Βαφτίσια

391 27 4
                                    

Τα μωράκια μου την άλλη εβδομάδα γίνονται ενός χρονόν και θα πηγαίναμε στην Αθήνα για να γιορτάσουμε τα γενέθλιά τους και να κάνουμε την βάφτιση τους. Μαζί μου θα ερχόντουσαν ο Μιχάλης, η Κλόντια μαζί με το μωράκι τους , η κυρία Μαρκέλα, ο κύριος Κάρλο και ο Παύλος.
Με τον Παύλο τους 6 μήνες που είμαστε μαζί τα πηγαίνουμε πολύ καλά. Το έχουμε πει στον αδερφό του και πριν 2 εβδομάδες το ανακοινώσαμε στους γονείς του. Εγώ πάλι το είπα στην Ζωή και τον προηγούμενο μήνα που ταξίδεψα στην Αθήνα για να κάνω κάτι ετοιμασίες μαζί με την Ζωή για τα βαφτίσια το είπα και στους γονείς μου.
Σε μισή ώρα ήταν η πτήση μας και βρισκόμασταν στο αεροδρόμιο.

"Κλειώ σε παίρνει τηλέφωνο η Ζωή που έχεις το τηλέφωνο σου? "
" Δεν θυμάμαι μάλλον στην τσάντα μου . Εντάξει θα την πάρω εγώ μου δίνεις το κινητό σου ."
"Ναι έλα πάρτω. "

Μετά από 1μισή ώρα ήμασταν στην Αθήνα και πηγαίναμε στο σπίτι των γονιών μου αφού ήρθε και μας πήρε ο πατέρας μου και η Ζωή για να χωρέσουμε.
Αφού φάγαμε φύγαμε για το σπίτι μου εγώ, ο Παύλος η Κλόντια και ο Μιχάλης μαζί με τα παιδιά θα μέναμε εκεί είχα στείλει και την μαμά μου να το καθαρίσει και να ετοιμάσει και το άλλο δωμάτιο ενώ ο κύριος Κάρλο και η κυρία Μαρκέλα πήρανε ταξί για να πάνε στο ξενοδοχείο.
Ξαπλώσαμε να ξεκουραστούμε και όταν ξύπνησα η ώρα ήταν ήδη 7 το απόγευμα. Μετά από λίγο σηκώθηκαν και οι υπόλοιποι ενώ τα μωρά κλαίγανε και τα τρία ταυτόχρονα.
Κατά τις 8.30 ήρθε Ζωή με τον Δημήτρη ο οποίος φαινόταν να νοιώθει άβολα με την όλη κατάσταση.
Οι μέρες που ήμασταν στην Αθήνα περνούσαν πολύ γρήγορα και όμορφα. Σήμερα το βράδυ θα πηγαίναμε για φαγητό όλοι μαζί δηλαδή εγώ, ο Παύλος, η Κλόντια, ο Μιχάλης, οι γονείς μας, η Ζωή, ο Δημήτρης, ο Άρης και η μητέρα τους.
Κάποια στιγμή τους ζήτησα συγνώμη και πήγα στην τουαλέτα. Λίγο μετά ένιωσα ένα χέρι να με αρπάζει και να με κρατάει σφιχτά. Από την μυρωδιά που εισχώρισε στην μύτη μου κατάλαβα ότι ήταν ο Άρης.

"Άσε με με πονάς. "
" Όχι αν δεν με ακούσεις αυτή την φορά . "
" Δεν θέλω να σε ακούσω."
" Κλειώ άσε τον εγωϊσμό σου."
" Άρη δεν θέλω τίποτα από εσένα ούτε λόγια ούτε τίποτα. Έχω προχωρήσει και νιώθω ευτυχισμένη δεν θα σε αφήσω να το καταστρέψεις και αυτό όπως με κατέστρεψες και πέρσι. "
" Δεν ζητάω πολλά μονάχα να με ακούσεις. "
" Τι να ακούσω ότι με απάτησες λίγο πριν γεννήσω?"
" Δεν θα σε πείσω τώρα αλλά αύριο μετά την βάφτιση θα μιλήσουμε και δεν θα σε ξαναενοχλήσω για αυτό το θέμα δέχεσαι? "
" Θα το σκεφτώ και θα σου απαντήσω. "

ΒεντέταDove le storie prendono vita. Scoprilo ora