Κεφάλαιο 15

811 69 15
                                    

….Θα ήταν πολύ ωραίο αν βάζατε το τραγούδι που έχω ποστάρει δίπλα όταν εμφανιστούν τα τρία αστεράκια (***) για δεύτερη φόρα!!!!...      

Η Χρύσα γύρισε το κεφάλι της και κοίταξε προς το μέρος που κοιτούσε ο Πέτρος. Ήταν εκείνος, ο Άρης. Φορούσε ένα τζιν παντελόνι και ένα μαύρο δερμάτινο τζάκετ που τον έκανε ακαταμάχητα σέξι . Τα παλιά γνώριμα συναισθήματα χτύπησαν την πόρτα της και εκείνη δεν μπορούσε να τα διώξει. Η κάρδια της άρχισε να χτυπάει σε ξέφρενους ρυθμούς και τα χέρια της να τρέμουν. Γιατί; Γιατί έπρεπε να συμβεί αυτό τώρα; Τώρα που όλα είχαν πάρει τον δρόμο τους;                                                                                                                            Γύρισε και κοίταξε τον Πέτρο με το πρόσωπό της να καίει.

«Να σου εξηγήσω!!» Ψέλλισε

«Τι να μου εξηγήσεις Χρύσα; Ότι με έχεις φλομώσει στο ψέμα; »

«Δεν ήθελα να πιστέψεις ότι είμαι εξαρτημένη από τον πρώην μου…» Είπε η Χρύσα και έσκυψε το κεφάλι της.

«Μάλιστα…… Και είσαι ακόμα εξαρτημένη από αυτόν;  » Ρώτησε ο Πέτρος.

Τα μάτια της σηκώθηκαν απότομα για να αντικρίσουν τα δικά του «Όχι!!» δήλωσε κατηγορηματικά . «Φυσικά και όχι. Ο μόνος άντρας στην ζωή μου τώρα είσαι εσύ!!!»

Τα μάτια του Πέτρου έπεσαν στο χέρι της που έτρεμε «Τότε Χρύσα γιατί τρέμεις; »  Ρώτησε και έσφιξε τα δόντια του για να συγκρατήσει τον θυμό του.

«Επειδή ταράχτηκα με την όλη κατάσταση!!! Πρέπει να με πιστέψεις , δεν νιώθω τίποτα απολύτως για αυτόν τον άντρα!!! » Το βλέμμα της έμεινε καρφωμένο στα σμαραγδένια μάτια του. Όχι δεν ένιωθε τίποτα για τον Άρη .Δεν έπρεπε να νιώθει. Είχε τον τέλειο άντρα μπροστά της δεν θα ασχολούταν με έναν μαλάκα!!!   

«Χρύσα;» Η φωνή του την έβγαλε από τις σκέψεις της. Ήταν εδώ και της μιλούσε . Τι υποτίθεται ότι έπρεπε να κάνει τώρα; Μήπως να τους συστήσει ; Από δω ο πρώην μου και από κει ο νην μου;

«Α-Άρη;» Τραύλισε νευρικά ενώ ο Πέτρος ανακάθισε, στήριξε το κεφάλι του στα χέρια του και τους κοίταξε ενοχλημένος.

«Τι κάνεις εδώ;» Ρώτησε ο Άρης με ένα χαμόγελο να σχηματίζετε στα χείλη του. Αχ αυτό το χαμόγελο!!!

«Εγώ τι κάνω εδώ ή εσύ;»  Ανταπέδωσε την ερώτηση εκείνη προσπαθώντας να κρύψει τον πόλεμο που γινόταν μέσα της.

Getting over you (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora