«Φεύγουμε από εδώ!!» Είπε ο Άρης ενώ προσπαθούσε να συγκρατήσει τα νεύρα του.
«Δεν μπορείς να φύγεις τώρα!!» Τον συμβούλεψε η Χρυσά τοποθετώντας το χέρι της πάνω στο δικό του, πράγμα που έκανε την καρδιά της να χτυπάει σαν τρελή «Τώρα που έφτασες μέχρι εδώ!!»
Το χέρι του τραβήχτηκε απότομα από το δικό της «Δεν το βλέπεις; Αυτός είναι ένας τελείως διαφορετικός κόσμος!!!» Φώναξε απελπισμένος «Τι δουλειά έχουμε εμείς με αυτούς τους ανθρώπους;»
«Είναι οι γονείς σου Άρη τί εννοείς όταν λες ότι δεν έχεις καμία δουλειά μαζί τους;» Αποκρίθηκε εκείνη κοιτώντας τον βαθιά στα μάτια «Σου χρωστάνε κάποιες εξηγήσεις!!»
Το βλέμμα του Άρη χαμήλωσε «Δεν μπορώ να το κάνω!!!» Είπε γεμάτος απελπισία «Δεν βλέπεις αυτό το σπίτι; Ούτε το κατώφλι του δεν θα καταφέρουμε να περάσουμε…»
«Φυσικά και θα τα καταφέρουμε!!!» Αναφώνησε η Χρύσα «Απλά χτύπα το κουδούνι και το υπόλοιπο άστο πάνω μου!!»
Το βλέμμα του καρφώθηκε στο δικό της, είχε σκοπό να αντιδράσει , να της πει ότι δεν θα το κάνει αλλά έτσι όπως κοιτούσε το αγγελικό πρόσωπό της ένιωσε ότι δεν μπορούσε να της αρνηθεί, ακόμα και σε αυτό που αφορούσε την δική του ζωή δεν μπορούσε να της πει όχι. Έσφιξε τα δόντια του και αφού γύρισε απότομα προς την αντίθετη πλευρά πάτησε το στρογγυλό κουμπί που βρισκόταν στον τοίχο…
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ακούστηκε η φωνή μιας γυναίκας από το ηχείο «Ποιος είναι;»Ο Άρης κοίταξε την Χρυσά. Τί θα απαντούσαν;
«Είμαστε φοιτητές από μια σχολή για δημοσιογράφους…» Απάντησε γρήγορα η Χρυσά δαγκώνοντας τα χείλη της.
«Και τι θέλετε;» Ρώτησε η γυναίκα γεμάτη περιέργεια.
«Μας έχουν βάλει μια εργασία στην σχολή, να πάρουμε συνέντευξη από κάποιο σπουδαίο άτομο και ελπίζαμε ότι θα μπορούσαμε να μιλήσουμε με την κυρία Οικονομέα» Το βλέμμα του Άρη καρφώθηκε για ακόμα μια φορά επάνω της πολύ εύκολο το είχε το ψέμα…
«Έχετε κλείσει κάποιο ραντεβού;» Η φωνή της γυναίκας ακουγόταν σαν να πλήττει αφόρητα.«Θα κλείναμε αλλά μας έβαλε τελευταία στιγμή την εργασία και είναι για αύριο. Θελει να δει ποσό γρήγορα μπορούμε να πετύχουμε μια συνέντευξη» Αυτή την φορά το δικό της βλέμμα έπεσε πάνω στον Άρη προσπαθώντας να καταλάβει αν εκείνος ήταν εντάξει με όλο αυτό το θέατρο.
YOU ARE READING
Getting over you (Greek)
RomanceΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...