Κεφαλαιο 28

390 50 6
                                    

Η Χρυσά άνοιξε την ντουζιέρα και άφησε το ζεστό νερό να αγκαλιάσει το γυμνό της σώμα, προσπαθούσε να σταματήσει να σκέφτεται, να τα αφήσει όλα πίσω για εκείνη την στιγμή μόνο, μόνο για λίγο, δεν άντεχε άλλο την πίεση. Η μορφή του όμως την στοίχειωνε δεν μπορούσε να τον βγάλει από το μυαλό της. Η ιδέα πώς τον είχε χάσει γυρνούσε στο κεφάλι της και την οδηγούσε στην τρέλα. Χωρίς να καταλάβει το πότε, άρχισε να πνίγεται. Έκλεισε το νερό και τυλίχθηκε με το μπουρνούζι της. Έπρεπε να βγει έξω να πάρει λίγο καθαρό αέρα.

«Γιατί βγήκες τόσο γρήγορα;» Ρώτησε η Σοφία μόλις την είδε να κατευθύνεται στην κουζίνα.

«Ναι γιατί; Υποτίθεται ότι θα χαλάρωνες εκεί μέσα!» Πρόσθεσε η Κατερίνα.

«Δεν μπορώ να χαλαρώσω σκέφτομαι περισσότερο όταν είμαι μόνη μου και πνίγομαι!!» Αποκρίθηκε εκείνη και γέμισε ένα ποτήρι με νερό.

«Μην στεναχωριέσαι ο Άρης θα σε συγχωρέσει, απλά έχει πληγωθεί ο εγωισμός του τώρα.» Είπε η Σοφία προσπαθώντας να την παρηγορήσει.

«Και ο Πέτρος;» Το βλέμμα της Χρύσας κάρφωσε αυτό της Σοφίας. «Αν το παιδί είναι δικό του;»

«Πρέπει να πας στον γιατρό να τον ρωτήσεις την πιθανή ημερομηνία σύλληψης ίσως έτσι καταλάβεις ποιος είναι ο πατέρας...» Σχολίασε η Κατερίνα .

«Ναι πρέπει!» Συμφώνησε η Χρύσα «Αλλά με φοβίζει η σκέψη να μην είναι του Άρη... Αλλά και του Άρη να είναι πώς θα το πω στον Πέτρο; Τον πρόδωσα του αξίζει κάτι καλύτερο.»

«Όπως και να έχει πρέπει να ακολουθήσεις την καρδιά σου Χρύσα, μόνο έτσι θα είσαι ευτυχισμένη και θα μπορέσεις να κάνεις και το παιδί σου ευτυχισμένο.» Την συμβούλεψε η παιδική της φίλη.

Το βλέμμα της Χρύσας χαμήλωσε δεν ήξερε πώς να το χειριστεί ήταν πολύ μπερδεμένη. Από την μια ήξερε ότι ή καρδιά της χτυπούσε μόνο για τον Άρη και από την άλλη ένιωθε τύψεις για τον Πέτρο, της είχε φερθεί τόσο καλά...

Ένα πάτωμα πιο κάτω τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Ο Άρης είχε μεθύσει για τα καλά και ο Παύλος προσπαθούσε να το συνεφέρει χωρίς όμως να τα καταφέρνει ιδιαίτερα.

«Την μισώ!» Φώναζε κάθε τόσο γεμάτος νεύρα.

«Δεν μιλάς εσύ τώρα! Το ουίσκι μιλάει!» Είπε σε μια από τις πολλές φορές που ακουσε αυτή την πρόταση ο Παύλος.

«Εγώ μιλάω!!! Ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται!» Αντέδρασε ο Άρης προτού πιεί μια ακόμη γουλιά από το ποτό του.

Getting over you (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora