Την επόμενη μέρα ξύπνησα στην αγκαλιά του του Παύλου. Του χάδεψα το πρόσωπο με απαλές κινήσεις προκειμένου να μην τον ξυπνήσω. Τον φίλησα στα χείλη και σηκώθηκα αθόρυβα. Άνοιξα την ντουλάπα και έβγαλα μία μικρή βαλίτσα και έβαλα μέσα μερικές αλλαξιές ρούχα. Πήγα στο μπάνιο και πήρα ότι θα χρειαζόμουν και τα έβαλα στο νεσεσέρ μου. Κατέβασα την βαλίτσα κάτω και ανέβηκα να αλλάξω και να δω τα μωράκια μου. Στεναχωριώμουν που θα τα άφηνα μόνα τους μα δεν είμαι σε θέση να τα προσέχω τώρα είμαι σίγουρη ότι ο Παύλος θα τα προσέχεις καλύτερα από εμένα.
Αφού ήμουν έτοιμη πήρα την βαλίτσα στο ένα χέρι και στο άλλο την τσάντα και βγήκα από το σπίτι. Μπήκα στο αμάξι και ξεκίνησα για το αεροδρόμιο. Λίγο μετά βρισκόμουν εκεί και κοίταζα τον πίνακα με τις αναχωρήσεις και σκεφτόμουν που να πάω και τελικά αποφάσισα να πάω εκεί που ήθελα από μικρή στην Δανία. Πήρα το εισιτήριο μου και περίμενα υπομονετικά. Δυόμισι ώρες μετά ήμουν στην Κοπεγχάγη πήρα ένα ταξί και ζήτησα να με πάει σε ένα ξενοδοχείο κοντά στο κέντρο. Στην διαδρομή πήρα τηλέφωνο τον Παύλο να του πω ότι είμαι εντάξει. Όταν το έκλεισα άκουσα την φωνή του ταξιτζί να μου μιλάει."Από που είσαι αν επιτρέπεται? "
" Από την Ελλάδα αλλά ζω στην Φλωρεντία. "
" Αλήθεια! Είμαι από την Ιθάκη."
"Τελικά παντού υπάρχει ένας έλληνας . "
" Πέστο ψέμα. Και πως βρέθηκες εδώ? "
" Για διακοπές. "
" Σου εύχομαι να περάσεις καλά. Λοιπόν φτάσαμε εδώ έχει πολλά ξενοδοχεία μπορείς να διαλέξεις. "
" Ευχαριστώ πολύ και χάρηκα για την γνωριμία. "
" Και εγώ κορίτσι μου. "
Αφού τον πλήρωσα πήρα τα πράγματα μου και κατέβηκα. Μπήκα σε ένα σχετικά μικρό αλλά κομψό ξενοδοχείο και ζήτησα από την κοπέλα που βρισκόταν στην ρεσεψιόν να μου δώσει ένα δωμάτιο. Λίγα λεπτά μετά ήμουν στο δωμάτιο και κοίταζα έξω από το παράθυρο. Έπρεπε να πάρω μια απόφαση που θα καθόριζε την ζωή μου αλλά και να μπορέσω να ξεχάσω ότι έχω περάσει και να συνεχίσω να ζω όπως ονειρευόμουν μικρή.
Όταν έφτασε το βράδυ παράγγειλα να φάω κάτι και πήρα την Ζωή για να μιλήσουμε."Κλειώ μου τι κάνεις? Έχουμε να μιλήσουμε πάνω από μία βδομάδα. "
" Το ξέρω δεν ήμουν πολύ καλά για αυτό δεν σε έπαιρνα. "
" Ήσουν άρρωστη και δεν με ειδοποιήσες? "
" Ψυχολογικά δεν ήμουν καλά. Από τότε που γύρισα στην Φλωρεντία έχω καταρρεύσει. Έχω νεύρα, δεν τρώω, τσακωνόμουν με τον Παύλο χωρίς να φταίει σε τίποτα και σκέφτομαι συνεχώς τα λόγια του Άρη. Δεν ήμουν καλά με λίγα λόγια. "
" Κάτσε ένα ένα γιατί δεν σε προλαβαίνω. Παραμείνω το δεν τρώω αν και σοβαρό, με τον Παύλο τι εννοείς τσακωνόσαστε συνέχεια? "
" Με το που μου έλεγε κάτι αντιδρούσα σαν να με τσάμπαγιε μύγα. "
" Ωραία και γιατί δεν κάθησες να μιλήσετε και να είστε καλά.?"
