Τα πόδια της Χρύσας τυλίχτηκαν γύρω από την μέση του και εκείνος την παρέσυρε μέχρι την κρεβατοκάμαρα. Και οι δύο ήξεραν ότι ήταν λάθος αυτό που έκαναν αλλά άφησαν τις ενοχές για την επόμενη μέρα. Εξάλλου ήταν και οι δύο αρκετά πιωμένοι…
Το φως του ήλιου που ξεχύθηκε από το παράθυρο την ανάγκασε να ανοίξει τα μάτια της για να συνειδητοποιήσει ότι βρισκόταν την αγκαλιά του Άρη. Πετάχτηκε επάνω τυλίγοντας το σεντόνι γύρω της.
«Τι έγινε;» Μούγκρισε τρομαγμένος εκείνος.
«Τι κάνεις εδώ Άρη;»
«Εσύ τι λες να κάνω;»
«Δεν το πιστεύω ότι το έκανα αυτό στον Πέτρο.» Αναφώνησε η Χρύσα ταραγμένη και άρχισε να κόβει βόλτες μέσα στο δωμάτιο. «Γιατί σε άφησα να με παρασύρεις;»
«Γιατί το ήθελες και εσύ!!»
«Φυσικά και δεν το ήθελα…. Ήμουν μεθυσμένη δεν ήξερα τι έκανα…»
Ο ήχος του κουδουνιού την ανάγκασε να σταματήσει να τριγυρνάει.
«Ποιος είναι;» Φώναξε.
«Εγώ» Ακούστηκε η φωνή του Πέτρου.
Τα μάτια της Χρύσας άνοιξαν διάπλατα. Τι Θα έκανε τώρα.
«Μισό λεπτό!!» Φώναξε και ύστερα γύρισε προς τον Άρη. «Τι θα κάνουμε τώρα;» Ψιθύρισε.
«Τίποτα. Άφησέ τον να μας δει μπας και καταλάβει ότι έχασε.»
«Χαμήλωσε τη φωνή σου» Τον μάλωσε και άρχισε να μαζεύει τα πράγματά του από το πάτωμα. Αφού σιγουρεύτηκε ότι τα είχε μαζέψει όλα τον πλησίασε και τα πέταξε επάνω του «Παρ’ τα ,κρύψου στο μπάνιο και περίμενε εκεί μέχρι να φύγουμε.» Είπε έπειτα φόρεσε γρήγορα την φόρμα της και έτρεξε να του ανοίξει.
«Τι έκανες τόση ώρα;» Ρώτησε ο Πέτρος και άφησε ένα φιλί στα χείλη της.
«Ήμουν στο μπάνιο. Πάμε;»
«Τι δεν θα φάμε πρωινό;»
«Εεε δεν είναι και πολύ καλά το στομάχι μου.. Εγώ δεν θα φάω αν θέλεις εσύ οκ»
«Όχι δεν χρειάζεται θα πάρω κάτι απ’ έξω. Πάμε..»
***
«Αμάν ρε Άρη!!» Αναφώνησε ο Παύλος «Δεν μπορούσες να κρατηθείς λίγο;»
«Όχι δεν μπορούσα. Αρκετά κρατήθηκα»
«Αν το μάθει η Σοφία θα θυμώσει πάρα πολύ μαζί σου»
«Δεν εκμεταλλεύτηκα την Χρύσα ήμαστε ενήλικες και έχουμε και οι δυο το ίδιο ποσοστό ευθύνης για αυτό που έγινε..»
VOCÊ ESTÁ LENDO
Getting over you (Greek)
RomanceΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...