Οι επόμενοι μήνες μετά την απόφαση μου περνούσαν πολύ γρήγορα και όμορφα. Με τον Παύλο είχαμε κάνει αρκετές κουβέντες πάνω στα τελευταία γεγονότα και είμασταν εντάξει . Λόγο της δουλειάς μας θα χρειαζόταν να ταξιδέψουμε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στον Άγιο Νικόλαο όπου εγκαινιάζεται ένα από τα καινούργια μου οινοποιεία. Ήμουν πολύ χαρούμενη διότι είχα δουλέψει ατελείωτες ώρες για να υλοποιηθεί αυτή η ιδέα. Μαζί μου πέρα από τον Παύλο θα ερχόταν όλη η οικογένεια του. Ήταν από τα πρώτα άτομα που με βοήθησαν στην σωστή επιλογή των μηχανημάτων αλλά και του προσωπικού. Η αναχώρηση μας για την Κρήτη θα περιλάμβανε και μια στάση στην Αθήνα γαι τα δω τους γονείς μου και να έρθουν και αυτοί μαζί μου. Το ταξίδι μας θα κρατούσε μία εβδομάδα αφού θα κάναμε και διακοπές μιας και το καλοκαίρι άρχιζε.
"Κλειώ είναι έτοιμες οι βαλίτσες να τις κατεβάσω?"
"Ναι έχει μείνει μόνο αυτή με τα πράγματα των μωρών που θα την κατεβάσουμε αύριο. "
" Οκ. Τα χαρτιά σου με τις σημειώσεις είναι εντάξει? "
" Όχι τώρα θα τα τακτοποιήσω. "
" Οκ. Τελείωσε και έλα λίγο να σου πω. "
" Εντάξει. "Λίγη ώρα μετά είχα ετοιμάσει τα χαρτιά μου και τα είχα στον φάκελο έτσι πήγα στο σαλόνι να δω τι με ήθελε ο Παύλος.
" Κλειώ θέλω να σου πω κάτι."
"Τι έγινε? "
" Τίποτα για να ανησυχίες. "
" Έλα τώρα πες μου. "
" Τι θα έλεγες αν στην Κρήτη πέρα από τα εγκαίνια κάναμε και ένα άλλο γλέντι κατά κάποιο τρόπο? "
" Τι εννοείς? "
" Στην Κρήτη θα είναι η οικογένεια σου, η οικογένεια μου και η κολλητή σου και κάποια άτομα του περιβάλλον σου. "
" Το ξέρω αυτό αλλά που κολλάνε δεν καταλαβαίνω. "
" Άσε με να ολοκληρώσω. "
" Συγνώμη. "
" Λοιπόν αφού θα είναι τόσος κόσμος που σε αγαπά και ελπίζω να με αγαπά και εμένα τι θα έλεγες να παντρευτούμε ? "
" Ορίστε?? "
" Θες να γίνεις γυναίκα μου, να παντρευτούμε. "
" Δεν έχω λόγια δεν ξέρω τι να πω. "
" Δεν χρειάζονται πολλές λέξεις και λόγια πάρα μόνο ένα ναι. "
" Πες ότι λέω ναι δεν προλαβαίνω να ετοιμάσω έναν γάμο για την ερχόμενη εβδομάδα. Δεν έχω νυφικό, μπομπονιέρες και ένα σωρό αλλά πράγματα. "
" Πες ναι και όλα γίνονται. "
" Τότε ναι. Θέλω να σε παντρευτώ και να γίνω γυναίκα σου. "
" Σε ευχαριστώ σε ευχαριστώ πολύ. "
" Ναι όμως εσύ είσαι καθολικός. "
" Ποιος σου είπε ότι είμαι καθολικός? "
" Ίσως επειδή ζεις στην Φλωρεντία. "
" Όχι είμαι ορθόδοξος. "
" Πως... "
" Οποίος αγαπά κάνει αλλαγές. "
" Σε αγαπώ. "
" Κι εγώ. Λοιπόν παίρνω ένα τηλέφωνο την Ζωή και όλα θα είναι έτοιμα για το γάμο."
"Οργανωμένο το έγκλημα ή είναι ιδέα μου? "
" Κατά κάποιο τρόπο ναι. "
" Πρέπει να το πω στους γονείς μου. "
" Οι γονείς σου περιμένουν το τελικό οκ. "
" Και μετά μου λες ότι δεν είναι οργανωμένο το έγκλημα. "
" Λοιπόν τι λες να πάμε να δεις τα νυφικά που μου έστειλε η Ζωή και να διαλέξεις ποιο σου αρέσει? "
" Ο γαμπρός δεν βλέπει το νυφικό και την νύφη είναι γρουσουζιά. "
" Χαζομάρες άντε πάμε. "
"Καλά πάμε."
YOU ARE READING
Βεντέτα
RomanceΈνα ταξίδι, ένας χορός και ένας έρωτας θα αλλάξουν τη ζωή της Κλειώς. Η γνωριμία της με τον Άρη θα ανατρέψει για παντα την ζωή της.