"Μιλήσαμε και αποφάσισα να φύγω μέχρι να ξεκαθαρίσω τι θέλω και να βρω τον εαυτό μου δεν του αξίζει η συμπεριφορά μου. "
" Δηλαδή δεν είσαι στην Φλωρεντία? "
" Όχι έφυγα σήμερα και δεν ξέρω πόσο θα κάτσω. "
" Πες μου που είσαι και έρχομαι. "
" Δεν θέλω να έρθεις θέλω να μείνω μόνη μου απλά σε πήρα τηλέφωνο για να τα πούμε λίγο."
"Κλειώ είμαι φίλη σου και πρέπει να σου συμπαρασταθώ οπότε πες μου που είσαι. "
" Ζωή άμα συνεχίσεις θα στο κλείσω. "
" Καλά σταματάω. Όταν εννοούσες σκέφτομαι τα λόγια του Αρη? "
" Να σκεφτόμουν ότι τα πράγματα θα ήταν αλλιώς άμα τον είχα ακούσει. "
" Θα σου πω κάτι που δεν ξέρω πόσο θα βοηθήσει την κατάσταση αλλά ο Άρης δεν έκανε τον γάμο όπως είχε συμφωνήσει με τον πατέρα του. "
" Δεν μου το είπε αυτό. Μου ανέφερε μόνο ότι θα φύγει για Αμερική ή κάτι τέτοιο. "
"Ναι αυτό ισχύει. Τι σκέφτεσαι να κάνεις?"
"Να τα βάλω κάτω κι να βρω μία άκρη. "
" Εγώ σου προτείνω να δεις τι θέλεις με γνώμονα την καρδιά σου. "
" Η καρδιά δεν είναι πάντα σωστή Ζωή. "
" Ναι αλλά μόνο αν ακούσεις τι θέλει θα ζήσεις ευτυχισμένη. "
" Δεν ξέρω θέλει πολύ σκέψη και πρέπει να δω τα πράγματα και από τις δύο πλευρές. "
" Εχεις δίκαιο. Τα βάφτιστήρια μου τι κάνουν τα έχεις μαζί σου ? "
" Όχι ζήτησα από τον Παύλο να τα προσέχει."
"Κλειώ δεν έχω περάσει άπλετο χρόνο με τον Παύλο αλλά βλέπω ότι σε αγαπάει και αγαπά και τα παιδιά σου. "Το ξέρω και πίστεψε με το εκτιμώ."
"Λοιπόν πρέπει να σε κλείσω για περιμένω τον Δημήτρη. "
" Τι κάνει καιρό έχω να τον ακούσω. "
" Καλά είναι ήρθε το μεσημέρι από την Κρήτη για δουλειά και θα μείνει δύο τρεις μέρες να με δει. "
" Θέλω μια χάρη. "
" Πες μου. "
" Αν μιλήσεις με την μαμά μου μην τις πεις τίποτα γιατί θα με αρχίσει στο μπλα μπλα."
"Όπως θες. Τα ξαναλέμε ελπίζω σύντομα."
"Φιλάκια κολλητούδι μου. "Αφού το έκλεισα και έφαγα έπεσα να κοιμηθώ σκεπτόμενη τι θα κάνω.
Βρισκόμουν την Κοπεγχάγη ήδη 5 μέρες και είχα αποφασίσει τι θα κάνω από δω και πέρα.
Βρίσκομαι στο αεροδρόμιο και περιμένω να ανακοινώσουν την αναχώρηση της πτήσης μου. Λίγο μετά ακούστηκε η φωνή από τα μεγάφωνα και σηκώθηκα.
Δεν κατάλαβα ποτέ φτάσαμε στην Φλωρεντία και πότε βρισκόμουν στο αμάξι μου με προορισμό το σπίτι μου και τα παιδιά μου και τον Παύλο. Όταν άνοιξα την πόρτα του σπιτιού μου αντίκρισα την Κλόντια και τα μικρά να παίζουν."Κλειώ καλώς όρισες. Πως ήταν το ταξίδι σου? "
"Καλώς σε βρήκα. Πολύ καλά."
"Λοιπόν βάζω τα μωράκια μας στο πάρκο και τα λέμε. "
" Εντάξει πάω να αλλάξω και έρχομαι. "
" Οκ."Αφού άλλαξα κατέβηκα κάτω και πήγα στην κουζίνα. Εκεί με περίμενε η Κλόντια και μία κούπα καφέ.
"Μου είπε ο Παύλος τι έχει συμβεί. Ελπίζω να μην σε πειράζει. "
" Όχι. Αλήθεια που είναι? "
" Έχει πεταχτεί να πάρει κάτι δεν κατάλαβα και καλά μου τα μάσαγε."
"Ααα."
"Λοιπόν τι θα κάνεις αποφάσισες. "
" Ναι. Η θέση μου είναι εδώ με εσάς. Δεν μπορώ να μην σας βλέπω. "
" Δηλαδή? "
" Θα μείνω εδώ. "
" Κλειώ είμαι χαρούμενη. Ξέρεις ο Παύλος από τότε που πάτησες το πόδι σου εδώ έχει αλλάξει έχει γίνει άλλος άνθρωπος. "
" Γιατί τι εννοείς? "
"Δεν ήταν τόσο γλυκός και ήταν εργασιομανής."
"Νομίζω ότι άκουσα κλειδιά πάμε να δούμε. Είσαι να του κάνουμε μια πλάκα? "
" Ωχ! τι πλάκα? "
" Να του πω ότι θα φύγω για Ελλάδα. "
" Δεν νομίζω να είναι καλή ιδέα. "
" Έλα σε παρακαλώ. "
" Καλά καλά. "Αφού αποφασίσαμε για το αν θα κάνουμε την πλάκα πήγαμε στο σαλόνι. Μόλις είδα το Παύλο μαγκώθηκα κάτι που κατάλαβε και ο ίδιος αφού σταμάτησε να έρχεται προς το μέρος μου.
" Κλειώ ποτέ ήρθες? "
" Πριν λίγο. Ήρθα να μαζέψω τα πράγματα μου, να πάρω τα παιδιά και να φύγω. "
" Δηλαδή? "
" Θα γυρίσω στην Ελλάδα. "
" Πως.... "
" Πλάκα σου κάνω άλλαξες πόσα χρώματα. "
" Πας καλά σταμάτησε η καρδιά μου. "
" Σ' αγαπάω και θέση μου είναι εδώ. "
" Με κάνεις ευτυχισμένο. "
" Μωράκι μου. "Λίγο μετά η Κλόντια πήρε και τα τρία μωρά και πήγε μια βόλτα προκειμένου να μείνουμε λίγο μόνοι. Καθόμασταν στον καναπέ όταν μου είπε.
" Πήγα να πεθάνω όταν μου είπες ότι θα φύγεις. "
" Ήθελα να σου κάνω μια πλάκα. "
" Την οποία θα πληρώσεις τώρα ακριβά. "
" Τι εννοείς? "Δεν μου απάντησε αλλά άρχισε να με γαργαλάει
" Μην το ξανακάνεις ποτέ αυτό. "
" Δεν υπόσχομαι τίποτα. "
" Κλειώ κάτσε καλά. "
" Καλά συγνώμη. "Την επόμενη μέρα σηκώθηκαμε και ετοιμάστηκαμε για την δουλεία αφού πρώτα πέρασαμε και από τους γονείς του Παύλου να τους αφήσω κάτι δωράκια που αγόρασα από την Δανία.
YOU ARE READING
Βεντέτα
RomanceΈνα ταξίδι, ένας χορός και ένας έρωτας θα αλλάξουν τη ζωή της Κλειώς. Η γνωριμία της με τον Άρη θα ανατρέψει για παντα την ζωή της.