Ama ben o öküze aşığım! (13.BÖLÜM)

668 26 2
                                    

Hu hu 😂😂 çok romantik bi bölümle geldim. Neyse çok uzatmaya gerek yok. Yorum ve votelenizi bekliyorum. Ha bide bu bölümde bana yardımcı olan optimusprime1995 'ye çook teşekkür ederim. Bu bölümü ona hediye ediyorum =*

~~~~~~

Nalet bir okul gününden yine merhaba. Bu gün günlerden 22 Şubat pazartesi. Geçen haftaki sevgili(!) kardeşimin cinsiyetini öğrendikten sonra sakin bir haftam geçmedi.

Aksine ! Cem beye gelen yavşama mesajları. Okulda oluşan popülerlik durumu ve üstüne üstlük eski kırıklarının Cem'le Duru ayrılmış dedikoduları sayesinde bütün haftamın içine sıçıldı.

Yok yani size ne ?! Ayrılır ayrılmayız ! Size ne ?! Benim o size ne onun tatlılığından! Gözlerinden ! Saçlarında ! Kaşlarından ! Lan tırnaklarına yavşayan bile var ! Tırnak tırnak !

"Duru" diyip beni dürtene "sensin Duru" diye atar yaptım. Ben iyi değilim en yakın hastane nerde ?

"Güzelim sen iyi misin ? Bak istersen okula gitme. Ben seni eve bırakayım olur mu ?" dediğinde Cem, olumsuz anlamda kafamı salladım. Çünkü benim dilim yok !

"Konuşmayacak mısın benimle ?" diyip arabayı durdurduğunda kapıyı açmıştım ki geri kapadı.

"Ya konuşursun ya da bütün gün böyle bekleriz." dedi.

Öküz
Dana
Sığır
Manda
Eşek
Maymun
Kalas
Odun
Hödük
Bunların hepsini demek isterdim ama "derse geç kaldım açar mısın ?" dedim sadece. O daha görücek. Kızlar için süslenmek ne demek göstericem ben sana. Daha dur sen dur -.-

"Indirmiyorum efendim ! Inmeyeceksin! Benimle sevgilim gibi konuşana kadar indirmiyorum !" Diye bağıran sığıra baktım.

Ciddiydi.

Sen inatsan bende inadım. Hodri meydan !

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

56-57-58-59 bingo ! Tam tamına 1 saat 37 dakikadır arabadayız ve ben bir saat otuz yedi dakikadır konuşmuyorum. Ben ya ben ! Konuşmamak ve ben?!

"Senden inadı yok sanırım." diyip başını geri yaslayan öküze baktım.

Bu kadar tatlı ve yakışıklı olmak zorunda değildi ! Kaşlarının ortasını alma ne bileyim sakal bırak saçlarına bakma ! Kendini bu şekle sokma be adam ! Kıskanıyorum !

Evlendiğimizde çocuklarıma ne diyeceğim ben ?! 'Babanız bu kadar yakışıklı ve bakımlı çünkü ananız çok geniş karı. Babanıza herşeyi izin veriyor.' Felan ?

Ay Allah korusun. Allah yazdıysa bozsun ! Benim hayalim hep aynı. Belki biraz standart olur ama Cem koltuğa oturmuş ayaklarını sehpaya uzatmış elinde kumanda "akşam yemekte ne var ?" diye soru sorarken ben bacaklarında dolanmış olan çocuklara bağırıp "zıkkım var Cem" diyip mutfağa geçiyorum.

Tamam tamam çok dandik bi hayal ama benim için güzel. Hemde en güzel hayallerden biri.

"Ne sırıtıyorsun ?" diyip bütün pozitif enerjimi çektiğinde "sanane ! " diyip gözlerimi kapattım. Bununla böyle geçmezdi.

Uykuya giden her yol mübahtır. Diye saçma bi cümle kurup küçücük yerde uyumaya çalıştım.

*^*^*^*^*^*^*^*^*

*^*^*^*^*^*^*^*^*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SOL YANIM 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin