Harrys synsvinkel
Mit knæ vipper utålmodigt op og ned, mens jeg sidder i stolen og venter på at Louis skal komme ind på sit værelse. Jeg kan ikke begribe, at han var dum nok til at gøre sådan noget. Det ville have været katastrofalt, hvis det var kommet ud. Ikke kun det, men han ville også have fået Ava involveret i det.
Mit hoved skyder op, da jeg hører døren blive åbnet. Louis kommer ind af den og prøver med et smil at skjule det skræmte udtryk han har på sit ansigt.
"Ay mate! Hvordan går det?"
"Hvordan går det?" fnyser jeg af ham, "Hmmm Lad mig se... Min bedste ven kommer op at slås på en bar og bliver anholdt, hvilket kunne have haft store konsekvenser for bandet. Så beslutter han sig for at involvere min kæreste, hvilket fører til, at Niall afbryder os midt i et ret hedt øjeblik. Så nu sidder jeg her på dit værelse, i stedet for at ligge i sengen sammen med Ava, som jeg burde lige nu. Så jeg vil sige, at det går pisse dårligt."
Louis gyser af mine ord, "Det er jeg ked af mate."
Jeg ryster på hovedet af ham, og han begynder at grine, "Jeg er virkelig en cock blocker ay?"
"Det her er ikke sjovt og et undskyld kommer ikke til at være nok den her gang Louis. Hvad fanden tænkte du på? At drikke sig så fuld og komme op at slås?"
Louis sukker og smider sig på sin seng, "Kan en fyr ikke bare have det lidt sjovt?"
"Jo da, men ikke på den måde, det ved du godt."
"Det er fucked up. Vi kan ikke en gang opføre os som normale tyve årige drenge. Vi bliver nød til at holde øje med hver enkelte, lille ting, som vi siger og gør." hviner han.
"Det følger med jobbet, det ved du også godt. Og det er en ret lille ting at opgive, for at kunne få lov at lave, det vi gør." siger jeg.
"Ja ja. Jeg er bare træt af det hele." Han gnider sin hånd over sit ansigt og sukker.
"Hvad handler det her virkelig om Louis? Du har aldrig gjort noget så dumt før. Hvad foregår der?"
Louis sukker og sætter sig op, "El har været mig utro." siger han stille.
"Hvad!?" spørger jeg chokeret.
"Hun fortalte mig det i eftermiddags. Med en eller anden fyr fra hendes universitet." forklarer han og hans øjne bliver røde.
"Hun elsker dig, hvorfor fanden ville hun gøre det?"
Louis trækker på skuldrene, "Fordi han var der og det var jeg ikke. Jeg er der aldrig, ikke når hun har brug for, at jeg er der."
"Har i slået op?"
"Ja. Nej... Jeg ved det ikke rigtig. Jeg elsker hende mate, jeg er bare virkelig såret over, at hun kunne gøre det mod os."
"Det er jeg virkelig ked af at høre Louis." siger jeg ærligt.
"Hun sagde, at det kun er sket en enkelt gang. Hun indrømmede det overfor mig, hvis det overhovedet betyder noget. Sagde, at hun stadig elsker mig. Det var ved at tage livet af mig, da hun grædende fortalte mig det over telefonen."
Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til ham. Jeg har så ondt af ham.
"Jeg er virkelig ked at det mate, jeg havde aldrig set det komme. Ikke med hvordan I to er sammen."
"Ja, det er problemet. Man ser det ikke komme. Det sker bare og det får hele din verden til at ramle sammen. Du får det at se... hvis Ava forlader tournéen - så vil du se det."
ESTÁS LEYENDO
Almost Lover (Danish/Dansk)
FanficBog nummer 1 i serien. Ava McCain En lovende sangskriver, som bor i London med en hemmelig fortid. Harry Styles En kendt sanger som gør det til sin mission at bryde de vægge ned, som Ava har brugt så lang tid på at bygge. At bliver forelsket er...