Harrys synsvinkel
"Kom nu drenge!"
Vi har kun nogle få timer inden Ava's show og jeg har stadig ikke fået drengene til at stoppe med at rende rundt og lege, så vi kan få indspillet den her sang færdig og komme af sted. Så lang tid som det tager Zayn at blive klar, så er vi nød til at komme videre nu ellers når vi det ikke til tiden.
Louis og Niall fortsætter med at ignorere mig, de sparker en bold frem og tilbage mellem hinanden i det lille studie. Zayn snakker i telefon med Perrie for femte gang i dag. Liam ser i det mindste lige så irriteret ud, som jeg gør.
"Harry har ret drenge, lad os nu gøre det her færdig og komme af sted." siger Liam.
Zayn afslutter mod sin vilje sit opkald og går over til boksen. Louis og Niall ignorerer selvfølgelig både Liam og mig og fortsætter med at sparke bolden frem og tilbage imellem dem. De formår endda at vælte et par instrumenter mens de gør det.
Liam hæver stemmen for at få deres opmærksomhed. "Nu!"
Niall griner, men stopper med det samme, jogger over og tilslutter sig os andre i boksen. Louis følger efter ham og gør honnør da han passerer Liam. "Yes Sir, Daddy D!"
Liam ruller sine øjne af ham og følger efter os andre ind i boksen.
En halv time senere, efter at have skulle slås med Louis og Zayn for at få dem til at holde op med at lave sjov, er sangen endelige indspillet.
Da vi er vej ned af gangen til parkeringspladsen foran studiet, går vi over vores planer for i aften. Liam tager som sædvanlig ansvar.
"Alle er nød til at være på baren klokken enogtyve. Jeg har sendt adressen til jer alle sammen." Han vender derefter sit fokus mod Zayn. "Og kom ikke for sent."
"Slap af man, jeg skal nok være der til tiden." forsvarer Zayn sig selv.
"Godt. Og glem ikke klub åbningen vi skal til bagefter. Pressen vil være der, så alle skal leve op til sit bedste."
Louis fnyser bare, mens resten af os nikker. Jeg havde fuldstændig glemt alt om den klub åbning. "Hey drenge, er det cool hvis jeg inviterer Ava og hendes venner?"
"Er nogen af dem lækre?" spørger Niall og alle begynder at grine af ham. "Hvad? Jeg har planer om at blive pisse fuld og have det sjovt."
Louis kan ikke styre sin latter. "Please mate! Det hele er i munden, der sker aldrig noget. Du har ikke nosserne til at tage steppet op til 'noget sjov'!" Han rækker sine fingre op og laver "kaninøre".
"Fuck af Louis!"
"Okay drenge, det er nok!" griner jeg. Jeg ved, at Louis har ret med hensyn til Niall. "Så er det okay eller hvad?"
Jeg får et par 'selvfølgelig' og 'helt sikkert' som svar. Jeg finder min mobil frem og skriver en besked til Ava.
Til Ava: Hiiii Ava. Vil bare høre hvordan du har det. Jeg ved at du sikkert er nervøs for i aften, men du bliver fantastisk. Vi hepper alle sammen på dig. – H xx
Vi går ud på parkeringspladsen og bliver med det samme omringet af fans. Det er en lille smule overraskende, lige meget hvor ofte det sker. Vi stopper alle sammen og tager et par billeder, derefter bliver vi skyndt ind i flere biler af sikkerhedsfolkene. Da jeg sætter mig ind på bagsædet bipper min telefon.
Ava McCain
1 Ny Tekstbesked
- Det er virkelig sødt af dig! Jeg er MEGET nervøs. Men bare rolig, jeg er ikke nået til det punkt hvor jeg har lyst til at flygte ud af landet. Ikke endnu. ;)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Almost Lover (Danish/Dansk)
FanficBog nummer 1 i serien. Ava McCain En lovende sangskriver, som bor i London med en hemmelig fortid. Harry Styles En kendt sanger som gør det til sin mission at bryde de vægge ned, som Ava har brugt så lang tid på at bygge. At bliver forelsket er...