Adonisli sevgülüm (3.BÖLÜM)

953 48 4
                                    

Selamünaleyküm akide şekerleri =) Nasılsınız ?
Neyse neyse uzatmaya gerek yok yb'le karşınızdayız veee okuyucu kitlesi baya iyi =)
Okuyup yıldızın rengini şeaparsanız çooook mutlu olurum.

-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-

"Kuralları duydun?" dediğimde bir kez daha başını salladı.

"Tekrar etmeme gerek var mı ?" diye yine sordum. Erkek sonuçta.

"Ya Allasen anladım işte Duru. Evde donla gezmiycem, olabildiğince az küfredicem, odayı dağıtmayacağım, mutfakta kavga etmeyeceğiz, çoraplarımı top yapıp vallaha fırlatmayacağım." diyerek az önce en az yirmi kez tekrar ettiğim şeyleri bi kezde o tekrar etti.

Bir saat önce anldığım bilgilere göre Mehmet amcayla kavga etmiş. Adamı nasıl kızdırdı gerçekten merak ediyorum. Benimde yalnız kalmamı istemediği için bana gelmişti. Ne kadar kalacağını bilmesemde benimle kalacaktı işte. Ve ben bundan birazda olsa rahatsızdım. Ne bakmayın öyle sevgilim uyandığım gibi beni görücek. Ben bile buna 18 senedir alışamadım. Yazık çocuğa.

"Sabah benden önce uyanırsan benide uyandırmak yok. Şimdi gidip uyumak istiyorum. Misafir odasında kalırsın. Sabah nalet bir okulum var." diyip ayaklandım.

Gerçi uyuyabilirim miyim bir fikrim yok a- ben uyurum ya Kara'da havada cem'le Cem'siz.

Odaya geçip tekrar kendimi yatağa attım. Telefonu aşağıda bıraktım. Bu sefer kimseye kapı felan açamazdım. Üzerimi değiştirmeye üşenip yorganın altına girdim. Zaten sonra uyudum.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Nalet alarmın sesini duyduğumda elimle onu susturup kendimi yataktan aşağı bıraktım. Uyanmak ve atılmak için bir numara sizede tavsiye ederim. Ama bi zaman sonra vücunuzda mormonlar felan oluşuyor o yanı kötü.

Dağınık topuzum eşliğinde odamdaki banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Çişimide yapıp çıktıktan sonra koltuğun üzerinde duran formalarımı üzerime geçirdim. Saçlarımı açtım ama geri topuz yaptım. Oda ayrı bi fantezi.

Uzun dar kolidorda yürürken banyodan su sesi geldiğini duyunca hızla salona uçtum. Uçtum yani öyle hiç kaçarsız.

Çantamı alıp küçük evimden çıkmak üzereyken "duru" denilmesi ile kapıyı kapatıp arkamı döndüm.

Süper bir manzara (!) GERÇEKTEN.

Belinde havlusu,ıslak saçları, baklav-oha sevgilimin adonisi var.

Ayıp Duru ! Günah Duru! Başını döndür Duru! Bakm- geliyor lan.

Tam yaklaştı eğildi ki kapı çaldı. Zaaaaa ben kazandım. Arkamı dönüp kapıyı açtım. Açtımda açmaz olaydım.

"Duru ?"

-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-

Yıldız rengi =) =* neyse neyse öpüldünüz. Hayırlı günler. Allah'a emanet olun. =)

SOL YANIM 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin