24 kapitola

1.2K 107 2
                                    

NA OBRÁZKU ISABELA. 


Slunce začalo vycházet a já vstala z postele. Jeden den, kdy mi dovolí jít do školy, a hned mě musí odvést zpátky. Kéž by tohle byl jen špatný sen a já bych se ráno probudila doma u otce.

„Elen, jsem ráda, že jsi v pořádku," otočila jsme se a všimla si Isabely. „Měla jsem strach, když mi předevčírem řekli, že tě unesli."

„Ty jsi přijela teprve předevčírem?"

„Ano. Přede mnou přijela Nanami. Řekneš Yui i naší rodinou historku a jak jsme všechny technicky pokrevně příbuzné?"

„Chtěla bych. Ale nechci to do ní natlouct všechno najednou, aby se z toho nezbláznila. I když říkat jí to po kouskách by nebylo taky dobré."

„Určitě něco vymyslíš, Elen. Vždycky jsi nás dokázala dostat z nebezpečných situací."

„Teď spíš přemýšlím nad tím. Jestli oni vědí, co jsme zač."

„Nejsem si tím jistá. Podle mě nás mají za lidi."

„Taky si to myslím, neměly bychom jim to tedy potom říct?"

„Můžeme to zkusit, ale nejdříve si promluv s Yui. Pak na něco přijdeme."

***

Zaklepala jsem na pokoj Yui. „Dále," ozval se hlas za dveřmi. Vešla jsem a viděla Yui na křesle, jak popíjí čaj.

„Jestli máš čas, ráda bych ti všechno vysvětlila. Omlouvám se, že jsme ti to neřekla dřív, ale ty jsi viděla tu ženu a pak mě už jsme k tomu neměla čas."

„Sedni si, prosím."

Sedla jsme si a začala: „Nejdříve ti povím, co jsme všechny zač, a pak ti řeknu všechno o naší minulosti a rodině. Jak víš, já jsem čarodějnice. Jane je succuba, Misaki je siréna, Isabela je nekomata a Nanami je upírka. Já a Jane jsme spolu vyrůstaly. Byly jsme nejlepší kamarádky, než jsme zjistily, že moje matka utekla s jejím otcem. Obě jsme to házely na tu druhou. Od té doby jsme byly nepřáteli. Po asi roce se přistěhovala Misaki. Bavili jsme se spolu, užívaly si volný čas, učily se a tak dále. Misaki, ale neznala jenom mě. Otec Misaki a matka Jane, jsou sourozenci. A to ještě zdaleka nekončím. V té době se taky z Austrálie přestěhovala Isabela. Jako malé jsme si hodně hrály. Než se tedy se svou rodinou přestěhovala do Austrálie. Isabel otec a můj otec jsou taky bratři, takže jsme sestřenice. A poslední je Nanami. Nanami je ve skutečnosti dcerou mojí matky a otce Jane. A to je asi tak všechno. Všechny jsme nejenom šlechtičny, ale i pokrevně příbuzné."

„To je hodně komplikované."

„Na to si dá zvyknout."

„A řekneš mi o vašich rodinách, kolik máte sourozenců, kdo vás vychovával, kde jste se narodily a vyrostly."

„Dobře. Mě vychoval otec. Narodila jsem se a vyrostla v Okayamě. Co se týká sourozenců, mám sedm starších bratrů, s kterými mám stejné rodiče, tři mladší bratry, to jsou děti otce a jeho druhé manželky. A pak mám mladší sestru, Nanami.

Jane vychovala její matka. Má jednu starší sestru, společné mají ob rodiče a mladší sestru Nanami. Narodila se v Tokiu, ale vyrostla v Okayamě.

Misaki má oba rodiče. Má dvanáctiletého bratra. Narodila se a vyrůstala v Paříži, ale pak se přestěhovala do Okayami.

Isabela se narodila v Okayamě, ale vyrostla v Austrálii. Má oba rodiče. Má dva starší bratry.

A Nanami má oba rodiče. Narodila se a vyrostla na Islandu. Má dvě starší sestry, mě a Jane."

DNESKA TROCHU NUDNĚJŠÍ KAPITOLKA. MOŽNÁ DNESKA ZVEŘEJNÍM JEŠTĚ JEDNU. ALE JAK BUDE ČAS. 

DIABOLIK LOVERSKde žijí příběhy. Začni objevovat