Avas synsvinkel
I det øjeblik vi træder ind i restauranten, kan jeg høre Niall og Harry grine. De er begge to de typer, som har et sjovt grin, der er ret nemt at genkende.
Vi sætter os alle sammen rundt om et stort bord bagerst i caféen. Der er allerede et stort antal tomme vinglas rundt omkring på bordet, som fortæller os, at festen allerede er i fuld sving. Stakkel Lou ligner en, der er ved at skrige efter hjælp, da hun får øje på os.
"Endelig! Jeg ville ikke kunne bære at være alene sammen med de her drenge et sekund længere!" griner hun og giver os alle et kram.
Zayn rejser sig op fra bordet og lader Poppy og Perrie glide ind, så de kan sidde mellem ham og Niall. Louis rejser sig fra den anden side, så jeg kan sidde ved siden af Harry.
Harry smiler stort, da jeg glider ind ved siden af ham. Hans smilehuller minder mig om, hvor meget jeg egentlig har savnet ham i dag.
"Hej du." Jeg smiler til ham, da han ligger sin arm rundt om min ryg.
"Hej. Du ser smuk ud. Den kjole får mig til at ønske, at den her middag allerede var overstået." læner han sig ind mod mig og hvisker i mit øre.
Jeg kigger ned af min kjole, nu glad for, at jeg valgte min orange, korte kjole som mit outfit i aften.
"Du ser heller ikke så slem ud Styles." siger jeg og kigger på ham. Han har selvfølgelig sine sædvanelige sorte, stramme jeans på, men han har en bluse på, som jeg aldrig har set før. Det er en grå t-shirt, hvor der står ARMY hen over brystet. Han har også en lysebrun hat på, der dækker hans ustyrlige krøller. Han er lige begyndt på at gå med de her hatte og jeg elsker at drille ham med det. Men lad os indse det, det er ikke fordi, at han ser grim ud med dem på.
"Skal du bare stirre på mig hele aftenen eller vil du lade mig kysse dig?" spørger han med et smørret smil på sine læber.
Jeg kan mærke, at mine kinder bliver røde. Jeg skal stadig have lært at skjule det bedre, når jeg tjekker ham ud. Et hurtigt kig er aldrig nok.
"At drille mig vil ikke give dig et kys." skælder jeg ham ud.
"Hvad vil så?" Han blinker til mig, da han ligger sin hånd på mit lår og begynder er flytte den op, mens den tager min kjole med sig.
Jeg griber hurtigt hans hånd og mine øjne bliver store, "Okay, stop!" halvt råber og halvt hvisker jeg til ham.
Han griner, før han læner sig ind mod mig og giver mit et kys. Det er virkelig langsomt og blødt. Han ved lige præcis, hvad han gør mod mig.
"Stop med alt det kysseri der! Vi har ikke spist endnu!" råber Niall hen over bordet, hvilket får mig til at spjætte.
Alle griner af min reaktion undtagen Louis, som sidder lige ved siden af mig. Lort! Det var helt sikkert ikke den bedste ide, at ligne et lykkeligt par lige foran ham. Det har uden tvivl, fået ham til at tænke på El. Jeg har så ondt af ham.
"Hvor har du så fundet det her sted Niall henne?" spørger Liam, mens han kigger på menuen.
"Pige-guiden til Paris." siger han og trækker på skuldrene.
Vi alle sammen bryder ud i latter, selv Louis er med denne gang.
"Please fortæl mig, at du lavet sjov!" Louis ryster på hovedet. Han ved allerede, at han ikke laver sjov.
"Er der en bog, der hedder det?" spørger Perrie.
"Nej! Det er en internet side!" forsvarer han sig selv, som om det faktum ville gøre det hele bedre.
YOU ARE READING
Almost Lover (Danish/Dansk)
FanfictionBog nummer 1 i serien. Ava McCain En lovende sangskriver, som bor i London med en hemmelig fortid. Harry Styles En kendt sanger som gør det til sin mission at bryde de vægge ned, som Ava har brugt så lang tid på at bygge. At bliver forelsket er...