«Πέτρο σε παρακαλώ μην ρωτάς!» Είπε η Χρύσα, είχε κουραστεί πια με τα ψέματα και τις δικαιολογίες «Όταν έρθει η ώρα θα μάθεις!»
«Δεν σε καταλαβαίνω... Ποια ώρα;» Αποκρίθηκε εκείνος προσπαθώντας να καταλάβει τί συμβαίνει.
«Εγώ να σας αφήσω μόνους» Σχολίασε η Κατερίνα και έφυγε από το δωμάτιο.
«Κοίτα , προς το παρών το μόνο που χρειάζεται να ξέρεις είναι ότι θα σταματήσω την σχολή...» Είπε εκείνη ελπίζοντας πώς δεν θα της ζητήσει εξηγήσεις.
«Τί; Γιατί;» Ρώτησε εκείνος
«Σε παρακαλώ μην ρωτάς άλλα!!» Ο τόνος της φωνής της ήταν ικετευτικός , πραγματικά δεν ήθελε να του πει πρώτου σιγουρευτεί ότι το παιδί ήταν δικό του. Δεν θα του φόρτωνε ποτέ το παιδί ενός άλλου.
«Μα δεν μπορώ να καταλάβω. Είσαι η καλύτερη στο τμήμα γιατί τα παρατάς;» Το βλέμμα του ήταν καρφωμένο στο δικό της ζητώντας απαντήσεις.
«Συγνώμη Πέτρο αλλά δεν αισθάνομαι καλά χρειάζομαι λίγη ξεκούραση , καλύτερα να φύγεις...» Το βλέμμα της απομακρύνθηκε από το δικό του και τα χέρια της μπλέχτηκαν κάτω από το στήθος της.
«Πολύ καλά λοιπόν!! Το αφήνω για τώρα αλλά να ξέρεις ότι αυτό το θέμα δεν έληξε.» Αποκρίθηκε εκείνος και αφού της έδωσε ένα φιλί στο κούτελο και την καληνύχτισε έφυγε από το διαμέρισμα της.
Η Χρύσα αναστέναξε δυνατά. Δεν άντεχε άλλο αυτή την κατάσταση, η ζωή της είχε μπλεχτεί τόσο πολύ και για όλα έφταιγαν τα ψέματα και τα μυστικά των άλλων. Αν οι γονείς του Άρη του είχαν πει την αλήθεια, αν του είχαν πει ότι ήταν υιοθετημένος όλα θα ήταν τόσο διαφορετικά. Εκείνη θα ήταν ακόμα με τον Άρη και ίσως να παντρευόντουσαν κιόλας.
«Είσαι καλά;» Ακούστηκε ξαφνικά η φωνή της Κατερίνας βγάζοντας την από τις σκέψεις της.
«Δεν θέλω να πληγώσω τον Πέτρο αλλά εύχομαι το παιδί που περιμένω να είναι του Άρη» Τα μάτια της γέμισαν με δάκρυα δεν άντεχε άλλο, το μόνο που ήθελε ήταν να γυρίσει τον χρόνο πίσω, ήθελε να είναι με τον Άρη της, ήθελε να τον αγγίζει, να τον φιλάει, να νιώθει το χαμόγελο του στον λαιμό της κάθε φορά που έσκυβε να την φιλήσει, ήθελε να είναι δικός της ,ήθελε να την κλείσει στην αγκαλιά του και να μην την αφήσει ποτέ ξανά να φύγει. Τα χέρια της έκρυψαν τα μάτια της λίγο πριν ξεσπάσει σε κλάματα.
Η Κατερίνα την πλησίασε και την έκλισε στην αγκαλιά της.
«Τον θέλω!!» Ψέλλισε μέσα στα αναφιλητά της «Τον θέλω!!»
VOUS LISEZ
Getting over you (Greek)
Roman d'amourΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...