Multimedya: Arya..
⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐
3 hafta sonra..
"Kaç tane zayıfın var?" Elif gözlerini belerte belerte karneme bakmaya çalışırken ona gülmekle yetinmiştim. Karnemi bir hışımla elimden çekip alırken "Hain" diye bağırması bir olmuştu. "Hani zayıfın vardı ben bu karnede hiç zayıf falan göremiyorum."
"Canım ben belki demiştim kesin zayıfım var demedim ki sana." ağlamaklı bir ifadeyle "Karnesinde zayıf olan birisini görmek istiyorum!" diye bağırınca herkes Elif'e ne diyorsun dercesine bir bakış atmıştı.
"Ah kesin Poyraz'ın karnesinde vardır. Poyraz! karneni ver!" Elif koşarak Poyraz'a ilerlerken kahkahalarla Elif'e gülüyordum. Bir kaç saniye sonra ikisi de yanıma gelmişlerdi.
Poyraz elini belime koyup beni kendine çekerken yanağıma ufak bir öpücük kondurmuştu. Hemen ondan uzaklaşırken anlamaz bir ifadeyle Poyraz'a bakmıştım. "Poyraz ne yapıyorsun?" omuz silkti "Öpemez miyim sevgilimi?"
"Bu tarafa konuşun ben duyamıyorum," Elif'in sesiyle Poyraz'dan uzaklaşırken, Elif'e bakmıştım gözlerini kocaman açılmış bir şekilde Poyraz'ın karnesine bakarken "Taktir mi? Şaka yapıyorsun, bu ne lan erkek adam taktir mi alırmış!" Poyraz'la ikimiz gülünce bütün sınıfın ortasında ağıt yakan Elif cidden komikti.
⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐
Elimde hissettiğim başka bir elle gözlerim önce elime sonra tutan kişiyi bulunca hızla elimi çekmiştim. Bütün yol boyunca karnesinde zayıf olduğu için yakınan Elif ve her ne kadar anlam veremesem de Egemen, Tuğra ve bi Egemenin kardeşi öğrendiğim bir kız hemen arkamızdaydı ve el ele tutuştuğumuzu görebilirlerdi.
"Poyraz cidden bu gün sana ne oldu ya? elimi tutmalar,öpmeye çalışmalar bide bunları bütün insanların içinde yapıyorsun." Poyraz'a şaşkın bir ifadeyle bakarken oda bana küçük Emrah bakışlarıyla bakmaya başlamıştı. Koluna sert bir şekilde vururken sinirle yanından uzaklaşmıştım.
"Ay acıktım ben karnımdan tuhaf tuhaf sesler geliyor." diye söylenen Elif'in hemen yanında Egemen bitmişti. Kolunu Elif'in omuzuna atarken çapkın bir şekilde göz kırpmış ve "Beraber yemek yiyelim mi canım.?"
Elif sinirlenmeye başlamıştı bile dişlerini sıkarak Egemen'e baktı ve "Şimdi o kolu çekiyorsun çekmezsen götünün üzerine bir daha oturamazsın ve o kolunu bir daha kullana bileceğini sanmıyorum malum kolun götüne gireceği için," Piç bir gülüşle Egemen'e göz kırptı ve havalı bir yürüyüş sergileyerek yanıma gelip koluma girdi.
"Aferin kız sana,"
"Ayol aferim bana,"
Elif kaldırımın üzerine çizilmiş olan sekseği görünce tıpkı ufak bir çocuk gibi sevinerek etrafta küçük bir taş ararken bakışlarım diğer tarafa dönmüştü. İçimde ki çocuk yanım deli gibi oun oynamak isterken oynayamak insanı felaket bir şekilde üzüyordu. Bedenen büyümüştük elbet lakin ruhum hala beş yaşındaki haylaz bir çocuktan farksızdı. Bunu diğer insanlara göstermek yerine gizlemiştim sebepsizce ağır kız imajı çizmiştim ama artık istediğim gibi olmak istiyordum. Doyasıya oyunlar oynamak ve eğlenmek.
Etrafıma kısaca bir göz atarken kaldırımın kenarında ki taşı fark edip çabucak almıştım. Oyuncağımın veya oyun hakkının elimden alınmasını hiç mi hiç istemiyordum.
Elif'ten önce sekseğe atıp zıplamaya başladığımda, sebepsizce kahkaha tamamı sağlamıştı. Elif yalandan mızmızlansa da onunda eğlendiği her halinden belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatla Anlaşma
Humor"Ben siyahım. Sevmeyi bilmem hisslerim yoktur. Kimseye acımam." Kız ruhsuzca güldü. Haklıydı o acıma duygusunu olmayan koca bir manyaktı. "Kendini bilmen iyi bir şey bay ego yığını." bu lafı üzrine çocuğun suratında varla yok ara...