Cap 3
A doua zi, cand se trezi,Laura fu surprinsa ca nu se trezi in camera ei imensa,dar dupa un moment de gandire surprinderea fu inlocuita de enuziasm. Isi aminti ca mai erau 2 zile pana la inceperea scolii si ei nu aveau rechizite.Si daca nu au rechizite trebuie sa faca cumparaturi, iar cumparaturile inseamna un singur lucru :HAINE NOI.
Laura isi facu ritualul, se schimba si cobora scarile ca un fulger. Dupa putina linguseala pe langa mama sa ,Laura aduse aminte da rechizitele care erau inexistente. Samantha intelese imediat unde bate fiica sa si dupa ce isi lua cheile si Mark mormai ceva de genu “urasc cumparaturile” toti trei urcara in masina.
In timp ce se plimba de la un magazine la altu (era orasu asta plictisitor da avea niste magazine super tari) ,Laura trecu pe langa un grup de trei fete care aratau fantastic. Dupa ce trecu de grup, Laura o auzi pe una dintre ele spunand ceva de ea si apoi toate incepura sa rada.
Odata cu apusul soarelui, terminasera si ei cumparaturile. Dupa ce au luat cina fiecare s-a dus in treaba lui: mama avea niste treaba la calculator , Mark se juca si vorbea singur, iar Laura se hotara sa ii mai dea o sansa orasului(fara sperante, orasul asta era unu model).
Ziua de 31 august trecu repede si fara nici un icident.
-Haide mama, mai repede: nu am chef sa fiu eu ciudata cea noua care intarzie la prima zi de scoala, spuse Laura agitate ,iar Samantha incepu sa rada. Cand isi dadu seama ce spusese Laura incepu si ea sa rada. Nu avea cum sa intarzie era 7:30 si ei mergeau cu masina la scoala.
-Nu uitati:dupa scoala luati autobuzul. Eu voi ajunge acasa pe la vro 6.
-Da, mama, spusera Laura si Mark plictisiti de cuvintele astea pe care la auzisera de vro 50 de ori doar in dimineata aceea.
Cand cobora din masina, Laura se opri putin pt a privi scoala. La scoala cea veche, ea era vedeta, ea era scorpia ,ea era cea care profita de toti. Nu mai voia sa fie asa. Nu! La scoala asta va incerca sa nu isi faca nici un prieten , va incerca sa fie mai atenta la ore si la note , si isi ascunda actiunile (nu prea placute) de la scoala veche.
Laura si Mark intrara in scoala si asteptara: directorul tinea un discurs plictisitor despre respectarea regulilor si despre pedepsirea celor care vor mai indrazni sa schimbe drapelul cu boxerii lui norocosi.
Dupa ce toti primira oralul (Laura si Mark primira in plus o harta a scolii), toti se indreptara plictisiti spre clase.
Laura avea prima ora istoria. Intra tacuta in clasa (in clasa era doar o fata ) si se aseza pe un loc liber, mai in ultimele banci.
Statu acolo linistita, primind si trimitand mesaje, fara a fi deranjata de nimeni. La un momendat primise un mesaj care o enerva putin de la un vechi coleg.
-Idiotule! Spuse Lura mai tare decat ar fi vrut.
-Dar ce am facut? Se auzi un glas de baiat de deasupra Laurei. Pentru prima oara de cand se aseza, Laura isi ridica privirea din telefon si raspunse scurt fara a I se citi nimic pe chip:
-Nu era pt tine.
-Stii ca stai pe scaunul meu? intreba baiatul pt a face conversatie
- Cine pleaca la plimbare pierde locul de onoare , raspunse Laura ca un copil de 3 ani, fara asi scoate privirea din telefon.
Tipul mai vru sa spuna ceva darn u mai apuca deoarece profesorul de istorie intra in clasa. Dup ace isi puse toate bagajele pe catedra, profesorul spuse:
- Elevi, vreau sa v-o prezint pe noua vostra colega ,Laura Sava. Laura unde esti?
“Perfect, acum o sa se holbeze toata lumea la mine” se gandi Laura si se uita urat la professor.
In cele din urma Laura ridica plictisita doua degete. Toate privirile se atintira asupra ei: cele de invidie a fetelor si cele de uimire a baietilor (uimirea ca nu o vazusera pana atunci).
Laura rupse furioasa o foaie dubla. Scrisese repede ceva pe ea si o arata clasei. Cand citira de pe foie toata clasa se intoarse si vazu o fata inalta, bine imbracata si desigur frumoasa care atatea in fata clasei.
Laura avea dreptate: vedeta tocmai intrase in clasa.
-Multumim ca ne-ati onorat cu prezenta dumneavoastra domnisoara Wass, spuse profesorul putin iritat si incepu ora.
Ora de istorie trecu repede: domnul Devois stia cum sa faca o ora.
Ora se termina repede si Laura iesi din clasa, indreptanduse spre clasa de englesa, cu nasul in telefon.
-Buna, eu sunt Alexander, Cand ridica privire Laura il vazu pe tipul care se simtise idiot.
- Buna, spuse laura scurt
-Ce ora ai acum?
-Engleza, raspunse laura plictisita
Alexander se opri. Laura se opri si ea (din mers nu din butonat).
-Stii ca mergi in directia gresita, nu ?
-Acum de, spuse Laura dar de data asta putin jenata
-De unde ai stiu ca Anna e vedeta scolii?
-Cine?
-Tipa de la ora de istorie.
-Aaa…pai m-a ajutat ajutat foarte mult faptul ca a trecut pe langa mine, si apoi a zis, asa incat sa aud si eu: “ai vazut fat ace pantofi avea aia…,demodati de luna trecuta”
-Nu inteleg fetele! spuse Alexander si incepu sa rada. Si ce tot vorbesti tu asa captivant?
-Rezolv niste probleme da la fosta scoala.
-Cum ar fi…?
-Asta ma priveste pe mine, spuse Laura si intra in clasa de engleza.
Restul zilei trecu repede.Laura fu fortata sa auda fel si fel de povesti prostesti despre casa in care s-a mutat si fantomele din ea.
Laura isi astepta fratele in statia de autobuz.Ceva ii atrase atentia si se indrepta fulgerator spre acel ceva. Ajunse langa un baiat din anul ei si numai decat si baga unghiile in gatul lui apoi ii sopti usor:
-Pocitanie, il vezi pe ala micu pe care il bateai? Pai bie daca il vezi. Ala e fratemiu si daca te mai prind ca te iei de ei praf te fac, spunand acestea isi baga si mai tare unghiile in gatul lui. Haide Mark, sa plecam, sa nu pierdem autobuzul .
-Si cum a fost ziua ta? isi intreba Mark fericit sora
-Naspa! Ingrozitor! Am fost in centrul atentiei toata ziua, spuse Laura nervoasa. Dar a ta cum a fost?
- Cum nu se poate mai bine: am fost in centrul bataii toata ziua, raspunse Mark si amandoi incepura a rade.
Facura o pauza din discutia lor pt a cobora din autobus si pt a intra in casa.
-Hai du-te sus, schimba-te si apoi ne uitam la un film.
-Bine, spuse Mark si o zbughi pe scari.
CITEȘTI
Miracolul
Romansaatunci cand mama Laurei divorteaza, acestea sunt nevoiti sa se mute intr-un orasel unde plictiseala este parca obligatorie. totul se schimba cand Laura isi gaseste marea dragoste: o fantoma