Κεφάλαιο 3

1.1K 82 5
                                    

  Η απουσία του Άρη βοήθησε    πολύ   την Χρύσα αφού μπόρεσε να κάνει φίλους που δεν είχε πριν επειδή ήταν κολλημένη πάνω του .Έτσι άρχισε να κάνει παρέα με την Σοφία που μέχρι τότε της έλεγε απλά μια τυπική καλημέρα.

  Η Σοφία πήγαινε στην ίδια τάξη με την Χρύσα. Ήταν ένα μικροκαμωμένο κοριτσάκι με κοντά καστανά μαλλιά. Η μόνιμη θέση της ήταν το τελευταίο θρανίο μιας και δεν ήταν καλή μαθήτρια και ήθελε να περνάει απαρατήρητη από τους δασκάλους.

Όταν έγινε κολλητή της η Χρύσα μετακόμισε και αυτή στο τελευταίο θρανίο ,και από τότε άρχισε να παραμελεί τελείως τα μαθήματά της. Τις ώρες που είχε σχολείο κουτσομπόλευε με την Σοφία στο τελευταίο θρανίο και το απόγευμα έβγαινε βόλτες με τον Άρη της.

  Πως και πως περίμενε την ώρα να πάει πέντε για να τρέξει (αψηφώντας τις φωνές της Τασούλας ότι δεν διαβάζει και ότι  έχει γίνει 'σοκάκιαρα' όπως έλεγε χαρακτηριστικά επειδή ξεπόρτιζε συχνά) στο γιοφύρι που ήταν το σημείο που συναντιόντουσαν. Και έπειτα πήγαιναν στον κινηματογράφο αν είχε καμία πρεμιέρα ή στην ταβερνούλα του κυρ Κώστα που είχε τις ποιο νόστιμες μπριζόλες σε όλο το χωριό ή καμιά φορά περπατούσαν άσκοπα κάνοντας ατελείωτες κουβέντες και ποτέ δεν γυρνούσαν πίσω πριν τις έντεκα.

   Ήταν καλοκαίρι 15 Ιουλίου, η ημέρα των γενεθλίων της Χρύσας. Μόλις πριν λίγους μήνες είχε τελειώσει το γυμνάσιο και ετοιμαζόταν να γνωρίσει τον κόσμο του Λυκείου.. Όχι δεν αγχωνόταν καθόλου αφού θα ήταν ο Άρης εκεί , τουλάχιστον για φέτος.

  Εκείνη την ημέρα ο Άρης είχε πάει σπίτι της από το πρωί για να την βοηθήσει με τις ετοιμασίες του πάρτι, φυσικά ήταν και η Σοφία εκεί που πλέον είχε γίνει κολλητή με την Χρύσα. Όλο το πρωί δούλευαν για να φτιάξουν το σπίτι, να το στολίσουν, να διαλέξουν την μουσική.... Όσο περνούσε η ώρα τόσο πιο πολύ φαινόταν το άγχος στα μάτια του Άρη ,πράγμα που κινούσε κατά πολύ την περιέργεια της Χρύσας.

"Μα γιατί είσαι τόσο αγχωμένος; " τον ρωτούσε γεμάτη απορία και τότε εκείνος της χάριζε το πιο γλυκό  του χαμόγελο και της έλεγε "Απλά θέλω να είναι όλα τέλεια απόψε, θέλω αυτά τα γενέθλια να σου μείνουν αξέχαστα". Η αλήθεια είναι πως δεν θα ξεχνούσε ποτέ εκείνη την μέρα.

   Όταν ήρθε η ώρα να ντυθεί για το πάρτι ο Άρης την πλησίασε κρατώντας ένα λευκό λεπτό κουτί.

"Θέλω να βάλεις αυτό το φόρεμα απόψε" της είπε " θα ταιριάζει πολύ με το μενταγιόν σου" .Τότε εκείνη πήρε το κουτί από τα χέρια του, το ακούμπησε πάνω στο κρεβάτι και άνοιξε με λαχταρά το κουτί. Μέσα υπήρχε ένα κατακόκκινο φόρεμα. Μόλις το ξεδίπλωσε η Χρύσα για να το δει ενθουσιάστηκε. Ήταν μακρύ και στενό με  άνοιγμα στην αριστερή πλευρά του και με πινελιά φινέτσας το βαθύ ντεκολτέ.

Getting over you (Greek)Where stories live. Discover now