"Co si řešil" zeptala jsem se ho až když jsme se vymotali z té divné čtvrti.
"Felise" řekl jen a pustil moji ruku.
"Aha" přikývla jsem. Ačkoli jsem pořád nechápala co by mohl řešit, nechtěla jsem se ho na nic ptát.Pak bylo ticho.
Jen jsme šli.
A já se rozhlížela.
A byla tma.
Doufám že si Banri, Aaron a Emily užívají ples.
Prosím ať jsem jim ho nezkazila."Tady" promluvil Michael když jsme se blížili k jednomu paneláku. Vešli jsme do dveří a výtahem dojeli do 3 patra.
Tady byli dveře do Michaelova bytu. Nevím co si pod tím mám představit. Mlčky jsem čekala až Michael odemče dveře.
Jeho byt byl prázdný. Uprostřed byla velká sedačka na proti televize. Malá kuchyně a pak tam byli jedny dveře které vedli tuším do koupelny. Kde spí? Na té pohovce?
"Budu se stěhovat do bratrova bytu. V ty čtvrti kde bydlíš ty" řekl když jsme vešli.
"Proto tu nic moc není" dodal a v botech šel do kuchyně pro vodu.
"Budeš spát na pohovce, já si ustelu na zemi" řekl mi instrukce a pak šel ke skříni odkud vyndal deky a polštáře. Já se mezi tím šla sednout na sedačku.
"Vážně děkuju" řekla jsem a podívala se na něho. Michael mi pohled opětoval a snad poprvé se za dnešní večer usmál.
Byl to ale smutný a nepřesvědčivý úsměv.21:13 všimla jsem si na digitalních hodinkách na pultu v kuchyni.
"Eleanor nechala sis tam batoh s věcma a všechno. Vzala sis jen lodičky a telefon" upozornil mě a já vydechla. Nojo. Mám v batohu věci na spaní a všechno ostatní. Nikdo by mi to ve škole neukradl, ale ziltra hned ráno pro to zaběhnu. Nebo zkusím napsat Aaronovi..
"Támhle je koupelna" řekl a ukázal na dveře. "Pokud se chceš jít osprchovat.." dodal ale já mu skočila do řeči
"Nebudu se sprchovat..jen si odskočím" řekla jsem rychle a rozešla se ke koupelně.***
"Je mi líto že tě zmlátili" zašeptal Michael když už jsme oba leželi pod tmě. Spal pode mnou na zemi.
"Nepřipomínej to" zašeptala jsem zpátky.
"Nezasloužíš si to. Měli jsme jít na policii a.."
"Ne" řekla jsem než stihl cokoli dodat.
"Michaele, nechci vypadat slabší než doopravdy jsem. Vyřeším to. Nějak.."
Přemýšlela jsem o tom co se stalo a zírala do stropu."Eleanor" řekl teď ne šeptem. "Jsi neodlíčená" dořekl a já pokrčila rameny.
"No" odpověděla jsem mu "Nejsem"
"Není to nezdravý pro tvoje řasy?" zeptal se najednou naprosto vážně.
Rozesmála jsem se nahlas a Michael se zvedl.
"Asi to je nezdravý?" řekla jsem když už jsem se uklidnila.
"A taky spíš v šatech" řekl zase úplně vážně a stál u dveří do koupelny.
To je pravda. Neměla jsem se do čeho převlíct. Michael tady nejspíš nic neměl nebo mi nic nenabídl. Ležím tu v plesových šatech pod hromadou dek."Mám tady mokrý odličovací ubrousky" řekl Michael když vyšel z koupelny, mezitím jsem se posadila.
"Vážně" řekla jsem když se ke mně blížil. Přemýšlela jsem proč on tady má mokrý odličovací ubrousky. Asi si sem vodí holky často.
Michael mi podal ubrousky a pak došel ke skříni. Měl na sobě tepláky a obyčejný černý tričko. Hrozně mu to takhle slušelo. Vím že hodně nosí uplý džíny a košile, ale tohle volný oblečení mu sedělo.
"Nestihl jsem ti moc nabídnout něco na převlečení" řekl mi když já stála v koupelně a snažila se setřít co jsem měla na obličeji.
"Tady máš moje kraťase a tričko" podal mi dva kousky jeho oblečení do koupelny.
"Tak se převleč ať nespíš v šatech" dodal a já přikývla a zavřela si dveře.Jeho oblečení na mě hodně vyselo. Musela jsem vypadat jak nějakej bezdomovec, ještě neodlíčená.
Michael mezitím seděl ve svým spacáku na zemi něco ťukal do telefonu.Došla jsem za ním a sedla si na sedačku o kterou jsem se opřela. Michael na mně zvedl pohled a zasmál se.
"Vypadáš vtipně" řekl a já protočila očima.
"Nemůžu za to že máš všechno xxxxl" řekla jsem a Michael se zase zasmál. Konečně jsem se s ním cítila aspoň trochu uvolněně. Předtím to bylo všechno moc napjatý.
"Sluší ti" řekl nakonec a pak si lehl.***
2:26"Eleanor" zašeptal na mně Michael. Nespí?
"Ano" zašeptala jsem zpátky.
"Čekala si že by se ti něco takovýho mohlo někdy stát?" zeptal se.
"Jak to myslíš?" řekla jsem nechápavě.
"Prostě tohle. Že půjdeš s kamarádama na ples a pak u jednoho přespíš..a tak" vysvětlil a já se z boku převalila na záda a zkoumala strop.
"Kdybych byla v Brightonu tak tomu věřím že se to stane" řekla jsem zamyšleně.
"Ale tady, v londýně" řekl hned Michael a já lehce pokrčila rameny.
"Je konec března. Před 4 měsícama by mě to ani nenapadlo"
"Myslela sis že projdeš střední úplně sama" řekl on a já se nad tím zamyslela. Jo myslela jsem si to. Když o tom tak zpětně přemýšlím byla to docela naivní myšlenka. Vždycky tu někdo bude. Nikdy nebudu úplně sama."Byla jsem tou myšlenkou totálně posedlá. Když jsem viděla moje spolužáky věděla jsem, že se s něma kamarádit nechci. A se staršíma jsem nevěděla jak se spojit. A nakonec to dopadlo.." tady jsem se zarazila. Nakonec to dopadlo tak že za mnou přišel červenovlasý kluk a začal mně otravovat. A tím mě zachránil. Úplně ze všeho.
"Nad čím přemýšlíš" promluvil Michael a já se zase převalila na bok zády k němu.
"Jdu spát" prohlásila jsem. "Dobrou""Eleanor" řekl po chvilce a já dělala že spím.
"Eleanor, proč si tak.." co chce říct?
"Studená" studená?
ČTEŠ
Stranger
FanfictionEleanor Roosveltová, prvačka střední školy v Londýně je chladná, uzavřená dívka bez jediných přátel v novém městě. Spolužáci na ní vrhají vyděšené pohledy a mluví o ní špatnými spojeními. Eleanor věří, že přátele nepotřebuje, že si vystačí sama a be...