Kapitel 40: Nodeblad og barberskum

1.1K 72 10
                                    

Avas synsvinkel 

"Fuck af Louis! Vi arbejder!"

Zayn og jeg sidder allerbagerst i bussen. Vi prøver at arbejde på nogle sangtekster og Louis, som sidder på sofaen overfor os, bliver ved med at kaste kiks på os, hvilket irriterer Zayn virkelig meget.

"Jeg keder mig!" hviner Louis.

"Få en af de andre drenge til at spille FIFA med dig." foreslår Zayn.

"Det ville være vidunderligt, men Niall snakker i telefon, Liam løfter vægte igen og som altid ligger Harry i sin køje og snorker." fnyser han og kaster en kiks mere på os.

"Harry sover og du er ikke i gang med at lave en prank på ham?" spørger jeg.

Louis' øjne lyser op, "Det er en strålende idé Ava! Kan ikke forstå, at jeg ikke har tænkt på det noget før. Jeg er ret skuffet over mig selv."

Da Louis forlader rummet, begynder Zayn at grine, "Du ved godt, at Harry kommer til at finde ud af, at det var din idé, ikke?"

Jeg skuler af ham, "Ikke hvis du ikke siger det til ham."

"Oh, det kunne jeg ikke finde på. Men jeg kan garantere dig, at Louis vil, når Harry har fået fat i ham, efter hvad end han har gjort."

"Fuck, det havde jeg ikke tænkt på!" knurrer jeg.

Det eneste værre end Louis og Zayns pranks, er Harrys pranks. Men jeg ved, at han ikke vil gøre noget. Han har gået på æggeskaller omkring mig de sidste par dage, lige siden vi tog fra Rhossili. Jeg forstår ikke, hvad der er sket. Han er stadig sig selv, når han er sammen med mig, men det er også som om, at han er bange for, at jeg kan gå i tusinde stykker, hvornår det skulle være.

"Nå lad os komme videre. Jeg tror, at vi næsten har det hele, så kan du tage over herfra." siger Zayn og rækker mig nogle nodeblade.

"Klart. Jeg tror virkelig, at det her bliver rigtig godt."

"Perrie bad mig spørger dig, om du havde flere idéer til sangen til vores bryllup. Intet pres selvfølgelig, men hun kom bare til at tænke på det."

"Yeah, jeg har faktisk allerede lavet en melodi, som jeg er ret glad for. Men jeg vil gerne snakke med dig om den. Jeg snakkede med hende i løbet af weekenden og fik nogle idéer, fra hvad hun fortalte mig."

"Hvad sagde hun til dig?"

"Hvad hun føler for dig, sådan nogle ting."

"Så som?..." Han løfter et øjenbryn.

"Nej, du finder ud af det, når du hører sangen! Men jeg har også brug for at vide, hvad du føler, så jeg kan indarbejde det i teksten."

"Ava, du ved, at jeg ikke er så glad for, at dele mine følelser og sådan noget shit." svarer han og klør sig selv i nakken.

"Ja, vi ved alle sammen godt, at du er den mystiske én, men kom nu. Hjælp mig lidt her."

Han sukker, "Hvad er det, du vil vide?"

"Ummm, hvad føler du for hende?"

"Jeg elsker hende, tydeligvis."

"Ja, men mere end det! Så som... Hvad tænker du når du ser hende, når I har været væk fra hinanden længe?"

"At jeg har savnet hende forfærdelig meget."

"Og?..."

"At jeg aldrig vil lade noget tage hende fra mig."

"Godt, det er fantastisk." Jeg skriver alle tingene ned i min notesbog, "Og hvad tænker du vil gå gennem dit hoved, når du ser hende på jeres bryllups dag?"

Almost Lover (Danish/Dansk)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang