Καθόμουν σπίτι και έβλεπα μια αγαπημένη ταινία. Ήμουν τόσο απορροφημένη που δεν κατάλαβα ότι μπήκαν στο σπίτι ο Παύλος μαζί με τα ζωηρά ζουζούνια που πλέον είναι 5.
"Μαμά μαμά ο μπαμπάς μας πήρε σοκολάτες και πατατακια για το απόγευμα που θα πάμε βόλτα στον θείο και την θεία. "Είπαν και τα δύο μαζί ταυτόχρονα.
" Ρε Παύλο. "
" Έλα μωρέ μια φορά έγινε. "
" Λοιπόν πάμε να πλύνουμε χεράκια στο μπάνιο για να έρθουμε να φάμε το φαγητό πριν κρυώσει. "
" Μαμά τι φαγητό έχουμε?" Ρώτησε ο Πέτρος.
" Φασολάκια. "
" Μπλιαχ Μπλιαχ. " Ακούστηκαν οι φωνούλες τους
" Δεν θέλω σχόλια πάμε στο μπάνιο. Παύλο κάτσε είναι στρωμένο το τραπέζι."
"Εντάξει. "Αφού πλυθήκαμε πήγαμε και βάλαμε τις μπυτζαμούλες και κατεβήκαμε να φάμε. Όταν τελειώσαμε πήγαμε κατευθείαν στα κρεβατάκια τους και κοιμήθηκαν. Εγώ με τον Παύλο κάτσαμε λίγο ακόμα.
" Τι ώρα θα πάμε στον Μιχάλη? "
" Κατά τις 6 είπαμε. "
" Οκ να περάσουμε να πάρουμε και παγωτό πριν πάμε. "
" Ότι θες. Λοιπόν πάμε να ξαπλώσουμε. "Πήγαμε να ξαπλώσουμε. Όταν άνοιξα τα μάτια μου η ώρα ήταν 4.30. Κατέβηκα κάτω και έβαλα μια κούπα καφέ. Έκατσα σε μια καρέκλα και τσήμπισα λίγο από το κέικ που υπήρχε. Το μάτι μου έπεσε πάμε στο ράφι απέναντι μου. Σηκώθηκα και πήγα προς τα εκεί. Σήκωσα μερικά από τα βιβλία που υπήρχαν εκεί και τράβηξα τον λευκό φάκελο με την διεύθυνση του γυναικολόγου μου. Αφού βεβαιώθηκα ότι δεν κατεβαίνει ο Παύλος ξαναέκατσα και τον άνοιξα για δεύτερη φορά μέσα σε αυτήν την βδομάδα. Οι συχνές αναγούλες, ζαλάδες και η καθυστέρηση που μετρούσε σχεδόν 30 μέρες με είχαν βάλει σε υποψία. Έτσι έκλεισα ένα ραντεβού κι πήγα. Και τελικά είχα δίκαιο, ήμουν 2 μηνών. Δεν το είχα πει σε κανέναν. Σκεφτόμουνα να κάνω έκπληξη στον Παύλο μιας και είχε γενέθλια σε 3 μέρες. Άκουσα φασαρία έτσι έκλεισα γρήγορα τον φάκελο και τον έβαλα στην θέση του. Μετά από λίγο κατέβηκαν και οι 3 άντρες του σπιτιού.
Ετοιμαστήκαμε και ξεκινήσαμε για την Κλόντια αφού πρώτα πήραμε παγωτό σε πολλές γεύσεις. Όταν φτάσαμε άνοιξε την πόρτα η μικρή Φαίδρα. Τα παιδιά ξεκίνησαν να παίζουν, ο Παύλος μαζί με τον Μιχάλη κάθονταν μαζί με τα παιδιά και εγώ με την Κλόντια πήγαμε στην κουζίνα να ετοιμάσουμε τα φρούτα για τα παιδιά."Κλόντια είσαι λίγο χλωμή ή μου φαίνεται? "
" Κρατάς μυστικό? "
" Και το ρωτάς? Λέγε. "
" Αυτές τις μέρες δεν ήμουν πολύ καλά. Στην αρχή νόμιζα ότι είχα κολλήσει από την μικρή αλλά συνεχίστηκαν οι αδιαθεσίες. Έτσι πήγα στον γιατρό να δω τι έχω. Είμαι έγκυος και μάλιστα σε δίδυμα το πιστεύεις? "
" Αυτό είναι καλό νέο γιατί είσαι στενοχωρημένη? "
" Με τον Μιχάλη δεν είχαμε συζητήσει για δεύτερο παιδί και μάλιστα εις διπλούν."
