RIDVAN BERK YÜZÜNE GAZ KAÇIRSIN (Bölüm 6)

721 39 9
                                    

6 BÖLÜM
Ajdar'la olan kayık turuma Cem ayısının küçük küçük öpücükleri son verdi. Ne güzel bana evlenme teklifi ediyordu Ajdar. Hemde muzun içine yüzük saklamış canım benim ya.
"Dana gibi uyuyorsun hadi be. Annem bekliyor kahvaltıya." diyip yatağa yatan Cem'e dönüp koynuna girdim.
Fesatlaşmayın olum. Sadece boynunun altına yattım.
"İdil teyzeye bişey uydur ben çok yorgunum." diyip boynunu öptüm. Sanki boynu cennetteki saklı bahçelerden biriydi. Gözleride renkli güneş.
"Bekle geliyorum ben." diyip beni yatağa bıraktığında tabiri caiz ise totomu dönüp yastığa kafamı gömdüm. Ne kadar da tavuskuşu gibi bi kız.
Tam böyle sevgili Ajdarcığımla aşkımıza devam edecekken nalet telefonum çaldı. Yatakta doğrulup telefonu ararken ayak ucumda görüp büyük badireler atlatarak telefonumu aldım.
Teletak survivor ! Kazanan telefona kavuşur !
Ben alana kadar kapandı. Nalet şey diye boşa demiyorum ben zaten. Kendimi yatağa atarak gözlerimi kapattım.
Aaaaa nalet şey bi sus artık. Mesaj gelmişti bu seferde.
Kimden : BURAK DANASI
"Hale'den hala haberin yok mu ?" dimiş.
Daha pazartesi kıza bittin diyodun ne ara merak eder oldun. Gerçekten merak ediyorum.
Hale'de zaten bir daha okula gelmedi. Pazartesi akıl edipte numarasını almadığım için ulaşamıyordukta. Burak'ta bir iki gün korkusuna gelmedi diyordu artist artist dolanıyordu ama şimdi öyle değil korkmaya başlamıştı.
Telefonu yatağa bırakıp kalktım. Açıkmıştım.
Paytak paytak penguen gibi mutfağa inip dolabı açtım.
Neden ?! Yok yani bu dana Cem'le kalmaya başladığımdan beri genelde aç kalıyordum. Dolapta boş oluyordu.
"CEEEEEEEEEEĞĞAEEMM" diye totomu yırtıp yanına salona gittiğimde sadece bir "hıh?" dedi.
Bana.
Sevgilisine.
Toprak Duru'ya.
Sadece.
Hıh.
Dedi.
"Rıdvan Berk yüzüne hava kaçırsın !" diyip odama geri çıktım. 'Açsan uyu, uykun yoksa yemek ye!' olan hayat felsefemin içine sıçan Cem'e sövüp üzerimi değiştirdim.
Dana işte ne olacak. Ayı gibide yemek yiyor. Camış gibi uyuyor. Öküz gibi sarılıyor. Zurafa gibide boyu var. Ne kadarda hayvanat bahçesi gibi bir sevgilim var..

SOL YANIM 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin