Ο Άρης έπιασε στα χέρια του την Χρύσα και την μετέφερε στον καναπέ.
«Θα είναι το σίδηρό της πάλι!!» Είπε ενώ η Κατερίνα έφερνε ένα ποτήρι νερό από την κουζίνα.
«Ναι μάλλον αυτό είναι..» Αποκρίθηκε εκείνη ενώ την έτρωγαν οι τύψεις που είχε πιέσει την αδερφή της τόσο πολύ.
«Το νερό δεν θα μας βοηθήσει, φέρε καλύτερα μια κολόνια» Την συμβούλεψε ό Άρης όταν την είδε με το ποτήρι στο χέρι.
Εκείνη άφησε το ποτήρι στο τραπεζάκι ενώ να χέρια της έτρεμαν και σε κλάσματα δευτερολέπτων είχε κρυφτεί στην κρεβατοκάμαρα.
Ο Άρης έπιασε το χέρι της Χρύσας και το ακούμπησε στα χείλη του. Δεν του άρεσε καθόλου να την βλέπει σε αυτή την κατάσταση. Το πρόσωπό της είχε χλομιάσει και τα χείλη της είχαν χάσει το χρώμα τους.«Άρη τρέχει κάτι με την αδερφή μου;» Ρώτησε η Κατερίνα όταν πλέον ήταν και πάλι δίπλα του.
«Το ξέρεις ότι είμαι ερωτευμένος μαζί της Κατερίνα. Αυτό δεν πρόκειται αλλάξει ποτέ!!» Αποκρίθηκε εκείνος ενώ τα μάτια του ήταν κολλημένα επάνω στην Χρύσα. «Βρήκες κολόνια;»
«Ναι, ορίστε» Απάντησε εκείνη και του έδωσε την κολόνια.
Ο Άρης έριξε κάμποση στα χέρια του και ύστερα ακούμπησε τον λαιμό και το κούτελό της. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα εκείνη άνοιξε τα μάτια της για να αντικρύσει το πανέμορφο πρόσωπό του να την κοιτάει γεμάτο αγωνιά.
«Τα έγινε;» Ρώτησε και ανακάθισε στον καναπέ.
«Λιποθύμησες..» Την ενημέρωσε η αδερφή της. «Μάλλον θα είναι το σίδηρό σου..»
Η Χρύσα έβγαλε έναν αναστεναγμό ανακούφισης. Η Κατερίνα δεν είχε μιλήσει στον Άρη «Ναι μάλλον..» Επανέλαβε.
«Θα σε αφήσω να ξεκουραστείς.» Είπε ο Άρης και άφησε ένα φιλί στο κούτελό της «Αν μπορείς πέρνα από το διαμέρισμά μου αργότερα. Θέλω να συζητήσουμε για κάτι.»
«Θα έρθω!!» Τον διαβεβαίωσε η Χρύσα και εκείνος της χάρισε ένα γλυκό χαμόγελο προτού σηκωθεί από δίπλα της.
«Τα λέμε Κατερίνα.» Είπε και βγήκε από το διαμέρισμα αφήνοντας τις δυο αδερφές μόνες τους.
Το βλέμμα της Χρύσας έπεσε επάνω στην αδερφή της γεμάτη θύμο «Μπορείς να σταματήσεις να ανακατεύεσαι στην ζωή μου;» Ρώτησε «Είμαι ενήλικη δεν έχεις καμία ευθύνη και κανένα δικαίωμα επάνω μου!!» Τώρα ο τόνος της φωνής της είχε αυξηθεί αισθητά, σηκώθηκε από τον καναπέ και πλησίασε την αδερφή της που όλη αυτή την ώρα κοιτούσε στο πάτωμα «Αν τολμήσεις να με ξανά απειλήσεις η να προσπαθήσεις να πεις σε κάποιον για την εγκυμοσύνη πριν το κάνω εγώ σου υπόσχομαι ότι θα σε καταστρέψω!! Θα χάσεις τον θαυμασμό τον γωνιών μας μόλις μάθουν πόσο διπρόσωπη είσαι!!»
STAI LEGGENDO
Getting over you (Greek)
Storie d'amoreΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...