6❇İntikam

768 49 4
                                    

Bütün günümü odamın beyaz tavanını izleyerek geçirmiştim. Yorgundum, hem ruhen hemde bedenen oldukça yıpranmış ve tükenmiştim. Poyraz'a anlaşmayı kabul ettiğimi söylediğimden beri huzursuzdum. Koskoca 2 gün geçmişti üzerinden. Ne aramış ne de mesaj atmıştı. Güzelim hafta sonumu onu düşünerek geçirmek zorunda kalmıştım ve işin kötüsü yarın okul vardı.

Ona aşık olma ihtimalim aklıma geldikçe deliriyordum ben kim aşık olmak kim Allah aşkınıza. Ben sadece babasına aşık aptal kızlardan idim başka bir erkeği sevebilme düşüncesi bile saçma geliyordu.

Bıkkınlıkla nefesimi dışarı verdim ve bütün gün yattığım yataktan doğrularak oturur pozisyona geldim. Kollarımı iki yanıma koyup ayaklarımı incelemeye başladım. Siyah ojelerim ayaklarımda güzel duruyordu fakat soyulmaya başladığından hoş bir görüntü sergilemiyordu bunun bilincindeydim.

Odanın içinde telefonumun iğrenç melodisi duyuldu fakat açmak istemediğim için umursamadım. Yalnız kalmak ve sessizliği dinlemek istiyordum. Saten arayan için pek önemli olmadığım belliydi sadece bir kere çalmış ve susmuştu. Yüzümde buruk bir gülümseme oluşurken nasıl bu denli yalnız olabildiğimi düşünüyordum.

Genelde canım sıkkın olduğunda yada ne yapacağımı bilmediğimde odamın kapısını kapatır ve yalnızlıkla baş başa kalırdım. Çoğu zaman o kapıyı açık bırakmayı düşünürüm. Neden mi içeri biri gelsin ve bana karanlık ve sisli olan yolda, yol göstersinler diye. Ama onlar bana doğru yola göstermekten çok çıkmazlara götürüyorlardı bende bundan dolayı kapılarımı kapatıp 'kaybolacaksam da kendim kaybolayım' mantığında yaşamaya başlamıştım.

Belkide bu yüzden yalnızımdır kim bilebilir..

Ardı ardına gelen bildirim sesiyle düşüncelerimden kurtulup bakışlarım telefonumu buldu. Hala ısrarla mesaj geliyordu. Elimi uzatıp son model olan ve benden bile akıllı olan telefonumu elime aldım. Her kim mesaj atıyorsa tanıdık birisi değildi ve baya ısrarcı birisine benziyordu.

Kimden:05*********

O telefon neden açılmadı.(21:23)

Kimden:05********* 

Kızda ki lükse bak ben arıyorum ve açmıyor(21:24)

Kimden:05*********  

Tam bir baş belasısın(21:24)

Kimden:05*********  

Cevap ver lan!

...

Ov atarlı bir ergen kim olabilir ki? Hala ısrarla mesaj gönderiyordu.

Kime:05*********  

Kimsin?(21:30)

Kimden:05********* 

Ebenin..(21:30)

Kime:05*********

Çok komiksin şimdi siktir git.(21:34)

Telefonu yatağa fırlatıp banyoya ilerledim güzel bir duş eminim ki iyi gelecekti. Üzerimdekilerden kurtulup kendimi duşa kabinin içine attım ve ardından suyun sıcaklığını ayarlayıp bir süre olduğum yerde öylece durdum. Sıcak su vücudumu mayıştırırken bedenim bir kuş gibi hafiflemişti. Daha fazla oyalanmamak adına hızlıca saçlarımı ve vücudumu sabunladıktan sonra durulanıp havluma sarındım. Saçlarımı da sadrazam gibi havluya sarıp banyodan çıkarken biraz olsun düşüncelerimden arınmış ve rahatlamıştım.

Psikopatla AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin