Την επόμενη μέρα ξύπνησα από δυνατές φωνές που προέρχονταν από τον κάτω όροφο και συγκεκριμένα από την κουζίνα. Η φωνές ήταν γνώριμες. Κατέβηκα σιγά σιγά τα σκαλοπάτια για να μην με αντιληφθεί κανένας. Με λίγη προσπάθεια είδα το πρόσωπο του Δημήτρη και την πλάτη του Άρη. Έκατσα στο προτελευταίο σκαλοπάτι προσπαθώντας να ακούσω και να καταλάβω για πιο λόγο μαλώνουν. Δεν είμαι κουτσομπόλα άλλα τους είχα για πιο δεμένα αδέρφια και τώρα μόνο που δεν πλακώνονται
(Ακολουθεί διάλογος μεταξύ των δύο αδερφών που ακούει η Κλειώ)
"Δημήτρη δεν μπορώ να το κάνω αυτό καταλαβέτο"
"Θα βρεις την δύναμη"
"Είναι λογικό αυτό που μου λες? Είναι λογικό να βρω δύναμη να την σκοτώσω?Σε τι έφταιξε η Κλειώ που οι παππούδες μας αλληλοσκοτονώντουσαν για μια γυναίκα και για μια γαμημένη βεντέτα του περασμένου αιώνα ?"
"Όπως τα λες δεν έχεις άδικο αδερφέ άλλα... "
" Δεν έχει άλλα Δημήτρη, εγώ στην Κλειώ δεν θα κάνω κακό στο λέω και βάλτο καλά στο κεφάλι σου. Πριν τρία χρόνια αφού πέθανε ο παππούς εγώ κατέβηκα στην Αθήνα προκειμένου να την βρω και να το κάνω άλλα μόλις την είδα κόλλησα αυτή η ομορφιά που είχε και έχει σε μαγεύει. Ζούσα με την ελπίδα να μην έρθει ποτέ στα Χανιά και σε όλη την Κρήτη ή ακόμα καλύτερα να μην ειχα δει."
"Άρη ηρέμησε σε παρακαλώ πολύ"
"Δεν ηρεμώ. Κάντο εσύ εγώ δεν την σκοτώνω δεν πειράζω ούτε τρίχα από τα μαλλιά της"
"Ξέρεις πολύ καλά γιατί δεν το κάνω μην ξεχνάς ότι δεν μήλαγα ούτε με τον πατέρα ούτε με τον παππού τα δύο τελευταία χρόνια επειδή τους είχα δηλώσει ότι δεν θα το κάνω."
"Και επειδή δεν το έκανες εσύ πρέπει εγώ είναι άδικο"
"Άρη θέλω να σε ρωτήσω κάτι και να μου απαντήσεις ειλικρινά? "
"Ρώτα"
"Τι τρέχει με την Κλειώ? "
" Μη σε νοιάζει"
"Λέγε δεν θα στα βγάλω με το τσιγκέλι"
"Ωραία είμαι ερωτευμένος μαζί της το παραδέχομαι από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισα, την αγάπω και ας μην την ήξερα ."
"Άρη πρώτη φορά σε βλέπω έτσι για κάποια κοπέλα να την υποστηρίζεις με πάθος "
"Και τελευταία. Θα πάω να μιλήσω με την μάνα να της πω τι νιώθω και να ξεκαθαρίσω την θέση μου. "
" Τέλος πάντων τώρα που είναι? "
" Πάνω κοιμάται αν δεν έχει ξυπνήσει από τις φωνές. Η Ζωή που είναι?"
"Σπίτι κοιμάται της άφησα σημείωμα όταν ξυπνήσει να με πάρει. "
" Το ότι με αυτό θα χάσεις και εσύ την Ζωή το σκέφτηκες? "
" Όχι και ούτε θέλω."
"Λοιπόν φύγε θα τα πω όλα στην Κλειώ και θα της πω να φύγουμε"
"Μην κανείς καμιά βελάκια προτού μιλήσουμε με την μάνα"
"Δεν ακούω κουβέντα φύγε"
KAMU SEDANG MEMBACA
Βεντέτα
RomansaΈνα ταξίδι, ένας χορός και ένας έρωτας θα αλλάξουν τη ζωή της Κλειώς. Η γνωριμία της με τον Άρη θα ανατρέψει για παντα την ζωή της.