Cap 5
Luni dimineata, Laura se trezi cu o senzatie ciudata ce o fustra rau de tot. Se uita la ceas, la naiba, era 4 dimineata, injura putin si se culca la loc.
Ceas idiot, imi strici somnul….Laura se trezi brusc si se uita la ceas: 7:30. Perfect! Laura sari ca arsa din pat , fugi la baie cu o viteza uimitoare, alese la intamplare un tricou alb lung di mulat care avea pe el semnaturile fostilor ei colegi, niste blugi stamti albastrii, niste pantofi cu toc si o palarie, isi lua geanta cobora jos lua un mar sic and se uita la ceasul din bucatarie vazu ca e 7 dimineata.
-Cineva o va incasa rau de tot, spuse Laura amintindusi ca dragul ei fratior iar umblase la ceasul ei.
Laura isi puse jos geanta, scoase laptele din frigider, lua un bol si o lingura, le puse pe masa si incepu sa manance.
-O, draga , te-ai trezit devreme azi, si deja esti gata pt scoala? Felicitari, spuse Samantha uimita sa o vada pe fiica ei ii bucatarie.
-Mda, mersi ce sa zic, raspunse Laura cu o ciuda ciudata
Laura pleca spre scoala pe la si 20 dar facu tot posibilul sa faca drumul cat mai lung, dar fara rost ajunse la scoala la fatra un sfert iar prima ora avea desenul deci avea sa se plictiseasca jumatate de ora (profesorul mereu intarzie 15-20 de minute).
Orele trecura greu, parca prea greu, mai sunt 4 minute , inca 4 minute, inca 3 ,inca 2, inca un minut. Acel minut paru o eternitate, parca nu mai vroia sa treaca, dar uite ca totusi suna si clopotelul si incepu si pauza de pranz.
Toata lumea se indrepta spre cantina. De peste tot se auzeu rasete, barfe, discutii despre filme sau jocuri, moda sau machiaj. Mda toate aste se auzeu din cantina din holuri sau dinspre mesele de pe afara.
Laura intra in cantina, isi lua o tava si isi alesese cate ceva isr mai apoi se indrepta impreuna cu Alexander spre o masa la care stateau niste elevi, prieteni cu Alexander, si pe care Laura abia stia cum ii cheama.
In drum spre masa Laura trecu pe langa Anna sip e langa prietenele sale. Laura nu rezista impulsului de a se uita la fata ei. Anna avea o privire ciudata.
Dintr-o data Laura se impiedica, tava ii zbura ii aer, toata mancarea ii intra in par si haine si imediat totata cantina incepu a rade.
-Of, te rog frumos sa ma scuzi, nu am vrut, se scuza Anna cu o voce miorlaita si prefacuta pt ca ii puse piedica si ii intinse mana. Laura, pt a nu se face de rusine accepta , iar atunci cand se puse inapoi pe picioare Anna incerca sa o scuture. Ar fi bines a te duci la baie sa te speli putin, ii spuse Anna Laurei , si Laura facu in tocmai.
Cand se uita in oglinada, Laura era sa faca infarct. Arata ca moartea. Dupa 15 minute de scos mancarea din par si petele de pe haine Laura se intoarse in cantina. Toata lumea o privea ba cu ura ba cu scarab si bineinteles Anna o privea cu o o fata victoriosa.
Laura se duse glont spre Alexander si il intreba disperata:
-De ce se uita toata lumea urat la mine?
-Esti sigura ca vrei sa iri rarpunda idiotul care tot se tine dupa tine sit e plictiseste? i-o tranti Alexander cu un ton scarbit
O , nu . Nu, nu, nu ! Asta nu se intampla. Laura isi cauta cu disparere telefonul. Nu era nicaieri. Ii arunca o privire furioasa Annei: telefonul era la ea. Atunci inteles: Anna citi mesajele ei intregii scoli.
Laura se indrepta spre scorpia cu par blond si isi ceru furioasa telefonul inapoi. Aceasta il dadutelefonul, satisfacu de ceea ce facuse. Inca odata dovedise ca ea este centrul universului acestei scoli si ca nimeni alcuneva inafara de ea nu are dreptu sa acapareze atentia.
Laura iesi din cantina, pierindui pofta de mancare.
Perfect, acum era urata de intreaga scoala. Cel putin profesorii erau mai buni cu ea( despre profesori scrisese doar cuvinte de lauda).
Orele se terminara iar Laura simte privirile arzatoare ale elevilor si auzea barfele si cuvintele grele pe care acestea i le adresau.
In sfarsit ajunse acasa. Laura era prea trista si prea suparata asa ca imediat ce intra in casa se duse in camera ei si se culca.
“Imi viene o o spanzur pe……aia blonda. Desigur, mia facut un favor ca ma scapat de toti admiratirii aceia darn u asa aveam eu de gand sa scap de ei. Nu vreau sa fiu subiectul de barfa si de badjocura a tuturor. Acum ma mai irita si nebunu ala care vorbeste singur sin u ma lasa sa dorm….”Laura adormi.
Cand se trezi ceasul arata ora 7:30 seara deci era 6 jumate. Laura lua ceasul si il reprograma. Ii era foame sa ca se hotara sa coboare.
In timpul cinei nici nu ii ridica ochii din farfurie. Dar pana la urma mama se infurie:
-Gata, m-am saturat…Imi spune si mie cineva ce se intampla aici?
Laura se multumi sa mormaie ceva dar Mark ii dadu indifferent o explicatie mamei:
-Anna Wass, cine o mai fi si aia, ia luat telefonul Laurei si a inceput sa ii ciresca mesajele in fata intregii scoli.
-Si tu stii de la…?intreba Laura mirata ignorand privirea curioasa a mamei
-Mi-a spus John, raspunse Mark fericit in timp ce isi infipse furculita intr-o bucata de carne.
“Asta-i buna, nu-i destul ca am devenit subiectul de barfa al tuturor, acum si asta micu ma ia la misto” Laura iranti furioasa tacamurile si inta in camera ei .Acesta tranti usa si se arunca in pat si incepu sa planga.
-Trebuia sa iei aminte la ce tiam spus si sa stai departe de Cruela.
Laura isi ridica privisea si se intoarse spre locul de unde se auzi voce. Avea de gand sa spuna ceva urat dar cand vazu cine o tachina aceasta incremeni.
CITEȘTI
Miracolul
Romanceatunci cand mama Laurei divorteaza, acestea sunt nevoiti sa se mute intr-un orasel unde plictiseala este parca obligatorie. totul se schimba cand Laura isi gaseste marea dragoste: o fantoma