Κεφάλαιο 18

733 69 3
                                    

Τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω από την μέση της και τα χείλη του κατέβηκαν στον λαιμό της. Ένας δυνατός αναστεναγμός άφησε τα χείλη της όταν τα χέριά του άρχισαν να περιπλανιούνται στο κορμί της. Το άγγιγμά του άναβε φωτιές στο σώμα της και η τόσο γνώριμη μυρωδιά του της χάριζε μια ξεχασμένη ζεστασιά και ασφάλεια.

«Σε θέλω!!!» Ψιθύρισε στο αυτί της και συνέχισε να την φιλάει. Ήταν λάθος και η Χρύσα το γνώριζε πάρα πολύ καλά αλλά δεν μπορούσε να αντισταθεί . Αυτός ο άντρας την μαγνήτιζε. Τα μάτια του , το χαμόγελό του μέχρι και οι άκρες των δαχτύλων του την έκαναν να χάνει τα λογικά της.

 Σύντομα είχαν απαλλαχτεί από τα ρούχα τους. Το κορμί της έτρεμε κάτω από το άγγιγμά του και η ανάσα της έβγαινε καυτή από τα χείλη της. Το κρύο ήταν τσουχτερό αλλά η φωτιά που είχε ανάψει μέσα τους δεν τους άφηναν να το νιώσουν. Μετά από λίγο βρισκόταν ξαπλωμένοι ο ένας δίπλα στον άλλο , σκεπασμένοι με το παλτό του η φωτιά μέσα τους δεν είχε σβήσει ακόμα.

«Το ξέρω ότι νιώθεις όπως εγώ!!» Της δήλωσε βραχνά και την έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά του.

Το χέρι της χάιδεψε το στέρνο του «Δεν μπορώ να πληγώσω τον Πέτρο.» Ψιθύρισε και ένας κόμπος σχηματίστηκε στον λαιμό της.

«Εμένα όμως μπορείς.» Το βλέμμα του σκοτείνιασε.

«Άρη με πλήγωσες πρώτος!!»

«Μα σου εξήγησα!! Τι άλλο θες να κάνω για να με συγχωρέσεις;»

«Το μόνο που θέλω να κάνεις είναι να καταλάβεις. Πλέον είναι πολύ αργά…»

«Θες να μου πεις ότι δεν έχω καμία ελπίδα;» Το βλέμμα του καρφώθηκε στο δικό της και εκείνη βιάστηκε να κοιτάξει αλλού.

«Αυτή ήταν η τελευταία φόρα που συνέβη κάτι μεταξύ μας. Από αύριο ο καθένας θα τραβήξει το δρόμο του και δεν θα ξαναϊδωθούμε. Έτσι είναι καλύτερα.» Της ήταν τόσο δύσκολο να τελειώσει αυτή την πρόταση. Να τελειώσει οτιδήποτε υπήρχε μεταξύ τους.

«Καλύτερα για ποίον;» Τα χέρια του χαλάρωσαν και εκείνη έφυγε από την αγκαλιά του.

«Καλύτερα για όλους !!» Είπε και άρχισε να ντύνετε.

«Χρύσα σε χρειάζομαι!!»

«Άρη σε παρακαλώ σταμάτα. Τελείωσε.»

«Για μένα δεν τελείωσε τίποτα. Θα συνεχίσω να σε διεκδικώ μέχρι να σε κερδίσω.»

«Τότε θα προσπαθείς  άδικα για όλη σου την ζωή…» Τα μάτια της έπεσαν στο λευκό μακρόστενο κουτάκι  πού βρισκόταν προσγειωμένο λίγο ποιο πέρα. Το έπιασε στα χέρια της και το πέταξε επάνω του. «Παρ’ το. Δεν θέλω τίποτα δικό σου!!!» Αναφώνησε και έκανε μεταβολή.

Getting over you (Greek)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum