Κεφάλαιο 14

860 78 15
                                    

         «Ξανά!!» Η φωνή του Πέτρου ήχησε στην μικρή αίθουσα και η Χρύσα  έτρεξε και άνοιξε τα πόδια της ενώ βρισκόταν στον αέρα. «Μπράβο δεσποινίς Αργυρού τα καταφέρατε!!! » Αναφώνησε χαρίζοντάς της ένα από εκείνα τα μοναδικά του χαμόγελα.

«Ευχαριστώ!!» Είπε εκείνη ανταποδίδοντας το χαμόγελο.

«Μήπως θα έπρεπε να με βοηθήσετε λίγο με αυτό το οχτάρι κύριε Πέτρο;» Η φωνή της Άννας τους διέκοψε. Η Άννα ήταν μια ψιλή κοπέλα με μακριά καστανά μαλλιά και πραγματικά τεράστιες βλεφαρίδες.

«Φυσικά Άννα!! Τι δεν κατάλαβες ;» Ρώτησε πρόθημα ο Πέτρος .

Η κοπέλα κάθισε για λίγο σκεπτική. Δεν ήξερε τι να του πει τα είχε καταλάβει όλα , απλά την προσοχή του ήθελε να τραβήξει. Τοποθέτησε μια τούφα από τα μαλλιά της πίσω από το αυτί. «Δεν έχω καταλάβει τίποτα θέλω να μου τα δείξετε όλα από την αρχή!!» Είπε τελικά.

Η Χρύσα κοίταξε την κοπέλα . Αφού θα της ξαναέδειχνε το οχτάρι θα τους έπαιρνε ώρα και εκείνη διψούσε . «Πέτρο εγώ πάω για νερό..» Δήλωσε και αμέσως δαγκώθηκε όταν κατάλαβε ότι τον φώναξε Πέτρο.

«Ναι πήγαινε..» Της είπε εκείνος ενώ από μέσα του ευχήθηκε να μην είχε προσέξει κάνεις αυτό που μόλις είπε.

«Μπορούμε να σας φωνάζουμε σκέτο Πέτρο;;» Ρώτησε η Άννα για να επιβεβαιώσει τις ανησυχίες του.

Ο Πέτρος ξερόβηξε νευρικά «Φυσικά και μπορείτε !!» είπε τελικά. «Δεν έχουμε και τόσο μεγάλη διαφορά ηλικίας»

«Ωραία τότε ,Πέτρο. Ξεκινάμε;» Είπε χαμογελαστή η Άννα τονίζοντας παιχνιδιάρικα το όνομά του. Αμάν αυτή η Χρύσα καθόλου δεν προσέχει;

***

   Είχαν περάσει τρείς μήνες από την ημέρα που βγήκαν τα αποτελέσματα του τεστ. Όλους αυτούς τους μήνες ο Άρης είχε γίνει φάντασμά του εαυτού του .Δεν έτρωγε σχεδόν καθόλου. Όλη την ημέρα ήταν κλεισμένος στο δωμάτιο του με ένα μπουκάλι μπίρα στην αγκαλιά του.

«Δεν γίνετε άλλο Ελένη, πρέπει να του πούμε!!» Αναφώνησε κάποια μέρα ο Βασίλης μέσα στην απελπισία του . «Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να τον βοηθήσουμε.»

«Τρελάθηκες άνθρωπέ μου!! » Είπε ψιθυριστά εκείνη για να μην ακουστεί. «Εδώ κοντεύει να πεθάνει για μια γυναίκα. Αν το μάθει αυτό θα…»

«Ανακουφιστεί!!» Την έκοψε ο Βασίλης . «Δεν μπορώ να τον βλέπω να λιώνει κάθε μέρα. Ας του πούμε την αλήθεια Ελένη μου. Αν το μάθει από άλλου θα μας μισήσει που του το κρύψαμε!!»

Getting over you (Greek)Where stories live. Discover now