Düğün sakin ve güzel ilerlerken silahların havada patlaması bir oldu. Azad'a baktığımda belinden silahı çıkarmıştı. Ben korkuyla ona bakarken gözleri beni buldu. "Aysira hemen eğil " diye bağırdığında Esra'larla birlikte hemen masanın altına eğildik. Ellerim kulaklarımı hücum ettiğinde gözlerimi kapatarak bildiğim tüm duaları içimden okumaya başladım. İçimden duaları mırıldanırken soğuk metali sırtımda hissetmemle beraber tüm salonu inletecek kadar çığlığımı bastım.
Arkamda ki kişi zorla beni ayağa kaldırdığında gözlerimi karanlığa bıraktım.
AZAD'IMIZDAN DEVAM...
Düğün tam istediğim gibi ilerlerken bir grup genç düğün salonuna girdiği gibi etrafa kurşun yağdırmaya başladılar. Ağalarla aynı anda kalkıp onlara karşılık verdiğimizde Aysira"ya döndüm. Korku dolu gözlerle diğer hanımlarla bize bakıyordu.
"Aysira hemen eğil!"
Diye bağırdım. Onlar eğildiğinde tekrar önüme döndüm.
Çatışma devam ederken Aysira'nın tüm salonu inletecek kadar sesini duymamla hemen ona döndüm. Bir şerefsiz güzel gözlümün sırtına silah dayamış insanlara gülerek bakıyordu. Onlara doğru hızla ilerledim. Aysira'mın gözlerinden yaşlar hücum ederken bayılması bir oldu. Koşarak hızla kucağıma aldım. Ağalara doğru dönerek bağırdım.
"Hemen bu şerefsizleri depoya götürün akşama geleceğim."
Diye kükreyip salondan hızla çıktım. Aysira'yı arabama uzandırıp direksiyona geçtim. Arabayı hızla kullanırken hastaneye haber vermiştim. O şerefsizlere gününü göstermeye yemin ederken hastaneye varmıştım. Doktorlar Aysira'yı alırken bende arkalarından koşarak ilerledim. Odaya girmeye çalışırken doktorların zoruyla sokulmamam sinirlerimi alt üst ederken yumruğumu koridorun duvarına geçirdim.
Yaklaşık bir saattir kimse çıkmayınca kafayı yemiştim.
"Oğlummm"
annemlerin sesini duymamla hemen koridora baktım. Tüm aile buradaydı. Nereden haberleri olmuştu?
Zühre anne yanıma gelerek kan çanağına dönmüş gözlerle"Oğlum Aysira'm nerde? iyi mi? Nasıl oldu? "
Kafamı sıkıntıyla eğerken Zühre annenin elini tutarak yanıma oturttum.
"Bilmiyorum anne bilmiyorum."
Dediğimde sıkıntıyla odanın kapısına bakmaya devam ettim.
Odanın kapısı açılmasıyla hızla yerimden kalktım. Doktora
"Nesi var? İyi mi? " dediğimde gülümsedi.
"Öncelikle sakin olun. Hiçbirşeyi yok hanım efendinin. Çok korktuğu belli oluyor. Biz yinede bir süre gözetim altında tutalım. Hafif çaplı bir kriz geçirmiş. Şanslısınız bebekte iyi anne de iyi. "
dediğinde şok içinde doktora baktım.
"Ne dedi o"
diyerek annemlere soru sorduğumda
"duydunuz mu?"
Dedim. Hep bir ağızdan gülerek.
"Gözünüz aydın oğlum"
dediler. Doktor tekrar konuşmaya başladığında ağzım kulaklarımda dinlemeye başladım.
"Uyanmasını bekleyelim. Şimdilik yalnız kalsın. Anladığım kadarıyla bebeği yeni öğreniyorsunuz. Anne adayımızın kendine dikkat etmesini istiyorum. Bol bol D vitamini tüketilmesi gerekiyor. Şuan bebeğiniz bir buçuk aylık. Tekrar tebrik ederim."
Dedi. Heyecandan yerimde duramazken ilerideki korumaya 'gel' işareti yapınca dibimde bitti.
"Sedat tüm yoksul çocuklara ve ailelere yardım yapılmasını istiyorum. İhtiyacı olanlara yardım edilsin. Mardin'e yetecek kadar kurban keselim. Bebek haberi de duyulsun."
"Emrin olur ağam"
diyerek koşarak ilerlerken Ahmet ağaya baktım. Oda aynı emirleri korumaya sayarken gözleri beni buldu. İlerleyerek elini öperek alnıma koydum.
