Σε θέλω

975 53 1
                                    

Την επόμενη μέρα ξύπνησα με δυνατό πονοκέφαλο σε αντίθεση μη την Ζωή που ξύπνησε με κέφια και ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Πάει αυτή ερωτεύτηκε. Έκανα ένα ντουζ και πήρα ένα ντεπόν για να μου περάσει ο πονοκέφαλος. Στις 2.30 θα πήγαινε για φαγητό με τα παιδιά και η ώρα τώρα είναι 12. Αφού κατέληξα τι να βάλω κι εγώ και η Ζωή φτιάξαμε τα μαλλιά μας, βαφτήκαμε και κατέβηκαμε στην ρεσεψιόν. Εκεί μας περίμεναν ο Άρης. Τελικά το πρωί είναι ακόμα πιο όμορφος και γοητευτικός.
"Γεια τι κάνετε ? "ρώτησε. Μπορούσα να κάτσω με τις ώρες να ακούω την φωνή του
" Γεια σου Άρη καλά είμαστε εσύ τι κανείς? " ρώτησα και τον φίλησα σταυροτά
Η Ζωή πάλι δεν έβγαλε λαλιά. Πήγαμε στο αυτοκίνητο του και μπήκαμε μέσα.
"Που θα πάμε για φαγητό? " ρώτησα μετά από 2 λεπτά
"Σε μια παραδοσιακή ταβέρνα που έχει μια φίλη μας. Δηλαδή δικιά μου και του Δημήτρη"Το τελευταίο δεν ήθελα να το ακούσω και η αλήθεια είναι ότι ζήλεψα λιγάκι άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο δεν τρέχει τίποτα μεταξύ μας προς το παρόν ελπίζω
"Οκ" απάντησα ενώ αντάλλαξα μια ματιά με την φίλη μου.
Μετά από κάποια λεπτά βρισκόμαστε σε ένα πολύ όμορφο, ζεστό και φιλόξενο μαγαζί .
Πήγαμε στο τραπέζι οπού εκεί μας περίμεναν ο Αχιλλέας και ο Δημήτρης.
"Τι κάνετε?" ρώτησε ο Δημήτρης
"Καλά είμαστε" απαντησε η Ζωή που ξαφνικά ζωντάνεψε ενώ με κοίταξε με ένα βλέμμα του τύπου τώρα μιλάω εγώ
Οπώς μας είπαν τα παιδιά ο Σήφης δεν θα ερχόταν γιατί του έτυχε μια δουλειά.
"Τι θα παραγγείλουμε? " ρώτησε ο Δημήτρης
" Το φαγητό το αφήνουμε πάνω σας" απάντησε η Ζωή
Φάγαμε, ήπιαμε, γελάσαμε και συζητήσαμε. Όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε ο Δημήτρης ρώτησε μήπως θέλαμε να πάμε για καφέ.
Εγώ αρνήθηκα ευγενικά ενώ η Ζωή δέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη. Ο Άρης προσφέρθηκε να με πάει στο ξενοδοχείο και εγώ δέχτηκα. Όταν φτάσαμε ήρθε μου ανοιξε την πόρτα και με χεταίτησε ενώ μου είπε να είμαι έτοιμη στις 10 μόνο εγώ γιατί θα έρθει να με πάρει. Ανέβηκα στο δωμάτιο ξάπλωσα στο κρεβάτι και χωρίς να το καταλάβω νε πήρε ο ύπνος. Ξύπνησα κατά τις 7 ανοιξα το κινητό μου και είδα ένα μήνυμα από την Ζωή που έλεγε είμαι καλά μην ανησυχείς το βράδυ δεν θα γυρίσω. Της απάντησα ένα οκ και της έγραψα ότι θα βγω και εγώ. Σηκώθηκα παράγγειλα ένα καφέ και αφού τον ήπια ένακα ένα μπάνιο, βάφτηκα και έβαλα ένα μαύρο φόρεμα μέχρι το γόνατο που τονίζε το στήθος μου, τα χρυσά πέδιλα και λιγο από το αγαπημένο μου άρωμα και ήμουν έτοιμη. Η ώρα ήταν ήδη 9.45 οπότε αποφασήσα να κατέβω κάτω. Όταν κατεβηκα και το τελευταίο σκαλοπάτι τα μάτια μου αντίκρησαν τα μάτια του. Ήταν πανέμορφος φορούσε ένα τζιν και ένα λευκό πουκάμισο. Ήρθε με χεραίτησε και μου είπε ότι ήμουν πολύ όμορφη του ανταπέδωσα και εγώ λέγοντας του ότι δεν πάει πίσω.
"Το μπαράκι που θα πάμε είναι λίγο μακριά επλιζω να μην σε πειράζει" μου είπε αφού ξεκίνησε
"Όχι δεν με πειράζει"του απάντησα. Στην μισάωρη διαδρομή δεν μιλήγαμε άλλα ανταλλάσαμε κάτι έντονες ματιές.
"Φτάσαμε" μου είπε και κατέβηκαμε από το αμάξι
"Τι θα πιεις?" με ρώτησε δυνατά για να ακούσω
"Μία βότκα λεμόνι" του απάντησα και κατευθύνθηκε προς το μπαρ.
"Ορίστε" μου είπε και μου έδωσε το ποτήρι.
Χορεύαμε όταν κάποια στιγμή τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά μου.
"Σε θέλω "μου είπε
"Και εγώ "
Δεν αντιστάθηκα στο φιλί του γιατί ήταν βίαιο, κτητικό και αυτό μου άρεσε. Χωρίς να το καταλάβω είχαμε βγει από το μπαρ και πηγέναμε το αυτοκίνητο του.
Έβαλε μπρος και ξεκίνησε χωρίς να μου πει που πάμε.
Μετά από λιγο βρισκόμασταν εξω από ένα λευκό δυόροφο σπίτι με καφέ μπατζούρια και μεγάλο πέτρινο μαντρότοιχο.
Όταν κατέβηκαμε και οι δύο από το αμάξι επιτέθηκε ξανά στα χείλη μου. Άνοιξε την πόρτα και μπήκαμε μέσα ανεβήκαμε την σκάλα μπήκαμε σε ένα υπνοδωμάτιο λογικά δικό του και με έριξε στο κρεβάτι και ξεκούμποσε το φερμουάρ απο το φόρεμα μου και μου το έβγαλε ενώ εγώ του ξεκούμπονα το πουκάμισο.
Πλέον είμαι μπροστά του μόνο με τα εσώρουχα μου και με φίλάει στο λαιμό. Ξεκουμπόνει το σουτιέν και το πετάει ενώ δαγκώνει δυνατά τις ρώγες μου οι οποίες εχουν σκληρήνει, αρχίζει και τρίβει την κλειτοριδα μου με δύο δάκτυλα ενώ με φίλαει στο στόμα. Τα δογκητά βγαίνουν ανεξέλεκτα από το στόμα μου. Με μία κίνηση βγάζει το παντελόνι του και μένει μόνο με το μποξεράκι του. Αρχίζω και τρίβομαι πάνω του αποσπώντας μερικά δογκητά από το στόμα του. Ξαφνικά βγάζει το μποξεράκι του και με μία κίνηση μπαίνει μέσα μου. Στην αρχή οι κινήσεις του είναι ήρεμες άλλα στην συνέχεια γίνονται γρήγορες και δυνατές. Μου λέει ότι θα τελειώσει και του ζητάω όχι μέσα μου ενώ κλάσματα δευτερόλεπτου τελειώνω και εγώ. Είμαι στην αγκαλιά του κλεισμένη ενώ μετά από λίγο κοιμηθήκαμε και οι δύο στο κρεβάτι αγκαλιά. Την επόμενη μέρα ξύπνησα πρώτη και τον χαϊδευα απαλά το πρόσωπο όταν μου έπιασε το χέρι και το ακούμπησε πάνω στο μοριό του
"Αυτό για να δεις τι μου κανείς από την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα" Δεν ειπα τίποτα παρά μόνο χαμογέλασα και τον φίλησα.
"Σήκω κανέ μπανάκι και εγώ πάω να ετοιμάσω πρωινό"
"Οκ. Πετσετ..." σεν πρόλαβα να τελειώσω και μου είπε
"στο ντουλάπι"
Μπήκα έκανα ντουζ και φόρεσα ένα πουκάμισο του που βρήκα πανω σε μία καρέκλα. Κατέβηκα την σκάλα και πήγα στην κουζίνα. Όπως ήταν σκήμενος πάνω από τον νεροχύτη τον αγκάλιασα και τον φίλησα στον λαιμό.
