15. Tmavý nebo světlý balónky?

10 2 0
                                    

"Ani nevíš jak jsem se začal cítit skvěle, když jsem tě viděl jak se směješ s těma lidma" promluvil Michael a opřel se o zeď u okna na kterým jsem seděla. Jako vždycky.
Jen jsem přikývla a usmívala se. Taky se mi to moc líbilo. Banri i Emily byli moc příjemní lidé. A je skvělý mít zase jednou kamarády.

Cítila jsem na sobě Michaelův pohled tak jsem se na něho otočila a naše pohledy se střetli. Tohle už se jednou stalo. Dívali jsme si do očí, ale tehdy to bylo hrozně blízko, teď to bylo jiný.
Seskočila jsem z parapetu a posbírala jsem si věci.
"Možná střední nebude tak špatná" prohodila jsem a odešla do svojí třídy.

O velké přestávce jsem šla s Aaronem do bufetu koupit tortily, protože jsme si oba dva přestali nosit svačiny.
Viděli jsme Banriho a Emily sedící na zemi u automatu na teplé nápoje, jak popijí čaje.
Šli jsme si teda s Aaronem sednout za nimi, ikdyž to pro nás bylo trošku nový.

"Sedíte tu často?" vyptával se Aaron a přitom jedl svoji tortilu.
"Jen středy" řekla Emily.
"Jen středy má tady dozor Profesor Miroty co nás má na literárku" řekl Banri a natáhl nohy.
"Je jedinej komu to nevadí, ostatní nás vždycky vyženou" dodala Emily.
Profesor Miroty na literárku je skvělej učitel. Vzpomněla jsem si na to co bylo tehdy u toho okna. Tehdy mě to naštvalo, ale zajmal se. Teď když mně uvidí sedět a povídat si s lidma bude nadšenej.

K automatu se blížil Michael s nějakýma dvouma klukama. Jeden měl modrý vlasy, to mě celkem zaujalo.
Když k nám došli, Michael nás pozdravil a strčil peníze do automatu.
"Ty je znáš?" zeptal se ten modrovlasej a Michael přikývl.
"Jo dva prváci a dva třeťáci, dobrý ne?" dodal k tomu a pak si vzal kafe.
Ten druhej vedle Michaela co neměl modrý vlasy, mně furt sledoval. Nijak jsem se neodvracela, prostě jsem ho sledovala taky a čekala až povolí. Nepovolil. Bylo to zvláštní, lidi to většinou moc dlouho nevydrží.
Najednou na mě ale mrkl a to jsem pohled odvrátit musela. To nebyl žádnej flirt! Bože, teď si bude myslet, že po něm jedu.
"Ten kluk na tebe mrrrrklll!!!" zajásala Emily vedle mě, když Michael a ti dva odešli. Protočila jsem očima a povzdechla.
"Skvělý" řekla jsem ironicky a ukousla si tortily.
"Ale noták byl pěknej" dodala Emily a Banri odfrkl.
"Ani ne" ozval se Aaron, když se zrovna zvedal.

"Bude zvonit lidi" řekl a já se taky zvedla, ale Banri s Emily zůstali sedět.
"V pohodě, máme třídu hned tady, vy musíte jít dolů že?" řekl Banri a dopíjel čaj. S Aaronem jsme přikývli a rozloučili se.
***

V hodině kdy jsme měli mít výtvarku jsme řešili ples. Zase přišli druháci a posedali si dozadu. Michael s tím modrovlasým si sedli k naší lavici.
"Ples je přesně za týden ve středu. Potřebujem se ujistit, že máme všechno co potřebujem" promluvila učitelka a všichni přikývli. Sice pořád moc nechápu, proč děláme ples, když za měsíc bude maturantní ples. Jakej to má smysl?
"Smyslem tohoto plesu bylo aby jste se mezi sebou na škole trošku seznámili. Abyste pochopili týmovou práci. Abyste pak do budoucna byla dobrá parta.
Je to nově založená tradice..."
Aha. Aha. Aha. No, ke mně příprava plesu moc nepromluvila. Sice jsem se zúčastnila všech plesových poraden a tak, ale že bych se nějak hrnula do toho, to ne.

"Takže zeptám se těch co maji na starost výzdobu, je vše v pořádku?" zeptala se učitelka. Hádám že do skupiny výzdoba patřím i já. Obstaráván hélium.
"No, nemůžeme se shodnout jestli budeme mít světle modrý nebo tmavě modrý balónky" ozval se někdo z mojí třídy a já si vzpomněla jak se kvůli tomu hádalo na jedné z poraden výzdobářů.
Po celé třídě se najednou rozhostila debata o tom jaké balónky. Tohle bude sakra na dlouho. Protočila jsem očima a podepřela si hlavu rukou a čekala.
"TICHOOOO" zařval modrovlasý který seděl zamnou tak nahlas až jsem nadskočila.

Všichni ztichli a podívali se dozadu. Modrovlasý si půjčil Aaronovu židli a stoupl si na ni.
"Uděláme to demokraticky. Všichni, i ti co nejsou výzdobáři se zapojí, ano? Takže- kdo chce světle modrý ať si stoupne. Kdo chce tmavě modrý, zůstane sedět." modrovlasý mluvil nahlas a zřetelně. Šlo mu to dobře, všichni poslechli. Zůstala jsem sedět. Ty tmavý se mi líbili stokrát víc no.

Tmavý taky vyhráli a byl konec balonkové debaty díky bohu.
Takhle ty schůze většinou vypadaly. Sešli jsme se, dohodli se na jedný věci a zase odešli.

Když už zazvonilo a všichni se začali balit, protože to byla poslední hodina, učitelka ještě promluvila.
"Zapomněla jsem vám připomenou, že prváci si nachystají taneční číslo. V pátek se všichni, povinně dostaví na taneční zkoušky." když to učitelka dořekla všichni vesele jásali. Myslím, že se jim ten nápad hezky zamlouval. Sice jsem to moc nepřijímala, ale může být legrace.
Podívali jsme se s Aaronem na sebe na znamení že budeme tancovat spolu. Vážně se mi nechce navazovat kontakt s někým novým.

"Tak na to se těším" promluvil Michael a zase mi rozcuchal vlasy. Vím, že jsem oproti němu hodně malá, ale nemusí to dělat pořád. Protočila jsem očima a vyšla ze třídy a hned domů. Byla jsem ani nevím proč unavená.

K tenhle díl docela slabej, omlouváám se, bude to lepší👀
xoxo

StrangerKde žijí příběhy. Začni objevovat