Οι επόμενες ώρες στο σχολείο πέρασαν βασανιστικά , το μόνο που σκεφτόταν η Χρύσα ήταν η προδοσία του Άρη. Πως μπόρεσε να της το κάνει αυτό;
Όταν χτύπησε το κουδούνι το οποίο τους ειδοποιούσε για το τέλος της σχολικής μέρας η Χρύσα πήρε το σακίδιο της και κατευθύνθηκε προς την έξοδο του σχολείου χωρίς να περιμένει τον Άρη για να φύγουν μαζί, όπως συνήθιζαν να κάνουν.
Για κακή της τύχη όμως εκείνος την είδε και κατευθύνθηκε προς το μέρος της χαμογελαστός. Το γουρούνι πως μπορούσε να είναι τόσο άνετος μετά από αυτό που της έκανε; Δεν τον ήξερε καθόλου τελικά.
"Μωρό μου;!!" αναφώνησε και πήγε κοντά της για να την φιλήσει. Εκείνη όμως δεν είχε καμία όρεξη για φιλιά, τον έσπρωξε δυνατά και συνέχισε τον δρόμο της λες και δεν είχε συμβεί τίποτα.
Ο Άρης βέβαια δεν θα μπορούσε να την αφήσει να φύγει έτσι. Έτρεξε από πίσω της και όταν τελικά την έφτασε έπιασε το μπράτσο της και την γύρισε απότομα προς το μέρος του.
"Τι έπαθες;" την ρώτησε και στα μάτια του φαινόταν κάτι διαφορετικό, μπορούσες να πεις ότι είχε θυμώσει. Ήταν τόσο ωραίος όταν νευρίαζε .Η καρδιά της Χρύσας τώρα άρχισε να χτυπάει δυνατά.
"Άσε το χέρι μου " του είπε και από την φωνή και το ύφος της εύκολα καταλάβαινες ότι δεν τον παρακαλούσε αλλά τον προειδοποιούσε.
"Όχι δεν το αφήνω,.. Χρύσα.
Απαιτώ να μάθω γιατί μου φέρθηκες έτσι!! " τώρα οι τόνοι είχαν ανέβει και κάποια παιδιά από το σχολείο είχαν στρέψει τα βλέμματά τους για να δουν ποιός φώναζε.
"Δεν έχεις δικαίωμα να απαιτείς τίποτα!!" είπε με την σειρά της η Χρύσα φωνάζοντας και συνέχισε στον ίδιο τόνο " Και άφησε το χέρι μου γιατί με πονάς!! " .Τότε εκείνος άφησε το χέρι της και το βλέμμα του φάνηκε να ηρεμεί.
"Συγνώμη, δεν ήθελα να σε πονέσω ,απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι σου έκανα" είπε με φανερά πιο ήρεμη φωνή.
"Αυτά να τα σκαφτόσουν πριν μοιράσεις το τηλέφωνό σου δεξιά και αριστερά" φώναξε η Χρύσα και αμέσως μετά έκανε μεταβολή και έφυγε σχεδόν τρέχοντας αφήνοντας πίσω της έναν Άρη σκέτο ερείπιο.
***
Όλο το απόγευμα το κινητό της Χρύσας δόνιζε από τα μηνύματα που έστελνε ο Άρης. Σε κάποια από αυτά της ζητούσε συγνώμη σε περίπτωση που είχε κάνει κάτι άθελά του, σε άλλα της έλεγε πόσο πολύ την αγαπούσε και σε άλλα της ορκιζόταν ότι δεν είχε δώσει σε καμία το τηλέφωνο του. Φυσικά ότι και να της έλεγε η Χρύσα δεν τον πίστευε, αφού είχε ακούσει την κοπέλα να το λέει, με τα ίδια της τα αυτιά. Ένιωθε τόσο άσχημα, είχε κλειδωθεί στο δωμάτιο της και έκλαιγε. Ούτε για φαΐ δεν βγήκε από μέσα, τι κι αν την απειλούσε η Τασούλα, τι κι αν την καλόπιανε ο Τάκης, τίποτα, ούτε καν τους μιλούσε .Είχαν αρχίσει και αυτοί να ανησυχούν, παραπονιόταν και η Ελένη γιατί ήταν και δικό της το δωμάτιο και δεν μπορούσε να μπει μέσα, χάος.... Αποφάσισαν λοιπόν να βάλουν μπροστά τα μεγάλα μέσα. Την Ασπασία.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Getting over you (Greek)
RomanceΗ Χρύσα και ο Αρης μεγάλωσαν μαζί, από μικρά είχαν ξεκαθαρίσει το πως ένιωθε ο ένας για τον άλλο, και αυτό δεν άργησε να εκδηλωθεί σε έναν μεγάλο έρωτα για τον οποίο μιλούσαν όλοι στο χωρίο. Τι θα γίνει όμως όταν αυτή η σχέση ξαφνικά τελειώσει; ...