H Χρύσα έριξε μια ψυχρή ματιά στον Άρη."Δεν το πιστεύω αυτό " αναφώνησε ενώ εκείνος την κοιτούσε με κομμένη την ανάσα. Τι θα έκανε τώρα; Πώς θα την έκανε να τον πιστέψει; Μόνο στην σκέψη ότι θα την έχανε του κοβόταν τα πόδια.
"Πώς μπόρεσες ;" συνέχισε ακόμη πιο αυστηρά η Χρύσα.
Ο Άρης άνοιξε το στόμα του σε μια προσπάθεια να ψέλλισε κάτι αλλά η Χρύσα τον έκοψε σηκώνοντας την παλάμη της "Πώς μπόρεσες να πιστέψεις ότι θα πίστευα ένα τόσο κακοφτιαγμένο ψέμα; " επανέλαβε αφήνοντας ένα μειδίαμα που είχε δημιουργηθεί στα χείλη της να γίνει χαμόγελο. Έπειτα τον πλησίασε και έβαλε το χέρι της στο μάγουλο του.
"Ρε χαζό κλείσε το στόμα σου " του είπε γλυκά και εκείνος υπάκουσε. Τόση ώρα δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι το στόμα του ήταν ανοιχτό.
"Σε ξέρω όλη μου την ζωή. Δεν υπήρχε περίπτωση να κάνεις κάτι τέτοιο. Δεν είσαι έτσι εσύ. Και δεν περιμένω αυτήν να μου πει ποιος είσαι! "
Ο Άρης έπιασε το χέρι της που ήταν ακουμπισμένο στο μάγουλό του
"Δεν μου κάνεις πλάκα, έτσι; " ρώτησε δύσπιστα ενώ προσπαθούσε να ηρεμήσει την καρδιά του που χτυπούσε σε ξέφρενους ρυθμούς.
Τότε η Χρύσα ήρθε πιο κοντά του και αφού σηκώθηκε στις μύτες των ποδιών της για να τον φτάσει άρχισε να τον φιλάει. Εκείνος αφού πρώτα ξεπέρασε το σοκ αυτού του απρόσμενου φιλιού την σήκωσε ψηλά επιτρέποντας της να δέσει τα πόδια της γύρο από την μέση του και την κόλλησε στον τοίχο που βρισκόταν απέναντί τους χωρίς να σταματήσει λεπτό να την φιλάει.
"Παιδιά βρίσκεστε στο προαύλιο του σχολείου σε περίπτωση που το ξεχάσατε " είπε η Σοφία σε μια προσπάθεια να τους συνεφέρει "Και πιστέψτε με κανείς μας δεν θέλει να δει αυτό το θέαμα "
Τότε μόνο ο Άρης απομακρύνθηκε από την Χρύσα αφήνοντάς την να κατέβει από πάνω του.
"Καλά κοριτσάκι μου είσαι άξια της μοίρας σου αφού τον πιστεύεις" Αναφώνησε η Ζωή αναγκάζοντας τους να γυρίσουν προς το μέρος της.
"Δε θυμάμαι να ζήτησα την γνώμη σου " Αποκρίθηκε η Χρύσα "Κάνε μας την χάρη και φύγε από εδώ "
VOCÊ ESTÁ LENDO
Getting over you (Greek)
RomanceΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...