Κεφάλαιο 10

945 86 11
                                    

H Χρύσα άνοιξε τα μάτια της και αντίκρισε το θολό λευκό ταβάνι. Βλεφάρισε κάμποσες φορές σε μια προσπάθεια να αποδιώξει την θολούρα λόγο του ύπνου και έσμιξε τα φρύδια της. Είχε τρομερό πονοκέφαλο. Πόσο είχε πιεί το προηγούμενο βράδυ;

Ξαφνικά ένιωσε ένα χέρι να τυλίγετε γύρω από την κοιλιά της. Γύρισε ξαφνιασμένη για να αντικρίσει τον άντρα που κοιμόταν δίπλα της. Τι ; Σήκωσε γρήγορα τα παπλώματα και τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα όταν αντίκρισε τα γυμνά τους σώματα.

«Καλημέρα» είπε γλυκά αυτός ανοίγοντας τα καταπράσινα μάτια του.

Η Χρύσα τον κοίταζε σαστισμένη όλη αυτή την ώρα.

«Τι κάναμε;» ρώτησε φοβισμένη.

Ο νεαρός δίπλα της ανακάθισε και   τοποθέτησε ένα τσουλούφι της πίσω από το αυτί της. «Μην μου πεις ότι δεν θάμασε» απόρησε.

«Όχι δεν θυμάμαι!» δήλωσε η Χρύσα κρατώντας όλη αυτή την ώρα τα φρύδια της σφιγμένα.

«Ουτσ! αυτό πόνεσε» είπε ο νεαρός με ένα πονηρό χαμόγελο κάτω από τα χείλη του. «Πώς γίνετε να μην θυμάσαι τέτοια νύχτα πάθους;»

«Μήπως επειδή ήμουν μεθυσμένη και εσύ με εκμεταλλεύθηκες!!!» τώρα ο τόνος της Χρύσας είχε αρχίσει να ανεβαίνει επικίνδυνα.

«Έχεις δίκιο. Ίσως να σε εκμεταλλεύτηκα αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ. Εσύ πρώτη άρχισες να μου τρίβεσαι και έλεγες ότι θες να ξεπεράσεις αυτόν τον Άρη και ότι εγώ είμαι πιο ωραίος, και σίγουρα θα είμαι και πιο καλός στο κρεβάτι..»

«Αρκετά» φώναξε η Χρύσα «Δεν .   ξέρεις τι λες!! Σήκω και φύγε τώρα!»

Ο νεαρός δίπλα της άφησε ένα γελάκι να φύγει από τα χείλη του καθώς παραμέριζε τα παπλώματα για να σηκωθεί. «Αν δεν κάνω λάθος αυτό είναι το σπίτι μου , οπότε δεν καταλαβαίνω. Από που με διώχνεις;»

Μια γρήγορη ματιά γύρω της ήταν αρκετή για να την κάνει να συνειδητοποιήσει ότι το μέρος της. ήταν εντελώς άγνωστο. «Που ήμαστε;» ρώτησε αφήνοντας το απειλητικό της βλέμμα να πέσει επάνω του.

Getting over you (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora