13❇'Parti'

439 32 5
                                    

Multimedia: Arya ve Elif'in partide giydikleri kıyafetler var.

Keyifli okumalar...


⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ ⭐⭐ 

 

Telefonumun ekranını açıp saate baktım, 20:56 yazısını gördüğümde bıkkınlıkla nefesimi dışarı verdim. Sinirden ayağımla ritm tutarken Elif montuna biraz daha sıkı sarınmıştı fakat hala soğuktan tir tir titriyordu. Ee haklıydı da kışın ortasındaydık ve fazla mini giyindiğinden üşüyor olmalıydı.

"Üşüyor musun?" diye saçma sapan bir soru sorduğumda Elif'in 'ciddi misin?' bakışlarına maruz kalmıştım. Bana tip tip bakan Elif'e omuz silkmekle yetinmiştim. "Affedersin de, kışın ortasında bir taraflarımızı kapatmayan elbiselerle hemen hemen on dakikaya yakındır dışarıdayız bir zahmet üşüyeyim." göz devirdiğimde "Sen üşümüyor musun?" diye bir sorduğunda omzumu silktim.

İçim intikam ateşiyle tutuştuğundan dışarıdaki soğuğun farkında dahi değildim. O yüzden üşüdüğüme dair en ufak bir belirti yoktu. Tek sıkıntım arada sırada esen rüzgarın çıplak bacağıma değdiğinde yara olan yerlerin sızlaması idi.

"Sonunda gelebildi!" Elif yanımdan geçerek yanımızda duran arabaya ilerledi ve açık pencereye eğilerek birisiyle ayak üstü konuştuktan sonra bana döndü eliyle gelmemi istedi. Sessizce yanlarına vardığımda Elif arka kapıyı açtı ve beni iteklediğinde açıkçası Elif'e sağlam bir yumruk indirmek istemiştim ama asıl yumruğumu Poyraz'ın kucağındaki şıllık kıza saklıyordum.

Elif gülerek sürücü koltuğunda oturan çocuğu gösteri "Bu Doruk, sana daha önce bahsettiğim arkadaşım." diyerek açıklamada bulunduğunda Doruğu tanımam uzun sürmemişti. Zoraki bir şekilde gülümsediğim de "Memnun oldum." diye cevap verdim. "Buda Arya en best kankim." beni gösterdiğinde dikiz aynasından bize bakan Doruğa baktım. Benimkine nazaran içten bir şekilde gülümsedi "Bende memnun oldum." dedi.

Arabayı çalıştırdığında "Kendimi özel şoför gibi hissettim."diyen Doruğa Elif kıkırdadığın da, başımı cama yasladım ve gözlerimi kapattım. Gözümün önünde geçen gün Poyraz'ın bana gülümseyerek baktığı an canlandığında içimde anlatılmayacak türde değişik duygular baş göstermişti.

Poyraz'a aşık olup olmadığımı bilmiyordum, çünkü daha önce aşkın ne olduğunu ve nasıl hissettirdiğinden bir haberdim, lakin şimdi aşkın nasıl bir his olduğunu yavaş yavaş öğreniyor gibiydim.

Poyrazla okulun ilk zamanlarındaki yakınlaşmamız aklıma gelince kalbim boğazımda atıyor gibi hissetmiştim. Ona yaklaştığımda hızlanan kalp atışlarının ritmini yalnız avucumun içinde değil her hücremde hissetmiştim. Dudağımı dişlerken aklıma kafede ki yakınlığımız canlanırken utançla suratımı kapatıp gülmeye başladım.

Ah cidden bu çocuğu düşünmek bile fabrika ayarlarımın bozulmasına yol açıyordu. Kesinlikle Poyraz Sancak yasaklanması gereken bir erkek türü idi .Omzumun dürtülmesi ile gözlerimi araladım ve suratımdan bir türlü silemediğim gülüşümle Elif'e baktım.

"Şey..Geldik ama istersen geri dönelim iyi görünmüyorsun." gülerek omuzuna vurdum "Hiç bu kadar iyi olmamıştım. Birazdan döveceğim kızları düşündükçe keyfim yerine geldi." derken tırnaklarımı göstererek Elif'e yaklaştığımda "Çek o patilerini." elime vurduğunda kıkırdadım.

Arabadan inip kalabalık ve rengarenk bir sokağa girdiğimizde, Elif koluma girdi ve bana bakarak içten bir şekilde gülümsedi. Önümüzden giden Doruğu takip ederek bir mekandan içeri girdik. Kapıdaki görevliler yanımızda bir erkek olduğundan dolayı yaşımızı sorgulamamışlardı. Yani benim düşüncem o yöndeydi.

Psikopatla AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin