11❇'Poyraz'la sinema mı?'

559 33 5
                                    

Bir kaç bölüm önceki güzel yorumu ve desteğinden dolayı bölüm ithafını @lkgfkfdjlgsk veriyorum. Desteğinden ve yorumları için ayrıca tekrar teşekkür etmek isterim. Diğer okuyucularımı da minnet borçlu olduğumu söylemeden edemeyeceğim..

Multimedia: ELİF

Keyifli okumalar..

"Murat. Ah evet müsaitim önemli bir şey mi vardı?" sesimi oldukça sevecen ve neşeli tutmaya çalıştım.

"Hayır.. Sadece konuşmak için aramıştım." dediğinde sesi onu azarlamadığımdan yada terslemediğimden dolayı daha rahatlamış bir şekilde çıkmıştı. Hızlı adımlarla ilerlerken geride bıraktığım Poyraz'ı umursamamak için epey bir çabalamıştım.

"Ben senden bir şey rica edeceğim ama.. off unut gitsin saçmalıyacağım yine." yüzümde gülümseme oluştu. 

"Peki ısrar etmeyeceğim, sonra konuşuruz şimdi kapatmam gerek." 

"Tamam görüşürüz o zaman." 

"Görüşürüz." deyip telefonumu kapattım ve Elif'e buluşmak için mesaj attım. Geçen gün yaptıklarını unutmuş değildim fakat konuyu büyütüp uzatmaya lüzum yoktu. Elifle buluşacağımız yere gitmek için bir taksi durdurduktan sonra gideceğim adresi söyledim.

Geride bıraktığım Poyraz'ı ne kadar kafama takmak istemesem de aklımın her zaman bir köşesinde kendine yer ediniyor ve kendi varlığını belli etmek için her şeyi yapabiliyordu. 

Poyraz'ın fevri tavırlarına ve sürekli değişen karakterine alışmak inanın bana fazlasıyla zordu, onu tanıdığımdan beri onun gibi dengesiz birisi haline dönüşüyordum bir günüm bir günümü tutmaz hale gelmişti. Saniyeler önce gülerken bir anda ağlaya biliyordum. Yada önceden aşırı tepkiler gösterdiğim şeyleri şimdi görmezden gelebiliyordum. 

Düzenli bir düzensiz hayata sahiptim bunun farkındaydım. Ne kendim nede çevremdeki insanlar normal tepkiler veriyordu belkide bu yüzdendi bu kadar boş vermişliğim kim bilebilir ki..

**********

Elifle buluşalı hemen hemen bir buçuk saat olmuştu. Yemek yemiş, ve gezmiştik. Geçen gün olanlarla ilgili konuşmak istese de buna izin vermemiş ve araya laf karıştırarak konuyu açmaması için elimden geleni yapmıştım.

"Sinemaya gidelim!" küçük çocuklar gibi el çırparken başımla onu onayladım ve sinema salonuna doğru yürüdük. Elif romantik bir filim istemişti her ne kadar havamda olmasam da kırmamak adına ses çıkarmamıştım. Büyük boy mısır ve kolalarımızı aldıktan sonra salona doğru ilerledik.

"Kalabalıkmış." diye mırıldanan Elif ağzına birer ikişer mısır tıkıştırıyordu. İçeri girenlere rastgele baktığımda içeri hiçte yabancı gelmeyen birisi girdi. Bu zilli orospunun burada ne işi vardı!

"Elif bizim kaşerella gelmiş." diyerek fısıldarken beni görmemesi için elimden geleni yapıyordum. Elif anlamaz bakışlarla etrafına bakınırken birden kafayı eğdi ve bana bakarak. "Lan bu piçin burada ne işi var?!" öfkeyle bağırdığında elimi ağzına götürüp sessiz olmasını sağladım.

Yavaşça başımı kaldırırken bizim olduğumuz tarafa doğru geldiğini fark ettim yanında birisi vardı. Tam bizim olduğumuz sıraya geldiklerinde Elif'i diğer taraftan çıkması için itekledim Elif bir anda yere düşerken sürünerek ilerlemeye başladık. Telefonumun sesini duymamla durdum ve cebimdeki telefonumu çıkardım. 

Poyraz'ın aradığını gördüğümde açıp açmamak arasında kalmıştım. Bir yandan emekleyerek ilerlerken diğer yandan elimdeki telefona bakıyordum. Elif'in beni arka tarafa doğru sürüklemesiyle ona uyarak arkaya doğru ilerledim.

Psikopatla AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin