« Τον Άρη!» Αποκρίθηκε η Άννα και αφού σήκωσε το φρύδι της είπε «Τα έχουμε. Δεν το ήξερες;»
«Το έμαθα τώρα!» Έκανε η Χρύσα θυμωμένη.
«Εσυ τι δουλειά έχεις εδώ; Και γιατί φοράς το μπλουζάκι του;» Ρώτησε η Άννα ρίχνοντάς της ένα υποτιμητικό βλέμμα.
«Καμία δουλειά δεν έχω εγώ εδώ!!» Είπε η Χρύσα και έσφιξε τα χείλη της. «Φεύγω! Εσυ κάτσε να τον περιμένεις»
«Αυτό θα κάνω!» Την ενημέρωσε εκείνη και στρογγυλοκάθισε στον καναπέ.
«Μπράβο!» Αναφώνησε η Χρύσα και αφού βγήκε έκλεισε την πόρτα πίσω της αφήνοντας την Άννα μέσα.
Έτρεξε στο διαμέρισμά της προσπαθώντας να συγκρατήσει τα δάκρυά της. Ήταν ολοφάνερο, δεν ήταν γραφτό να είναι με τον Άρη. Πάντα έμπαιναν εμπόδια στην μέση.
«Τι έγινε;» Ρώτησε η Κατερίνα μόλις την είδε να τρέχει κλαίγοντας στο δωμάτιό της αλλά δεν πήρε καμία απάντηση...
Η Χρύσα ξάπλωσε στο κρεβάτι και ξέσπασε σε λυγμούς η ζωή της ήταν ένα κουβάρι από παρεξηγήσεις, ίντριγκες και ψέματα. Ναι όλα έδειχναν να ήταν ψέματα και η μόνη αλήθεια στην ζωή της ήταν εκείνος. Εκείνος που μονίμως κινδύνευε να χάσει. Αλλά όχι δεν είχε κανένα δικαίωμα να θυμώσει ούτε να του ζητήσει τον λόγο. Αυτή είχε προχωρήσει με την ζωή της. Είχε σχέση με άλλον και υπήρχε μια μικρή περίπτωση να περιμένει το παιδί του. Πώς μπορούσε να πιστεύει ότι ο Άρης θα καθόταν έτσι να την περιμένει;
Το χέρι της τυλίχτηκε γύρω από το στομάχι της ενώ τα μάτια της συνέχιζαν να δακρύζουν.
***
Την ίδια στιγμή ο Άρης έμπαινε στο διαμέρισμα του. Ήταν πολύ ευτυχισμένος, επιτέλους έκαναν ένα βήμα μπροστά. Επιτέλους ξεκαθάρισε το πως νιώθει ο ένας για τον άλλο.
«Μωρό μου γύρισα!» Φώναξε και κατευθύνθηκε στην κουζίνα.
«Επιτέλους!» Ακούστηκε η φωνή της Άννας.
Εκείνος αμέσως πάγωσε. Αυτή δεν ήταν σίγουρα η φωνή της Χρύσας του και ενώ του ήταν γνώριμη δεν μπορούσε να καταλάβει τι του θύμιζε. Γύρισε αργά προς το μέρος της και στο πρόσωπό του ζωγραφίστηκε τρόμος και απογοήτευση στην θέα της Άννας.
«Τι κάνεις εσύ εδώ,;» Ρώτησε εξοργισμένος « Που είναι η Χρύσα;»
«Έφυγε» Τον ενημέρωσε εκείνη και αφού τον πλησίασε , ακούμπησε το χέρι της στον θώρακά του και είπε ναζιάρικα «Μου έλειψες .»
ESTÁS LEYENDO
Getting over you (Greek)
RomanceΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...