10.BGY☁

20K 739 25
                                    

Berzan abim yanımıza gelince Azad abimin yüzüne yumruğu yapıştırdı.

"Ulan ben demedim mi ? Benim olana kimse dokunmayacak diye? "

Bunu görünce elim ayağım titremeye başladı. Boğazım yırtılırcasına bağırdım.
"Yeteeer! Yeter anlıyor musunuz? kesin artık şunu !" Herkes bana bakarken baban yanıma geldi.
"Kızım." diyerek omzuma dokunmaya çalıştı. Hemen geri çekilip
"Sakın! Sakın bana dokunma baba!" Ağlayarak odama çıktım. Ezan okunduğunu duyduğumda
Hemen banyoya girip abdest aldım. Seccademi serip namazımı kılmaya başladım.

Namazım bitince semaya ellerimi kaldırıp duamı ettim.

Seccademi katlayıp yerine koydum. Raftaki kur'an-ı kerim'i alıp okumaya başladım. Okudukça huzura kavuştuğumu anlıyordum. Yasin-i şerif'i bitirince tekrar dua edip kur'an-ı kerim'i yerine koydum. Üzerime geceliklerimi giyip saçlarımı ev topuzu yapıp yatağıma girdim. Saçlarım açıkken uyuyamazdım. Boynumu sürekli gıdıklardı.
Artık herkesten bir süre uzaklaşmak istiyordum.

Belimdeki bir ağırlıkla gözlerimi araladım. Yavaşça kıpırdandığımda belimki şeyin el olduğunu anlayınca tekrar gözlerimi kapattım. Esila'dan başka birinin olmayacağını bildiğim için rahattım. Belimden çekilince gözlerimi hızlıca açıp yataktan sıçrayarak kalktım. Karşımda uyuyan bir adet Azad'ı görünce sinirle kolunu dürtükledim. Yeterdi ama. İmam nikahını kıydırmak şarttı sanırım. Ağlamak istiyordum.
"Hey! Kalk şuradan. "
Mırıldanınca
"Sana diyorum Azad. Hemen kalk yatağımdan. "Ama nafile adam uyanmıyor kardeşim.
Uyanmayacağına kanaat getirdim zaman masada duran sürahideki suyu Azad'ın başına döktüm. Yataktan küfür ede ede kalkıp aniden beni kolumdan çekip üzerine aldı. Üzerime onun üstünden su gelirken Bağırdım.
"Azad bırak beni! Hemen çık odamdan annemler gelecek bırak beni. "
"Haberleri var. Seni uyandırmaya geldiğimi söyleyip geldim." Hızla yataktan kalktım.
Yüzüne bakarak söze girdim.
"Azad imam nikahı kıydıralım. Hemde hemen. Senin yüzünden cehennemin oduncusu olmaya lüzum yok." Birsüre yüzüme baktı. Ardından kafasını salladı. Bugün yapalım. Sofrada aileye haber veririm." Kafamı sallayarak hemen banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Herkes için en hayırlısı buydu. Banyodan çıktığımda Azad'ın bana baktığını gördüm. Kapıyı işaret ettim.
"Çıkar mısım odamdan? Üzerimi giyeceğim."
Sırıtmaya başladı
"Benim yanımda giyebilirsin. Nasılsa iki gün sonra -"
"Kes! Ve Hemen Çık!"
"Tamam çıkıyorum. Sadece beş dakika. Beş dakikaya çıktın çıktın!
Hee eğer ki çıkmazsan ben gelip giydiririm." Göz kırpıp odadan çıktı. Yere ayağımı vurarak
dişlerimi birbirine bastırdım. "Gerizekalı." Diye ciyakladığımda sesi doldurdu kulaklarımı.
"Duyuyorum seni." diye bağırınca sustum.
Bordo ispanyol paçamı, siyah ayak bileklerimde salaş tuniğimi giydim ve bordo şalımı taktım. Abimin vurduğu yer belli oluyordu. Morarmıştı. Elime kapatıcıyı alıp sürmeye başladım. İçeriye Azad girince yanıma geldi. Kapatıcıyı elimden alınca ne yapıyorsun der gibi suratına baktım. Birden kendisi sürmeye başlayınca ufak çaplı şok geçirdim. Şuan suratı suratıma çok yakındı. Birden afallayıp elinden geri aldım .
"Orada seninde el izin var." deyip önüme döndüm.
elime sürmeyi alıp göz üstüme sürdüm. Yeşil gözlerim ortaya çıkınca kapağını kapattım.
"Ne zamana kadar böyle davranıcaksın?"
Azad'ın lafıyla ona döndüm.
"Sen beni zor durumda bıraktığın sürece. " Deyip odadan çıktım. Merdivenlerden inerken Azad'ın elini belimde hissedince irkildim. Daha çok hızlanıp ilerlemeye başladım. Arkadan kıkırtılarını duyabiliyordum. Herkesi sofrada görünce yüzüm düştü. Dün olanları unutmamıştım.
"Herkese günaydın. "
"Günaydın Kızım" dediklerinde yerime oturdum. Bugün kına gecem vardı. Heycanlımıydım
hayır, Yani evet
Bilmiyorum değişik bir duyguydu.
Azad beni mıknatıs gibi kendisine çekiyordu. Azad boğazını temizleyince tüm bakışları kendine topladı.

Berdel'in Göz YaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin