Byl konec března. Venku bylo , krásně. Zbýval jeden týden do plesu. Na škole jsem 4 měsíce. Aaron je můj kamarád. A Michael..pocity zmatené. Kamarádi z Brightonu mi hrozně chybí, ale jsem snimi v kontaktu, ještě jsme se nijak neodělili. Máma pracuje tady. Otec s bratrem žijou pořád v Brightonu. Vlastně jsem zjistila proč tomu tak je.
Máma mi včera večer všechno vysvětlila. Brečela jsem celou noc. Ale nejsem na ni naštvaná. Chápu to. Chápu život.
Táta se s mámou rozvedl. Naštěstí se nikdy nevzali, takže to nebylo žádný papírování. Našel si jinou. Jmenuje se Rachel a pracuje jako jedna z fotografek do časupisu ELLE. Ten časopis zbožňuju!
Ale pro mámu to byl šok.
Tak utekla a mně vzala sebou. Bratra nechala, protože je plnoletý, ale mně nechtěla nechávat u otce, nedokázal by se o mně postarat a navíc já sama bych sním nechtěla žít ještě s Rachel.
A máma tu má skvělou práci. Pracuje jako šéf kuchařka v jedný hrozně útulný restauraci. Asi bych se na ni měla zlobit a řvát na ní a házet věcma, přesně tak jak to puberťáci dělaj. Ale ona plakala. Já bych nemohla křičet na ženu co mi dala život když pláče. Soucítila jsem sní. A naštvaná a smutná a zklamaná jsem byla až odešla do ložnice.
Pondělí ve škole
Dnes je pěkně prohlásil Aaron o volné hodině na dvorku. Lehl si na trávník a ruce dal za hlavu. Sledovala jsem modrou oblohu. Jsem hrozně ráda, že po celým březnu konečně přichází teplý jaro.
Seděli jsme na trávníku u hřiště. Snažili jsme dělat úkoly na zítřejší den a užívali jsme si příjemného jarního tepla.Najednou k nám mířil ten korejec z restaurace. Když si ho Aaron všimnul, vesele na něho zamával a pak se starostlivě podíval na mně.
"Nevadí ti? Nějak jsme se začali bavit, tak jsem ho přizval k nám. S lidma ze třídy se moc nebaví.." řekl a já si korejce prohlížela když k nám šel. Nevadí mi. Jsem ráda, že to není žádná Amberline ze třídy.
Usmála jsem se na Aarona jak to jen šlo a on to bral jako odpověď.
"Čau" došel ten kluk a pozdravil nás. Měl na krátko otříhané černé vlasy a hodně úzký obličej. Byl celkem hezký. Sice první korejec, kterýho takhle vidím takže nemám ským si ho porovnat, ale byl pěkný.
"Ahoj Banri!" pozdravil Aaron a pak se otočil na mně. Banri si mezitím sedl vedle Aarona.
"Tohle je Eleanor, moje spolusedící!" představil mně a já ho pozdravila.
"Eleanor, tohle je Banri, ze třeťáku" ukázal na Banriho a ten se lehce usmál a pozdravil.
Chvíli jsme si my tři jen tak povídali. Teda- Aaron a Banri si tak povídali, já jen někdy něco prohodila. Banri se zdá jako úplně v pohodě. Nelíbí se mi, že si začínám lidi pouštět víc k tělu, ale když jste na střední plné lidí, někdy to prostě nejde jinak."Musí být hrozně trapný, že se takhle bavím s prvákama" řekl po chvíli Banri a pak se zasmál.
"Ale moji spolužáci mně fakt rozčilujou. Není tam kdokoli co by stál za zmínku." pokračoval a zahleďel se.
"Až na Emily" dodal a pak se usmíval na roztomilou dívku co k nám běžela s širokým úsměvem. Měla dlouhé černé vlasy a na sobě modrou Dolly sukni, místo sukně co má být k uniformě. Myslím, že už jsem ji viděla. , nejde si ji nevšimnout.
"Ahoooj" pozdravila nás když přiběhla a my ji pozdravili zpátky.
"Banri prosimtě potřebuju aby si mi pomohl s výběrem šatů na ples" řekla udýchaně a Banri se zasmál.
"Posaď se Emily, pomůžem ti" řekl a pak se posadili tak že jsme utvořili menší kolečko. Aaron na mně vrhal starostlivé pohledy, jestli mi ro nevadí a tak, ale já si jejich přítomnost skvěle užívala.
Emily vytáhla pět vytištěných obrázků, kde je ona v pěti ruzných šatech.
Zírala jsem na ně jako na něco svatýho. Všechny byli nádherné.
