Κεφάλαιο 2

1.4K 95 5
                                    

 Η Χρύσα έκλεισε την τηλεόραση  και κοίταξε το κινητό της που χτυπούσε. Ήταν η Σοφία, η κολλητή της φίλη .Αν και δεν είχε καθόλου όρεξη να μιλήσει, το σήκωσε .Μια τσιριχτή φωνούλα γεμάτη αγανάκτηση ακούστηκε μέσα από το ακουστικό "Γιατί άργησες να το σηκώσεις; Δεν πιστεύω να έκλαιγες πάλι γι' αυτόν ;".Η αλήθεια ήταν ότι δεν έκλαιγε, αλλά σίγουρα  τον σκεπτόταν .Πώς να τον ξεχάσει άλλωστε ;Πως ξεχνάς κάτι τόσο δυνατό;

"Δεν έκλαιγα καλέ, απλά έβλεπα μια σειρά και είχα απορροφηθεί λιγάκι "αποκρίθηκε η Χρύσα και εν μέρη έλεγε αλήθεια, όντος είχε απορροφηθεί από την σειρά.

"Καλά τότε ας πούμε ότι σε πιστεύω". Είπε ειρωνικά η Σοφία ,αλλά δεν το έκανε από κακιά απλά ήθελε να φτιάξει το κέφι της φίλης της. "Στις 10 θα περάσω να σε πάρω ,θα βγούμε με κάτι φίλους μου και θα περάσουμε υπέροχα!!"

Το τελευταίο πράγμα που ήθελε η Χρύσα ήταν να βγει .Προτιμούσε να περάσει το βράδυ της αγκαλιά με ένα μπουκάλι ουίσκι ακούγοντας καταθλιπτικά τραγούδια .Ήθελε να κλάψει, αυτό ήθελε .Όχι ότι δεν το έκανε συχνά τελευταία αλλά όσο και αν έκλαιγε τα δάκρυα δεν στέγνωναν ,είχε τόσο καημό μέσα της, τόσο παράπονο .Γιατί την άφησε;

Τι πήγε στραβά;

"Σοφία μην με υπολογίζεις εμένα, προτιμώ να μείνω σπίτι ".Το ήξερε ότι αυτή η απάντηση κάθε άλλο παρά θα χαροποιούσε την φίλη της άλλα δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.

"Θα έρθεις και δεν σηκώνω κουβέντα!!! Άντε σε αφήνω να ετοιμαστείς τώρα .Τα λέμε στις 10, θα περάσω από το σπίτι σου. Φιλάκια!! ".Φυσικά έκλεισε το τηλέφωνο πριν προλάβει η Χρύσα να αντιδράσει .Δεν είχε σκοπό να την αφήσει να πέσει σε κατάθλιψη για ακόμα μια φορά.

Αφού αναθεμάτισε την τύχη της η Χρύσα αποφάσισε ότι είναι αδύνατο να ξεφύγει, εξάλλου ένα βράδυ ήταν με λίγο υπομονή θα περνούσε.

Είχε αρκετή ώρα μέχρι τις 10 οπότε αποφάσισε να γεμίσει την μπανιέρα και να χαθεί στους απαλούς αφρούς της .Ναι ήταν πολύ όμορφα εκεί, το ζεστό νερό την χαλάρωνε τόσο πολύ, ένιωθε ήρεμη, γαλήνια, και αυτή η μυρωδιά του τριαντάφυλλου την ταξίδευε .Την πήγαινε πίσω στην μέρα που τον πρωτογνώρισε...

      Ήταν η πρώτη μέρα στο σχολείο για την Χρύσα. Η Τασούλα την είχε ξυπνήσει πρωί-πρωί για να την ετοιμάσει .Ε τι; Πρώτη μέρα στο σχολείο έπρεπε να είναι σωστή κυρία.

   Αφού της πρόσφερε ένα πλούσιο πρωινό ,την έβαλε σε μια καρεκλίτσα μπροστά από έναν καθρέφτη.

Getting over you (Greek)Onde histórias criam vida. Descubra agora