Probrala jsem se asi v šest ráno. Sluníčko už začalo vycházet a já ležela na posteli.
Chvíli mi trvalo než jsem si vzpomněla, co se včera stalo.
Šla jsem za někým kvůli kufru a najednou se u dveří objevil Shu. Chytil mě za ruku, přitáhl k sobě, dal mi pryč šátek a kousl mě.
Rozhlížím se po pokoji a já si všimnu svého kufru, co jsem nemohla najít na letišti. Na kufru byla obálka a v ní vzkaz: NA LETIŠTI SE NAŠEL TVŮJ KUFR, TAKŽE JSEM TI HO DONESL DO POKOJE . REIJI.
V ten moment se mi hodně ulevilo. Našli můj kufr a v něm mobil a hlavně ten dárek.
Najednou někdo zaklepal na dveře.
,,Dále," řeknu a čekám kdo přijde.
Do pokoje vešel Shu a tvářil se dost ustaraně, načež dodal: ,,Jsi v pořádku? Včera jsem to trochu přehnal."
,,Ano jsem v pohodě."
Bože jak já nesnáším ty sluchátka.
,,Měla by jsi si dát něco k jídlu. Včera si nic nejedla a spala jsi docela dlouho."
Než jsem stačila něco říct chytil mě za ruku a odtáhl do kuchyně.
Vzala jsem si jenom nějaké ovoce a udělala si kompot.
Něco se mi už od mého příjezdu nezdá, ale nemůžu přijít na to co. No nejspíš jen má fantazie.
Po několika minutách se vracím do pokoje a Shu zase najednou zmizí.
Ať udělám cokoliv to slunce je pořád tak únavné. Kvůli němu nemůžu spát a tak jsem si vybalila věci z posledního kufru. Našla jsem dárek, kterému se zdá se nic nestalo. Rozbalila jsem ho a v něm byli krásné dvoje šaty. Jedny modré s černým pruhem dole a druhé světle zelené s tmavě zelenou mašlí u pasu. K nim samozřejmě boty.
První balíček mi udělal velkou radost, takže jsem začala rozbalovat ty menší balíčky. V balíčku, který jsem rozbalila jako první byl krásný červený náhrdelník k náušnicemi, náramkem a zlatým prstýnkem. Nejspíš to bude pasovat k těm šatům a botám co jsem dostala k narozeninám. Takže mi bylo hned jasné, že je to od strýčka.
V druhém balíčku od trojčat (trojčata jsou děti mého otce z druhého manželství, jejich matka zemřela při porodu a jsou to upíři) jsem dostala skicář. Od Blaine (moje dvojče) jsem dostala náramek s modro černými kamínky. Určitě jeho výroba. V tomhle je dost dobrý.
V posledním balíčku od otce byl černý prsten se vzkazem: ,,TOHLE JE PRSTEN ELEMENTU. JE TO OKOV. KDYŽ HO NOSÍŠ NEMŮŽEŠ POUŽÍVAT MAGII, ALE NIKDO TI JÍ NEMŮŽE ANI VZÍT A SOUBOJE BUDOU NEPLATNÉ. ZŮSTANE TI POUZE PRVNÍ SCHOPNOST. MĚJ SE A NENECH SE ZABÍT."
Typický táta. Tenhle dárek byl nejlepší. Já svoje schopnosti nenáviděla. A moje první schopnost (předvídat budoucnost) se někdy hodila.
Doufám, že se vám kapitolka líbila a hrozně se omlouvám.
Nějak se mi ségra hrabala v počítači a skončilo to tak, že mi vymazala úvod. Ale to nevadí, protože ten nebyl tak důležitý a hodně dlouho jsem přemýšlela jestli ho tam vůbec dám.
A taky se omlouvám kapitolka se mi zveřejnila dřív, než jsem jí stihla dokončit. Takže se omlouvám, a doufám, že se to už nestane.
ČTEŠ
DIABOLIK LOVERS
FanfikceEleonora na rozkaz svého otce se přestěhuje do domu bratrů Sakamaki, kam jí donutil jít Karl Heinz, aby udržela přátelství mezi oběma rodinami.