Kapitel 6: Muligheder banker på

1.4K 74 0
                                    

Avas synsvinkel 

Dræb mig!

Jeg er så færdig, bogstaveligtalt f-ing færdig.

Jeg skal på ingen måde kysse ham. Han vil tro, at jeg er en freak. Hey, fedt at møde dig Harry. Skal vi snave?

Jeg siger ikke, at jeg ikke gerne ville lave en prøvekørsel med de læber, men det kommer ikke til at ske.

Med hvad jeg har hørt om han, så virker han til at være en sød og venlig fyr. En person som jeg gerne ville være venner med. Jeg skal ikke ødelægge min chance for, at det kunne ske. Jeg er ret sikker på at give ham uønsket kys den første aften vi mødes, måske vil gøre det lidt akavet fremover.

Han ville enten væmmes og skubbe mig væk eller kysse mig og forvente noget mere.

Jeg har ikke et ønske om at gøre mig selv fuldstændig til grin, ved at blive afvist af ham. Og jeg er ikke ud efter et forhold eller et hurtigt knald.

At kysse ham ville give ham alle de forkerte signaler.

Jeg har det helt fint med fortsat at være emne for Poppy's gentagende forsøg på, at få mig til at knalde en eller anden, hvilken som helst, virkelig. Okay, måske ikke helt fint med det, men jeg vil høre på hendes kommentarer hver dag hvis det betyder, at jeg ikke skal kysse Harry.

At gå i seng med en person kan betyde, at der kan bliver følelser indblandet. Ja, det er næsten et år siden jeg forlod Amerika, men jeg har ikke haft nok tid til at komme videre endnu.

Jeg nægter at miste mig selv ved at holde fast i en, der ikke kunne være mere ligeglad med at miste mig. Jeg vil ikke gå igennem det en gang til. Jeg kan ikke gå igennem det igen.

Jeg bliver pludselig trukket ud af mine tanker, da Poppy begynder at vinke sine fingre foran mit ansigt.

"Ava!"

"Undskyld. Hvad?" Min stemme er tilbage, heldigvis!

Poppy løfter et øjenbryn af mig. "Er du okay? Du forsvandt lige i et øjeblik."

"Ja, jeg har det fint. Undskyld. Jeg tænkte bare på noget." Gud, kan jeg være en større freak?

"Okay så. Som jeg var ved at si-" fortsætter Poppy, men bliver afbrudt af Freya. "Poppy Darling! De skal stadig introduceres ordentligt!"

For en gang skyld er jeg glad, ikke over lykkelig, men glad for, at Freya afbryder en samtale. Hun har en vane med at gøre det.

Freya ligger sin arm om mine skuldre. "Ava min kære, denne liftlige skabning er Harry Styles."

Jeg kan se Harrys kinder blive en smule lyserøde. Så sødt.

"Og Harry, denne smukke og talentfulde kvinde er Ava McCain."

Nu er det min tur til at rødme. Behøver alle mine venner gøre mig til grin her til aften? Jeg er tydeligvis virkelig god til at gøre det selv.

Harry smiler til mig, og giver mig igen fornøjelsen af at se hans smilehuller. Måske ét kys ikke ville være så slemt...

"Dejligt at møde dig Ava."

"Det er også dejligt at møde dig. Jeg elsker din musik. Sangene du skriver er fantastiske."

"Tak." siger han. "Det er ikke hver dag, at nogen bemærker min sangskrivning... eller giver mig komplimenter for det. Din sang i aften var fed. Jeg elskeeede den."

"Tak! Det betyder virkelig meget, når det kommer fra en anden sangskriver."

"Ava! Få din numse herover så vi kan sige tillykke til dig! Godt arbejde!" Finn kalder mig hen til bordet og giver mig et kæmpe kram, da jeg når hen til ham.

Almost Lover (Danish/Dansk)Onde histórias criam vida. Descubra agora