Κεφάλαιο 20

786 68 26
                                    

Τα χέρια του την πίεζαν σταθερά επάνω στον τοίχο ενώ το βλέμμα του αιχμαλώτιζε το δικό της. Εκείνη κατάπιε νευρικά και προσπάθησε να ηρεμήσει την αναπνοή της .

«Τι θέλεις από μένα Άρη;» Ψιθύρισε απελπισμένη.

«Ότι θες κι’ εσύ από μένα… Χρύσα..» Τα χείλη του ακουμπούσαν ελαφρά στο αυτί της καθώς ψιθύριζε αισθησιακά τις λέξεις…

«Εγώ δεν θέλω τίποτα από σένα…» Τα μάτια της απομακρυνθήκαν από τα δικά του. Δεν μπορούσε να τον κοιτάζει στα μάτια και να λέει ψέματα. Φυσικά και ήθελε… Ήθελε τα πάντα από εκείνον, τον ήθελε δικό της… Μόνο δικό της…

«Δεν σε πιστεύω!!» Η φωνή του δυνάμωσε και τα χέρια του έσφιξαν ακόμα ποιο σφιχτά τα μπράτσα της.

«Με πονάς!!» Παραπονέθηκε εκείνη και το βλέμμα της τώρα καρφώθηκε στο δικό του.

«Θέλω να με κοιτάς στα μάτια όταν το λες…» Το σώμα του κόλλησε επάνω στο δικό της και τα χείλη του επιτέθηκαν στο πανέμορφο λαιμό της..
 Ξαφνικά η ατμόσφαιρα είχε γίνει αποπνικτική για την Χρύσα. Όσο κι’ αν προσπαθούσε να αντιδράσει, να του αντισταθεί ήταν μάταιο. Ένιωθε τόσο αδύναμη , τόσο ευάλωτη όταν ήταν κοντά του, όταν την άγγιζε , όταν ψιθύριζε στο αυτί της.

«Σε θέλω!!» Η καυτή ανάσα του στον λαιμό της της προκάλεσε ανατριχίλα.

«Άρη σε παρακαλώ!»

Τα χέρια του απομακρύνθηκαν από τα μπράτσα της και κατευθυνθήκαν χαμηλά στην μέση της «Σε θέλω δικιά μου..» Ψιθύρισε. Τα χέρια του άρχισαν να ταξιδεύουν κάτω από την μπλούζα της. «Δεν υπάρχει άλλη γυναίκα σαν εσένα Χρύσα..»

 Τα χείλη της χωρίστηκαν καθώς η ανάσα της αύξανε ταχύτητες. Έπρεπε να του αντισταθεί.. Έπρεπε να τον σταματήσει όσο ήταν ακόμα νωρίς. Αν τον άφηνε λίγο ακόμα θα κατάληγαν στο κρεβάτι και δεν το ήθελε καθόλου. «Σταματά!!» Τα χέρια της τοποθετηθήκαν στον θώρακα του και τον έσπρωξαν ελαφρά.

Οι γροθιές του Άρη προσγειώθηκαν με δύναμη στον τοίχο γύρω της «Πολύ καλά λοιπόν…» Αναφώνησε νευριασμένος και απομακρύνθηκε από κοντά της  «Αφού δεν θες μην σε κρατάω άλλο. Θα σε περιμένει και ο Πέτρος.»  Πλησίασε την πόρτα και αφού την άνοιξε γύρισε προς το μέρος της και σήκωσε το χέρι του για να της δείξει την έξοδο «Μπορείς να πηγαίνεις..»

Τι; Έτσι απλά την έδιωχνε; Ήθελε τόσο πολύ να βάλει τα κλάματα αλλά αποφάσισε να σταθεί στο ύψος της δεν θα τον άφηνε να πιστέψει ότι την πλήγωσε «Επιτέλους το κατάλαβες!» Είπε τελικά και βγήκε από το διαμέρισμά κρατώντας το κεφάλι της ψιλά.

Getting over you (Greek)Where stories live. Discover now