"Λες χαζομάρες άμα το μάθει θα χαρεί πολύ. Σειρά σου να κρατήσεις μυστικό. "
" Τι έγινε."
"Έχω καθυστέρηση 30 μέρες και είναι αυτό που σκέφτεσαι. "
" Αλήθεια? "
" Ναι αλλά μην πεις τίποτα θέλω να είναι το δώρο για τα γενέθλιά του Παύλου. "
" Εννοείται. Άντε και καλή μας δύναμη. "
" Αυτό ξαναπέστο. "Κάτσαμε μέχρι τις εννιά και μετά φύγαμε. Στην διαδρομή συζητούσαμε και οι τέσσερις για διάφορα πράγματα και τραγουδούσαμε. Κάποια στιγμή ο Κωνσταντίνος άρχισε να λέει.
" Η θεία θα κάνει κι άλλα παιδάκια. "
" Νίνο μου τι είναι αυτά που λες. "Τον ρώτησα όσο ήρεμα μπορούσα αφού πάγωσα με την πρόταση του.
" Αλήθεια λέει μαμά ο Νίνο." Πετάχτηκε ο Πέτρος
" Και εσύ της είπες ότι έχεις 30 μέρες δεν θυμάμαι κάτι που αρχίζει από καθυ. " Συνέχισε ο δεύτερος.Είχα μείνε κυριολεκτικά παγωτό να ακούω αυτά που μου έλεγαν.
" Εσείς που τα ακούσατε αυτά? "Ρώτησε ο Παύλος.
" Παίζαμε κρυφτό μαζί με την Φαίδρα και φύλαγε εκείνη εμείς πήγαμε και κρυφτήκαμε πίσω από τον μεγάλο φούρνο και έτσι δεν μας είδε κανένας σας και ακούσαμε την μαμά να μιλάει με την θεία." Απάντησε δειλά δειλά ο ΠέτροςΗ κουβέντα τελείωσε εκεί. Όταν φτάσαμε έβαλα τα μικρά για ύπνο και εγώ έκατσα στον καναπέ. Άκουσα βήματα και ένιωσα δύο χέρια να μου χαϊζεύουν την πλάτη.
"Πότε θα μου έλεγες για την εγκυμοσύνη σου? "
" Εγώ... "
" Σςςς δεν θέλω λέξεις. Να ξέρεις ότι με έκανες ακόμα ποιο χαρούμενο και ευτυχισμένο από σο ήμουν μέχρι τον γυρισμό. "
" Ήθελα να στο έλεγα στα γενέθλια σου το σάββατο αλλά με πρόλαβαν τα ζουζούνια. "
" Κλειώ πριν λίγα χρόνια σου είχα ζητήσει να με παντρευτείς δεν νομίζεις ότι ήρθε η ώρα. "
" Μου ξανακάνεις πρόταση γάμου? "
" Ναι. "
" Τότε ναι ξαναδέχομαι. "Κάναμε έρωτα μέχρι το επόμενο πρωί αυτή ήταν η ευτυχία τελικά.
ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΑΥΤΟ. ΤΑ ΛΈΜΕ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΕΒΔΟΜΆΔΑ. ΦΙΛΆΚΙΑ
YOU ARE READING
Βεντέτα
RomanceΈνα ταξίδι, ένας χορός και ένας έρωτας θα αλλάξουν τη ζωή της Κλειώς. Η γνωριμία της με τον Άρη θα ανατρέψει για παντα την ζωή της.