"Sağolasın oğlum. Hepimizin gözü aydın."
Dedi.
"Sağolasın baba."
Dedim. Bizim ben ve Aysira'mın çocuğu olacaktı. Aklıma geldikçe kalbimin hızlanmasına engel olamıyordum.
Odaya girdiğimde Aysira'm uyanmış yarı oturur pozisyonda elleri karnında ağlıyordu. Yanına ilerleyip yatağa oturduğum da ellerini tuttum.
"Aysiram iyi misin?"
Dediğimde ağlaması şiddetlenirken bana doğru sokuldu. Onu sıkıca sararken tekrar konuştum."Bebeğimizi istemiyor musun? "
dedim. Başını hemen olumsuzca salladığında derince nefes verdim. Bizim parçamızı istiyordu.
"Sadece korkuyorum. O so.soğuk metali sırtımda hissettiğimde ço.çok korktum. "
diyerek fısıldadığında daha çok ona kendime çektim. Açık saçlarının üzerinden başına küçük küçük öpücükler koyarken rahatlatmaya çalıştım.
Uzun süredir böyle durmaya devam ederken içeriye bayan doktor girdi.
"Anne adayımız kendisini iyi hissediyorsa çıkış işlemlerini başlatabilirsiniz"
dediğinde Aysira'ya döndüm. Başını salladığında ,doktor
"peki o halde"
diyerek gülümseyip odadan çıktı. Aysira'yı yavaşça kaldırıp üzerini giydirdiğim de odada ki lavaboya girip elini yüzünü yıkayarak şalını takmasını seyrettim. O yeşilin en güzel tonu gözleri çökmüştü. Bana dönüp gülümsedi.
"Çıkalım mı ? "
dediğinde bende gülüp ellerini tutarak üzerini öptüm.
"Çıkalım hatun"
Elinden tutarak odadan çıkardım. Tüm aile Aysira'yı gördüğüne sevinerek yanına geldiğinde tek tek annemlerin sorusunu cevaplamaya çalışıyordu.
"Kızım iyi misin?"
"Bir yerin ağrıyormu?"
"Kendini nasıl hissediyorsun keçkamın?"Arkası gelmez sorular devam ederken Aysira 'yı diğer yanıma çektim.
"Karımı rahat bırakın. Daha yeni çıktı odadan. Eve gittiğimizde dinlensin rahat kafayla cevap verir."
Herkesin yanında Esila yanımıza gelerek elini ablasının karnına koydu.
"Tatlı bebiş hayatımıza hoş geldin. "
diyerek güldüğünde herkes ona katılarak gülmüştü.
Konağa geldiğimizde Aysira'yı odamıza çıkardım. Geceliklerini giydirerek yatağa uzandırdığımda bende yanına uzandım. Göğsüme sokulduğunda bende ellerimle onu sardım. Elimi karnına koyduğum da oda ellerini elimin üzerine koydu. Bu hareketine gülerken uyumasını seyrettim.
Nefesi düzene girdiğinde yavaşça yataktan kalkıp önce karnını ardından alnını öperek yatak çarşafını üzerine örttüm. Sonkez yüzüne bakıp"O şerefsizlerin tek tek cezasını keseceğim güzelim. Seni korkutmak, sırtına silah dayamak neymiş tek tek hesap verecekler. "
Diyerek fısıldayıp odadan çıktım.
Aşağı indiğimde anneme bakarak "Ben bir saate gelirim. Aysira'yı sürekli kontrol et anne. Ben gelmeden de sakın silah sıkılmasın."
Annem gülerek
"Tamam oğlum. Sen rahatına bak. Ben gelinimi sürekli kontrol ederim. Rahatsız edilmemesi için elimden geleni yaparım."
Başımı sallayarak adamlarıma döndüm. 'Çıkmamızı' söylediğimde dört araba yola çıktık.
Biliyorum kısa oldu bu bölüm ama zor yazdım bugün lütfen kusura bakmayın hepinizi çok seviyorum 👋😘👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel'in Göz Yaşları
General FictionGenel Kurgu içinde ilk 100. °(Sürekli değişiyor.) Gücünü yörenin gerçeklerinden alan ve uzak geçmişin kokusunu taşıyan bir töre...Hızla değiştirilen kızlar.. Ben hiçbir zaman o kızlar gibi olmamıştım. Şuana kadar Töre denen saçmalığa hiç boyun eğmem...