίγο.

-Θα μου παίξεις ένα κομμάτι;

-Έχεις κάποιο συγκεκριμένο στο μυαλό σου;

-Το writing's on the wall.

-Είναι το αγαπημένο μου κομμάτι.Κάθε φορά που το ακούω σκέφτομαι εσένα.Δεν μου απαντάει απλά αλλάζει το βλέμμα της αμήχανα.Φεύγω και κατευθύνομαι προς το πιάνο,κάθομαι αναπαυτικά,σηκώνω το καπάκι των πλήκτρων και ξεκινάω να δημιουργώ μελωδίες που γεμίζουν τον χώρο και φτάνουν ως τα υπέροχα αυτιά της Νίνας.Γυρνάει και μου χαρίζει την πιο γλυκιά ματιά της.Έχει μαγευτεί από την μελωδική φωνή μου καθώς έρχεται και κάθεται μαζί μου στο μακρύ σκαμπό του πιάνου.Τελειώνω το τραγούδι ψιθυρίζοντας τον τελευταίο στίχο στο αυτί της και εκείνη γυρνάει και μου δίνει ένα γλυκό φιλί.

Νίνα:

Κοιτάζοντάς την βαθιά στα μάτια της ψιθυρίζω σε θέλω.Εκείνη με σηκώνει από τη μέση και με βάζει πάνω στο πιάνο ενώ τα χείλη της καίνε τον λαιμό μου.Χωρίς να πάρει τα χείλια από τον λαιμό μου τα σέρνει προς το μισάνοιχτο στόμα μου.Καθώς με φιλάει παθιασμένα οι γλώσσες μας πανηγυρίζουν μεσ'τα στόματά μας ενώ εκείνη με αργές κινήσεις βγάζει την μπλούζα μου.Νιώθω την καρδιά μου να πάλλεται δυνατά το ίδιο με την κλειτορίδα μου.Για λίγο απομακρύνει το στόμα της απ'το δικό μου βγάζοντας τελείως την μπλούζα μου,πετώντας την στο πάτωμα και τα χείλη της συναντούν το στέρνο μου.Τα απαλά χέρια της βρισκουν το κουμπωμα του σουτιέν μου ανοίγοντάς το και απελευθερώνοντας το πλούσιο στήθος μου.Το κεφάλι της κατεβαίνει προς τα κάτω δαγκωνοντας απαλά τις ρώγες μου.Το βλέμμα της είναι καρφωμένο στο δικό μου.Τα χέρια μου ανακατεύουν τα μαλλιά της καθώς εκείνη τώρα φιλάει την κοιλιά μου και καθώς κανει μασαζ στο στηθος μου με σπρώχνει και ξαπλώνω στο πιάνο στο πιάνο.Τα μικρά φιλια της κατεβαίνουν όλο και πιο χαμηλά δημιουργώντας μου ανατριχίλα.
Τα δάχτυλά της ξεκουμπονουν το παντελόνι μου κατεβαζοντας το ως τους αστραγάλους μου αφηνοντας το εκεί.Χαϊδεύει τα πόδια μου και ξεκινάει με μικρά φιλάκια μια στο ένα πόδι και μία στο αλλο από τα γόνατά μου ως την αρχή της μέσης μου.Χωρίς να μπορώ να κρατηθώ την βοηθάω να βγάλει το εσώρουχο μου το οποίο βρίσκεται στην ίδια μοίρα με το τζιν μου και η γλώσσα της έρχεται σε επαφή με την κλειτορίδα μου.Κάνοντας παιχνίδια γύρω της νιώθω για πρώτη φορά το σώμα μου να τρέμει από ευχαρίστηση.Το συναίσθημα αυτό είναι τόσο πρωτόγνωρο για εμένα που με κάνει να αναστενάξω μην μπορώντας να ελέγξω τον εαυτό μου. Την βλέπω να χαμογελάει με το κατόρθωμα της και συνεχίζει όλο και πιο βίαια το παιχνίδι με την γλώσσα της καθώς συνεχίζει να με γλείφει. Νιώθω έναν ευχάριστο πόνο ανάμεσα από τα πόδια μου καθώς ερεθίζομαι όλο και περισσότερο από αυτή την υπέροχη αναζήτηση της γλώσσας της πάνω μου.

Η Προδοσία(1)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora