Cap 10
-Buna seara, doamna Sava, sunt James. Laura este gata?
Dupa discutia de la sfarsitul orei de educatie fizica, Laura si James nu mai vorbira, Laura nu mai raspundea la telefon dar, James spera totusi ca ea sa il insotesca la bal.
-Imi pare rau, James, raspunse Samantha usor intristata, Laura a plecat de acasa in urma cu cateva minutea, dar mi-a spus ca merge pana in parc sa se intalneasca cu cineva, nu mi-a spus cu cine dar.....
James nu mai asculta nici un cuvant din spusele doamnei Sava. Se urca rapid in masina de un negru inspaimantator si lua directia parcului. In timp ce conducea, Fat-Frumos, isi simti mainile traspirand din cauza nervozitatii. De ce se simtea asa? Ce era sentimentul asta ciudat? De ce il macina de la exterior spre interior? Si cel mai important: de ce isi punea el atatea intrebari idioate daca stia ca niciodata nu va gasi raspunsul la ele?
James parca masina in fata parcului, o opri si iesi ca o furtuna din ea. Stia exact unde sa o caute: langa fantana arteziana, acolo unde, in prima ei zi in oras ii vazuse pe Alexander si Mick certandu-se si astepta cu nerabdare sa se ia la pumni.
Fat-Frumos ajunse in locul dorit si se uita cu neliniste in jur. Nu se putea! Nu era acolo! Dar cum se putea.....Tocmai atunci primise un mesaj:
" Ma cautai? Cauta mai bine si poate ma gasesti :P"- Laura
"Unde esti?" raspunse James la mesaj abtinundu-se sa nu ii spuna cate ceva Laurei.
"Pe aici pe undeva. Ies la iveala daca imi promiti ceva?"
"Ce?" intreba James deja pierzandu-si rabdarea
"Tu esti insotit de mine la bal iar eu nu vorbesc deloc....S-a facut?"
Fat-frumos ezita o clipa. Ce e cu propunerea asta ciudata? De ce nu vroia sa vorbeasca? Dar ce mai conta: daca ea nu vroia sai vorbeasca deca sa o oblige? In cele din urma hotara sa accepte propunerea si ii trimise un simplu "Bine".
In acel moment niste maini albe, fine si micuta ii acoperira ochii lui James. Acesta simti cum il patrund niste fiori placuti si simti nevoia de a o atinge. Isi misca mana peste mainile ei si ii le dadu la o parte de peste ochii lui, se intoarse sa o priveasca si amuti. Era asa frumoasa. Purta o rochie lunga de un albastru inchis. Parul ei blond era carliontat si impodobit de cateva flori. Pe fata pusra o masca neagra iar in spare purta o pereche de aripi transparente.
-Nu-mi place cum te-ai vopsit, comenta James incercand sa isi indeparteze uimirea.
Laura scoase un carnetel si un pix dintr-o posetuta si raspunse: "Nu-ti face griji. Trece in 24 de ore." Dupa ce scrise acestea pe fata ei se afisa un zambet irezistibil, care il facu pe James sa ii stanga mana mai tare iar aceasta raspunze incolacindu-si degetele cu ale lui.
Era un sentiment ciudat. Inima lui James batea mai repede si mai tare ca de obicei. Dar ii placea. O conduse pe Laura la masina si pornira spre balul de Halloween.
"Acum chiar arati ca un Fat-Frumos" scrisese Laura si il facu pe James, care era imbracat ca un print, sa zambeasca si sa raspunda cu cel mai sincer "Multumesc" pe care il spuse la viata lai.
James prezenta biletele si intrara il sala de sport cara, acum era o adevarata casa a groazei. Cand pasira in sala toate privirile erau atintita asupra lor, sau cel putin asupra Laurei care era privita cu invidie si ura de catre fate si cu curiozitate si interes de catre baieti.
- Ooo, James nebunule, cand te-am intrebat cu cine vii la bal ai spus ca vii singur, iar acum vii cu frumusetea asta si nici macar nu ne-o prezinti? Mick, vechi prietean cu James era genul ala de baiat petrecaret si care se credea cuceritor, idolul tuturor femeilor din lume. James privi catre Laura care avea o privire gen "lasa-l sa se chinuie sa afle".
-Scuze, frate, dar daca vrei sa aflii cine e trebuie sa iti dai seama singur. Acum te rog sa ne scuzi dar chiar vreau sa prind macar jumatate din dansul asta, spunand acesta o trase pe Laura pa ringul de dans si il lasa pe Mick cu ochii in soare.
James simte cum, pe parcursul dansului corpurile lor erau din ce in ce mai apropiate si cum inima lui batea din ce in ce mai repede. Cand muzica se opri si dansul se sfarsi, Laura se scuze si ii "spuse" lui James ca se duce sa bea niste apa.
Cand Laura se intoarse la James, acesta scapa paharul din mana de uimire. Nu mai statu nici o secunda sa priveasca scena aia. Fugi! Cum indraznea sa se sarute cu alta in timp ce el venise cu ea la bal? Cum putea face asa ceva? Era asa un....
-Laura, striga James cu toate puterile si o facu pe Lina se se opreasca, nu mai avea cum sa scape, trebuia sa ii asculte explicatia. Laura se sprijini copacul cel mare langa care se oprise si astepta ...Laura, relua James, dupa ce isi trase suflarea, nu a fost vina mea, jur! Nebuna aia a venit la mine si a incepu sa ma sarute si..... James mai vru sa spuna cea dar vazu ca Laura nici macar nu il priveste in ochi.
James renunta in a mai da explicatii. Se duse langa ea si o lua in brate. Atepta! Cand in sfarsit Laura il privi in ochi acesta nu rata ocazi si o saruta. Lina la inceput riposta dar, in timp, ii raspunse si ea la sarut.
Fat-Frumos ii dadu masca jos Laurei pt ai vedea fata dar, problema ea ca cea pe care o sarutase James nu era Laura .
-De ce nu ma mir, spuse James cu indiferenta si o saruta din nou pe cea de langa el
CITEȘTI
Miracolul
Romanceatunci cand mama Laurei divorteaza, acestea sunt nevoiti sa se mute intr-un orasel unde plictiseala este parca obligatorie. totul se schimba cand Laura isi gaseste marea dragoste: o fantoma