Κεφάλαιο 31

357 40 4
                                    

Η Χρύσα έβαλε ένα ποτό στον Άρη και κάθισε στον καναπέ δίπλα του.


«Λοιπόν; Τι έχεις να μου πεις;» Ρώτησε εκείνος ρίχνοντας μια γρήγορη μάτια στο μισογεμάτο ποτήρι του πριν επιστρέψει το βλέμμα του σε εκείνη.


«Όχι ακόμα!!» Αποκρίθηκε η Χρύσα «Πρώτα θα έρθει και ο Πέτρος..»


Το βλέμμα του πάγωσε επάνω στο δικό της και ύστερα από κάποια δευτερόλεπτα σαν να συνήλθε και είπε εκνευρισμένος: «Συγνώμη; Τί μπορεί να έχουμε να πούμε οι τρείς μας;»


«Σε παρακαλώ Άρη μην δημιουργείς πρόβλημα!! Θέλω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα και ο Πέτρος πρέπει να μάθει την αλήθεια!» Το στομάχι της σφίχτηκε καθώς ξεστομούσε αυτές τις λέξεις. Αυτό ήταν σίγουρα το ποιο δύσκολο πράγμα που είχε κληθεί να κάνει μέχρι τώρα στην ζωή της.


Ο ήχος του κουδουνιού διέκοψε την συζήτησή τους. Εκείνη πετάχτηκε ελαφρά από την θέση της, ήταν αναμφισβήτητα πολύ φοβισμένη. Ο Άρης έπιασε το παγωμένο της χέρι και το έσφιξε μέσα στο δικό του, μέσα σε αυτό το χέρι που εκείνη γνώριζε τόσο καλά ίσως καλύτερα και από το δικό της και που την έκανε να νιώθει απόλυτη ασφάλεια.


«Πρέπει να ανοίξω!» Ψιθύρισε ανήμπορη να μιλήσει ποιο δυνατά και απομακρύνθηκε από κοντά του. Αυτό ήταν!! Είχε έρθει η στιγμή της αλήθειας.


«Δεν άργησα;» Ρώτησε χαμογελαστός ο Πέτρος μόλις την αντίκρισε.


«Όχι... Πέρνα μέσα...» Αποκρίθηκε εκείνη και έκανε χώρο ώστε να καταφέρει να περάσει, εκείνος όμως αντί για αυτό πλησίασε κοντά της και αφού πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση της προσέγγισε τα χείλη της. Το κεφάλι της γύρισε αντανακλαστικά από την αντίθετη πλευρά και έκλεισε σφιχτά τα μάτια της. Εκείνος πάγωσε. Δεν μπορούσε να καταλάβει για ποιόν λόγο τον απέρριπτε έτσι.


«Μάλιστα!!» Έκανε μετά από λίγο «Έκανα κάτι λάθος;»


«Συγνώμη!» Ψέλλισε η Χρύσα «Δεν έχεις κάνει κάποιο λάθος... Εγώ έχω κάνει ...Πολλά!!» Το βλέμμα της συνάντησε το πάτωμα σε μα προσπάθεια να κρύψει την απίστευτη ντροπή που αισθανόταν.


«Δ-δεν καταλαβαίνω!!» Είπε εκείνος και έπιασε το κούτελό του με το χέρι του. Του φαινόταν όλα τόσο περίεργα... Τι την είχε πιάσει;


«Σε παρακαλώ περνά μέσα και θα στα εξηγήσω όλα!!» Τον διαβεβαίωσε εκείνη γνωρίζοντας ότι μετά από αυτή την συζήτηση τίποτα δεν θα ήταν πια το ίδιο.

Getting over you (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora