Οι σταγόνες τις βροχής έπεφταν επάνω στα ζεστά σώματά τους μουσκεύοντας τα ρούχα τους αλλά εκείνοι δεν μπορούσαν να χωρίσουν τα χείλη τους, ήταν σαν ένας μαγνήτης να τράβαγε τον ένα κοντά στον άλλο.
«Συγνώμη!» Είπε σε κάποια στιγμή η Χρύσα ενώ από τα μάτια της έτρεχαν δάκρυα.
«Μην το σκέφτεσαι!» Αποκρίθηκε εκείνος «Το θέμα είναι τι θα γίνει από εδώ και πέρα»
«Τι να γίνει;» Η φωνή της έβγαινε με δυσκολία «Αν είναι δικό του...»
«Χρύσα γιατί επιμένεις;» Το χέρι του τοποθετήθηκε στον σβέρκο του «Είμαστε εδώ μαζί και μου μιλάς γι' αυτόν;»
«Ναι γιατί φοβάμαι!» Φώναξε εκείνη ενώ η φωνή της έτρεμε.
Τα χέρια του έπιασαν τα μπράτσα της και την ταρακουνήσαν ελαφρά «Τι φοβάσαι ρε Χρύσα;» Ρώτησε αγανακτισμένος, ένιωθε ότι απλά έβαζε εμπόδια στην σχέση τους και αυτό τον έκανε να χάνει την υπομονή του.
«Ότι θα είναι δικό του και θα σε χάσω για πάντα...» Ψέλλισε η Χρύσα και έσκυψε το κεφάλι της για να κρύψει τα δάκρυα που είχαν αρχίσει και πάλι να τρέχουν από τα μάτια της.
Εκείνος ώμος το σήκωσε σχεδόν αμέσως με το χέρι του αναγκάζοντας την να τον κοιτάξει «Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ!» Είπε και χάιδεψε το πρόσωπό της «Ότι και να γίνει θα είμαστε μαζί γιατί ήρθες σε αυτόν τον κόσμο για να είσαι δίπλα μου και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα»
Ένα γελάκι ξεπρόβαλλε μέσα από τα αναφιλητά της «Σε αγαπάω πάρα πολύ»
«Όχι πιο πολύ από όσο σε αγαπάω εγώ!!» Αποκρίθηκε εκείνος πριν ενώσει για ακόμα μια φορά τα χείλη του με τα δικά της αιχμαλωτίζοντας την με την άκρως ακαταμάχητη γοητεία του. «Έλα πάμε μέσα. Δεν θέλω να μου κυρώσεις» Είπε αμέσως μετά χαϊδεύοντας τους ώμους της για να την ζεστάνει.
«Εντάξει» Το βλέμμα της χαμήλωσε για ακόμα μια φορά ένιωθε πολύ ευτυχισμένη που ήταν μαζί του αλλά ή τύψεις της για τον Πέτρο δεν την άφηναν να χαρεί την στιγμή.
«Θα πάμε στο δικό μου διαμέρισμα γιατί στο δικό σου έχει πολυκοσμία απόψε» Της ανακοίνωσε ο Άρης της και περνώντας το χέρι του γύρω από την μέση της την οδήγησε μέσα στην πολυκατοικία .
***
Όταν μπήκαν στο διαμέρισμα εκείνος βιάστηκε να της προσφέρει ένα μπλουζάκι του για να απαλλαγεί από το βρεγμένο της μπουρνούζι που φορούσε όλη αυτή την ώρα. «Άλλαξε εσύ εγώ θα πάω πάνω να πω στον Παύλο και στην Σοφία να πάνε σπίτι τους...» Είπε και έφυγε αφήνοντάς την μόνη της.
YOU ARE READING
Getting over you (Greek)
RomanceΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...