Η Χρυσά άνοιξε τα μάτια της, βρίσκονταν στο κρεβάτι της. Μήπως ήταν όνειρο;
Μήπως ήταν απλά η φαντασία της και δεν έζησε εκείνο το υπέροχο βράδυ με τον Άρη;
"Ξύπνησες;" ακούστηκε η φωνή της Τασούλας που έμπαινε εκείνη την στιγμή στο δωμάτιο," Άντε σήκω, σε περιμένει ο Άρης στο σαλόνι ,έχε χάρη που δεν θέλω να γίνω σαν την μάνα μου αλλιώς θα τα άκουγες που βγήκες τόσο αργά χθες και έγινες και μούσκεμα!!"
Ο Άρης ήταν κάτω; Πώς θα τον αντίκριζε μετά τα χτεσινά;
Η αλήθεια είναι ότι ένιωθε πολύ περίεργα, μπορεί να είχε πάντα συναισθήματα για αυτόν μέσα της αλλά ποτέ δεν είχαν βγει ως ζευγάρι .Ήταν κάτι καινούριο για αυτήν που ήθελε πολύ να το ζήσει.
"Καλημέρα Άρη!!! " είπε με ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη και ύστερα κάθισε στον καναπέ , και ήταν φανερό ότι ένιωθε άβολα.
"Τι ένα ξέρω καλημέρα;" αποκρίθηκε εκείνος "φιλί δεν έχει;" .Όταν τελείωσε την πρότασή του την πλησίασε και αφού έβαλε τα χέρια του γύρω από το λαιμό της άρχισε να την φιλάει, με την Τασούλα και τον Τάκη να κάνουν πονηρά νοήματα μεταξύ τους.
Αχ! αυτό το φιλί του, την έκανε να νιώθει τόσο ωραία αλλά παράλληλα ένιωθε τόσο αδύναμη σαν να την κυρίευε το συναίσθημα και δεν μπορούσε να σκεφτεί καθαρά.
Ο Άρης απομάκρυνε τα χείλη του από τα δικά της, στάθηκε όμως για λίγο κοιτάζοντας τα μάτια της.
"Είσαι τόσο όμορφη! " η λέξεις έβγαιναν από το στόμα του τόσο αυθόρμητα λες και δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
"Έλα θα φάμε στο ποτάμι εμείς " της είπε καθώς έμπλεκε τα δάχτυλα του μέσα στα δικά της και εκείνη του χαμογέλασε καταφατικά.
Η μέρα ήταν καυτή, όταν έφτασαν στην λίμνη παρατήρησαν ότι η βροχή είχε γκρεμίσει τα τριαντάφυλλα που με τόσο κόπο είχε φυτέψει την προηγούμενη μέρα ο Άρης. "Δεν πειράζει τουλάχιστον επέζησε το πιο όμορφο από αυτά" είπε εκείνος και την κοίταξε με ένα πονηρό χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη του.
"Αχ! τι θα κάνω μαζί σου;" αποκρίθηκε η Χρύσα με ένα χαμόγελο πλημμυρισμένο από ευτυχία. Ήταν τόσο γλυκός.
Εκείνο πρωινό το πέρασαν στην λίμνη. Συζητούσαν, γελούσαν, πείραζαν ο ένας τον άλλον και δεν δίστασαν να μπουν με τα ρούχα στην λίμνη όταν η ζέστη έγινε αφόρητη.
Ναι εκείνο το καλοκαίρι ήταν το πιο όμορφο από όλα και για τους δύο. Χωρίς σχολείο και υποχρεώσεις ήταν ελεύθεροι να ζήσουν τον έρωτά τους. Όλο το χωριό τους είχε πάρει χαμπάρι και συζητούσε για το πόσο ταιριαστοί είναι....
CZYTASZ
Getting over you (Greek)
RomansΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...