"Tak které? Potřebuju poradit, nemužu si vybrat, ÁÁÁCHJOO" vyjekla Emily a pak přepadla dozadu. Banri vedle ní ji zase zvedl a pak vzal do rukou obrázky. Chvíli si je prohlížel a pak je zase položil.
"Kde si vzala tolik šatů?" řekl udiveně Banri a Emily jen zavrčela.
"hmm" zamyslel se A soustředěně si prohlížel fotografie.
"Tyhle sou takový sexy, ale zase v těchle budeš super roztomilá. Tyhle jsou pěkný ale odhalujou až moc, nezbavila by ses kluků. Hmm tyhle ti neladí k očím a tyhle taky-" vášnivě mluvil Banri když se začala Emily smát. Přidala jsem se k ní a pak i Aaron.
"Páni, bereš to tak vážne" řekla Emily a smála se.
"Tak promiň, že se snažím bejt užitečnej!" řekl uraženě Banri a my se pořád smáli."Ty červený." řekl někdo zamnou a přitom cosi srkal z kelímku. Otočila jsem se a podívala se proti sluníčku nahoru. Stál tam Michael s ledovou tříští. Co tu dělá?
"Čau kámo" pozdravil Banri a Michael přikývl a pak si sedl na místo vedle mně.
Vzal fotku s červenými dlouhými šaty do rukou a prohlížel si ji. Pak ji líně hodil Emily do klína.
"Tyhle ti sluší." a pak si usrkl třístě. Emily se podívala na fotku a podala ji Aaronovi.
"Co myslíš modroočko?" zeptala se když si ji Aaron prohlížel.
"Myslím že jsou nejlepší. Eleanor?" podal mi fotku.Vážně ji slušeli. Byli to rudě červené dlouhé šaty s kamínkamk u výstřihu. Byly obyčejně krásné.
Usmála jsem se a přikývla.
"Mají pravdu, jsou fakt krásný." řekla jsem a podala fotografii Emily. Ta se natěšeně zasmála a pak ji dala Banrimu.
"Mám vybránoo!" zakřičela a zamáchala rukama."Hele nemáte zítra po škole čas? Ráda bych zašla sváma někam do kavárny nebo tak" řekla Emily a pak se zvedla a vzala tašku.
"Už budu muset jít, mám třídu daleko tak ať to stihnu. Ty vlastně taky Banri! Tak si nás najděte na facebooku, někam potom zajdem!" když to dořekla, rozloučil se i Banri a pak oba odešli.
"Máme kamarády Banri? A nevypadaj jako tupci!" Jásala nahlas Emily a já se nad tím usmála.Pak vstal i Michael a ruku kterou nedržel tříšť si dal do kapsy.
"Uvidime se pak Eleanor" řekl a rozcuchal mi vlasy, který jsem si pak hned musela upravit.
"Čau modrookej" pozdravil aj Aarona a odešel.
Zůstali jsme teď s Aaronem samy jako na začátku.Byla jsem strašně šťastná z toho co se teď dělo. Emily a Banri vypadali jako skvělý lidi a já mám možná kamarády. Už mně nebaví všechny tak odmítat a být hnusná. Možná teď budeme parta.
A to je to, co potřebuju. Pár kamarádů, co tu budou pro mně. Jsem šťastná vážně."Eleanor, nechceš někam zajít?" přišel za mnou najednou jeden namyšlenec ze třídy a sebevědomě čekal na moji odpověď. Jakoby měla být ano. A já se zvedla a podívala jsem se mu do očí.
"Ne" řekla jsem lhostejně, protože mně ten kluk vážně nezájmá. Podívala jsem se na Aarona a naznačila mu, že jdeme. Ahh, tohle odmítání mi chybělo. Moje sebevědomí je zase o něco větší.Šli jsme tedy s Aaronem společně do třídy když se za náma zase ozval.
"Takže vy spolu chodíte! Suchý led a nějakej Emař!" křičel vztekle a Aaron se na něho otočil takže teď šel pozpátku.
"Úplně se milujem a máme tři děti a koně!" zakřičel a já se zasmála. Otočil se zase mým směrem a ten debil už se neozýval.Tohle byla nejskvělejší volná hodina co se přihodila.
OHAJOOO, už se to záčíná nějak něco dít že? Víc chvilek s Michaelem budou :3 :3 Cmnt, vote atd potěší! ZBOŽŇUJU VÁÁÁS
ČTEŠ
Stranger
FanfictionEleanor Roosveltová, prvačka střední školy v Londýně je chladná, uzavřená dívka bez jediných přátel v novém městě. Spolužáci na ní vrhají vyděšené pohledy a mluví o ní špatnými spojeními. Eleanor věří, že přátele nepotřebuje, že si vystačí sama a be...