Ο ήχος του κουδουνιού ήχησε στο μικρό διαμέρισμα της Χρύσας και εκείνη έσυρε τα πόδια της μέχρι την πόρτα για να αντικρίσει την μεγάλη της αδερφή να στέκετε στο κατώφλι της με μια μεγάλη βαλίτσα στο δεξί της χέρι και άλλες δυο μικρότερες στο πάτωμα δίπλα της.
«Κατερίνα;» Αναφώνησε με την έκπληξη ζωγραφισμένη στην φωνή της.
«Δεν θα μου πεις να περάσω;» Ρώτησε εκείνη χαρίζοντας της ένα τεράστιο χαμόγελο.
«Βέβαια πέρασε... Θα σε βοηθήσω με τις βαλίτσες...» Αποκρίθηκε η Χρύσα αλλά αμέσως σκέφτηκε ότι θα ήταν καλύτερο να μην σηκώνει βάρη στην κατάστασή της.
«Αχ ναι βρε Χρύσα μου φερτές μέσα γιατί είμαι πολύ κουρασμένη...» Σχολίασε η Κατερίνα και μπήκε μέσα στο σπίτι χαλαρά.
Τα νεύρα της Χρύσας είχαν αρχίσει να χτυπάνε κόκκινο. Πάντα κατάφερνε να την συγχύζει η Κατερίνα. Είχε αυτό το υπεράνω και ταυτόχρονα επικριτικό ύφος. Αυτή ήταν σωστή σε όλα, η λατρεμένη των γονιών τους, αυτή που πέρασε στην νομική και δεν προσπαθούσε να γίνει μια άνεργη αποτυχημένη χορεύτρια.
Έσυρε προσεκτικά της βαλίτσες μέχρι το εσωτερικό του σπιτιού και ύστερα απεύθυνε τον λόγο στην αδερφή της.
«Πώς και από δω;»
«Κοίτα ξέρεις ότι έμενα σε ένα διαμέρισμα με τον αρραβωνιαστικό μου τον Γιώργο σωστά;» Η Χρύσα έγνεψε προτρέποντάς την να συνεχίσει «Ε λοιπόν εκείνος με έπιασε με τον κολλητό του στο κρεβάτι, διέλυσε τον αρραβώνα και με έδιωξε από το σπίτι...»
«Μάλιστα!!» Αναστέναξε η Χρύσα.
«Πήρα την μαμά της είπα ότι έγινε το αντίστροφο φυσικά..»
«Φυσικά!!» Επανέλαβε η Χρύσα.
«Και ότι εγώ έφυγα από μόνη μου και μου είπε να έρθω να μείνω μαζί σου μέχρι να βρω κάτι άλλο.» Κατέληξε «Δεν πιστεύω να σε ενοχλώ;»
Φυσικά και με ενοχλείς είσαι το τελευταίο πράγμα του ήθελα να μου συμβεί αυτή την στιγμή. Σκέφτηκε εκείνη αλλά τελικά είπε : «Φυσικά και δεν με ενοχλείς μπορείς να μείνεις όσο θέλεις....»
«Για πες μου εσύ τώρα. Πού είναι ο Πέτρος ; Θέλω να τον γνωρίσω..»
«Δεν μένουμε μαζί ..» Την ενημέρωσε η Χρύσα.
«Πάλι καλά γιατί θα ένιωθα άβολα..» Υποκρίθηκε εκείνη εισπράττοντας την σιωπή της Χρύσας.
Οι επόμενες ώρες πέρασαν ήρεμα με την Χρύσα να παρακολουθεί τηλεόραση σχεδόν όλη την μέρα και την Κατερίνα να διαβάζει κάποια συγγράμματα για το πανεπιστήμιο. Όλα αυτά μέχρι την στιγμή που η Κατερίνα αποφάσισε να επισκεφτεί το μπάνιο.
CITEȘTI
Getting over you (Greek)
DragosteΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...