"Κάτσε είναι όλα έτοιμα"
Είπε ενώ γεμίζε δύο ποτήρια χυμό.
Έκαστα σε μια καρέκλα και χάζευα το τραπέζι που ήταν γεμάτο από κρουασάν, κουλούρια, φρυγανιές, βούτυρο, μαρμελάδες καφέ και χυμό.
Όση ώρα τρώγαμε αντάλλαξα μερικά πετακτά φιλιά.
"Σου πάει το πουκάμισο μου" Δεν απάντησα τίποτα άλλα σηκώθηκα πήγα έκατσα στα γόνατα του και τον φίλησα. Λίγη ώρα μετά βρισκόμασταν στο καναπέ γυμνοί και οι δύο.
Μετά από λίγο αφού ήμασταν αγκαλιά είπα
"Πρέπει να φύγω θα με περιμένει η Ζωή στο ξενοδοχείο"
"Η Ζωή είναι με τον Δημήτρη από χθες το μεσημέρι και θα είναι μαζί όλη την μέρα"
"Εσύ που το ξέρεις? "
" Μου έστειλε μήνυμα"
"Καλά τότε"
"Τι λες να πάμε για μπάνιο στην παραλία? "
" Ναι άλλα πρέπει να περάσουμε απο το ξενοδοχείο να πάρω το μαγιό μου"
"Οκ ετοιμάσου και φύγαμε"
Πήγα στο δωμάτιο έβαλα το φόρεμα έφτιαξα λιγο τα μαλλιά μου και κατέβηκα.
"Έτοιμη" είπα
"Φύγαμε"
Στην διαδρομή με χάδευε στο λαιμό ενω μερικές φορές κατέβαινε προς στο στήθος.
Αφού φτάσαμε πήγαινε στο δωμάτιο έβαλα το μαγιό και πήρα την τσάντα θαλάσσης με τα απαραίτητα.
Αφού φτάσαμε στην θάλασσα πήγαμε στις ξαπλώστρες παραγγείλαμε καφέ και βουτήξαμε. Μέσα στην θάλασσα ήμασταν συνέχεια αγκαλιά. Βγήκαμε και του ζήτησα να μου βάλει λάδι στην πλάτη δεν αρνήθηκε και έτσι αρχίσε να μου τρίβει όλη την πλάτη.
Η ώρα ήταν 3 όταν ακούστηκε ο Άρης
"Έστειλε μήνυμα ο Δημήτρης να πάμε μαζί τους για φαγητό θέλεις? "
" Ναι" απάντησα δυνατά
"Ωραία πάμε να φύγουμε"
Μετα από 10 λεπτά είμαστε σε μία ταβέρνα. Κάθομαι δίπλα από τον Άρη και η Ζωή δίπλα από τον Δημήτρη.
Αφού φάγαμε εγώ με την Ζωή πήγαμε στο ξενοδοχείο ενώ τα αγόρια πήγαν σπίτια τους.
"Κλειώ νομίζω ότι έχω ερωτευτεί τον Δημήτρη"
"Είπα και εγω θα το λέγε κάποια στιγμή"
"Άσε με εμένα και λέγε τι έγινε από εχθές το μεσημέρι"
"Με απησε στο ξενοδοχείο και μου είπε να είμαι έτοιμη στις 10 γιατί θα ρθει, πήγαμε σε ένα μπαρ και μετά βρέθηκα σπίτι του μετά αποφασήσαμε να πάμε για μπάνιο και μετα βρεθήκαμε μαζι σας" της είπα περιληπτικά.
Ήρθε το βράδυ και βρεθήκαμε όλη μαζι αυτή τη φορά σε ένα μπαράκι. Εκεί ήταν ήδη ο Σήφης και ο Αχιλλέας.
Κατά το τέλος της βραδιάς εγώ βρέθηκα στο σπίτι του Άρη και η Ζωή στου Δημήτρη.
Την επόμενη μέρα όμως....

Τι θα συμβεί την επόμενη μέρα στην Κλειω

ΒεντέταWhere stories live. Discover now